Beantwoord

Sim only duurder dan abonnement met toestel

• 27 juni 2018
  • 1 reactie
  • 605 Bekeken

Ik mag mijn abonnement verlengen en was daarom naar de verschillende abonnementen te kijken. Nu viel me op dat Sim-only duurder is dan een abonnement met toestel. Bij Sim-only 5gig betaal ik namelijk 18,50 met se 2,50 korting. Bij een abonnement met toestel is het 17,50. Waarom is dat? Het abonnement is exact hetzelfde. Er zit alleen geen toestel bij.
icon

Beste antwoord door Rosan 27 juni 2018, 13:13

Beste @Christel Holder Dit komt omdat het met toestel vaak een ander aanbod is als zonder toestel of soms met de GO deals er extra korting word gegeven.
Dan wil je met deze deals nog wel eens tegen komen en dat is ook niet in combi met alle toestellen enkel met een aantal toestellen en dan nog kan het per toestel verschillen wat de prijs is.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste @Christel Holder Dit komt omdat het met toestel vaak een ander aanbod is als zonder toestel of soms met de GO deals er extra korting word gegeven.
Dan wil je met deze deals nog wel eens tegen komen en dat is ook niet in combi met alle toestellen enkel met een aantal toestellen en dan nog kan het per toestel verschillen wat de prijs is.

Reageer