Beantwoord

Sim Only na contract

Hi T-Mobile,

Als mijn abonnement afloopt wil ik deze graag omzetten naar een simonly van 1 jaar.
Dit wil ik doen omdat een nieuwe telefoon en abonnement mij nog teduur is.
Ik wil dus eigenlijk een jaar overbruggen zodat dan mijn abonnement met telefoon dan goedkoper is.
Voordat ik dit ga doen heb ik een paar vragen.
1. Kan ik mijn telefoon nr meenemen.
2. Ben ik al mijn spaarpunten kwijt of kan ik die ook meenemen.

Groeten,
Arjen
icon

Beste antwoord door debraam 21 oktober 2015, 13:29

Ik had laatst eenzelfde soort vraag en dit was het antwoord wat ik kreeg:

Daarom raad ik je aan om over te stappen naar een Sim Only abonnement en vanaf 1 februari 2016 heb je de mogelijkheid om over te stappen naar een Stel Samen & Stel Bij mét toestel. De Sim Only contractperiode van 12 of 24 maanden wordt bij zo’n overstap naar Stel Samen & Stel Bij mét toestel stop gezet en je gaat een nieuwe contractperiode in.

Bekijk voor meer informatie
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/toestel-flexibiliteit-sim-only-naar-abonnement-toestel-259715

Misschien heb je daar iets aan.
Wat ze me ook wisten te vertellen is dat al je huidige kortingen en alles wat je hebt wordt meegenomen tot je weer een nieuw abonnement afsluit.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Ik had laatst eenzelfde soort vraag en dit was het antwoord wat ik kreeg:

Daarom raad ik je aan om over te stappen naar een Sim Only abonnement en vanaf 1 februari 2016 heb je de mogelijkheid om over te stappen naar een Stel Samen & Stel Bij mét toestel. De Sim Only contractperiode van 12 of 24 maanden wordt bij zo’n overstap naar Stel Samen & Stel Bij mét toestel stop gezet en je gaat een nieuwe contractperiode in.

Bekijk voor meer informatie
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/toestel-flexibiliteit-sim-only-naar-abonnement-toestel-259715

Misschien heb je daar iets aan.
Wat ze me ook wisten te vertellen is dat al je huidige kortingen en alles wat je hebt wordt meegenomen tot je weer een nieuw abonnement afsluit.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Arjen,

De suggestie van Debraam is inderdaad een hele goede optie in dit geval! Had je hier al naar gekeken, want op deze manier heb je de voordelen van een Sim Only abonnement, maar kun je ook over op een abonnement met toestel wanneer je dit wilt. :)

Je behoudt je telefoonnummer bij een verlenging altijd, dus dat is geen probleem. Ook je punten behoud je zolang je geen nieuw contract afsluit in plaats van een verlenging of overstapt van particulier naar zakelijk. Volgens mij is dit allebei niet het geval in jouw situatie.

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!

Reageer