Beantwoord

Sim Only abonnement verlengen

• 17 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Ik wil een nieuwe LG G 6 kopen, heb nu een LG G4. Kan dat met het huidige abonnement of alleen met onbeperkt bellen?120 belminuten en 1000 MB. Ik krijg elke maand van T Mobile Samen 500 MB extra. Mijn dochter is T Mobile klant. De gewijzigde abonnementen zijn Go abonnementen, geen gratis MB's meer?

Nog een vraag: Ook mijn man gaat een sim only abonnement bij T Mobile nemen. Krijgt hij dan ook de 500 MB gratis bovenop zijn abonnement? Hoe duur is een sim only abonnement met weinig belminuten en weinig MB's?

Is het verstandig om een maand te wachten totdat mijn man zijn T Mobile abonnement heeft, krijg ik dan "meer" korting?
Krijg ik uberhaupt een persoonlijke aanbieding? Ik zie niets staan bij de LG G6. Korting op toestel omdat ik het zelf koop etc....
icon

Beste antwoord door Rosan 17 oktober 2017, 16:45

Beste Laura je kan idd een los toestel aanschaffen waar je maar wil.
Verder kan je je bestaande abonnement laten doorlopen maar let wel kortingen vervallen!
Bij de Go abonnementen zit onbeperkt bellen en dan kan je kiezen hoeveel GB data je wilt.
En idd in de samen groep als je een GO abonnement heb kan je enkel voor 5 euro korting per maand kiezen al je met tenminste 3 man in de groep zit (jij plus 2 andere)

Het heeft weinig nut om te wachten iedere klant nieuw of al langer klant is bij T Mobile gelijk en voor iedereen is de korting hetzelfde.
Alleen betaald een nieuwe klant aansluit kosten en een bestaande niet.
Wel kan je je man aanmelden voor vrienden voordeel aangezien hij dus een nieuwe klant is en dan krijgen jullie beide 25 euro factuur korting.

Als jouw man en jouw dochter dus straks in jouw samen groep zitten en jij kiest een Go sim only met 1GB en onbeperkt bellen en sms van 19 euro per maand.
Dan krijg jij omdat je met totaal 3 in de samen groep zit 5 euro korting per maand en betaal je dus 14 euro voor je abonnement.
Neemt je man een Go en heeft je dochter een Go krijgen deze ook ieder 5 euro korting per maand.
Heeft je dochter een Stel Samen dan geld voor haar dus de 2,50 korting of 500MB.
De 5 euro geld dus enkel voor de Go en tenminste jijzelf en 2 andere in de samen groep.
Dat kan je dus mee nemen in je berekening eventueel.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Laura je kan idd een los toestel aanschaffen waar je maar wil.
Verder kan je je bestaande abonnement laten doorlopen maar let wel kortingen vervallen!
Bij de Go abonnementen zit onbeperkt bellen en dan kan je kiezen hoeveel GB data je wilt.
En idd in de samen groep als je een GO abonnement heb kan je enkel voor 5 euro korting per maand kiezen al je met tenminste 3 man in de groep zit (jij plus 2 andere)

Het heeft weinig nut om te wachten iedere klant nieuw of al langer klant is bij T Mobile gelijk en voor iedereen is de korting hetzelfde.
Alleen betaald een nieuwe klant aansluit kosten en een bestaande niet.
Wel kan je je man aanmelden voor vrienden voordeel aangezien hij dus een nieuwe klant is en dan krijgen jullie beide 25 euro factuur korting.

Als jouw man en jouw dochter dus straks in jouw samen groep zitten en jij kiest een Go sim only met 1GB en onbeperkt bellen en sms van 19 euro per maand.
Dan krijg jij omdat je met totaal 3 in de samen groep zit 5 euro korting per maand en betaal je dus 14 euro voor je abonnement.
Neemt je man een Go en heeft je dochter een Go krijgen deze ook ieder 5 euro korting per maand.
Heeft je dochter een Stel Samen dan geld voor haar dus de 2,50 korting of 500MB.
De 5 euro geld dus enkel voor de Go en tenminste jijzelf en 2 andere in de samen groep.
Dat kan je dus mee nemen in je berekening eventueel.
Duidelijk. Dank voor uitleg. Ik ga ermee aan de slag.

Reageer