Beantwoord

Sim Only naar 4G voor Thuis

• 31 december 2016
  • 4 reacties
  • 346 Bekeken

Sinds enkele jaren zijn wij een tevreden gebruik van T-Mobile 4G voor thuis gebruik. We gebruiken T-Mobile 4G als vast internet in het buitengebied. Dit was nodig omdat er geen kabel of telefoon aanwezig is in de omgeving. Hiervoor hebben we een T-Mobile sim only abonnement afgesloten met alleen een internet bundel (dus geen bel bundel).

We zouden we het huidige abonnement willen omzetten in 4G voor Thuis. Hoe kan dit geregeld worden? Vanzelfsprekend hebben we reeds een modem, is het mogelijk om een sim-only 4G voor Thuis te krijgen, dus zonder aankoop van de extra modem?
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 2 januari 2017, 11:30

@deoudezondagschool
Dit is mogelijk. Houd er rekening mee dat we u dan niet kunnen ondersteunen indien u vragen heeft over uw modem; uiteraard kunt u wél bij ons terecht met vragen over bundels, de factuur, ons netwerk, etc.

Mag ik dit doorvoeren op het nummer dat eindigt op 47? Let op dat bij het omzetten van het abonnement, het telefoonnummer hiervan wordt omgezet van een 06- naar een 097-nummer omdat 4G voor Thuis een data-only abonnement is.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@deoudezondagschool
Dit is mogelijk. Houd er rekening mee dat we u dan niet kunnen ondersteunen indien u vragen heeft over uw modem; uiteraard kunt u wél bij ons terecht met vragen over bundels, de factuur, ons netwerk, etc.

Mag ik dit doorvoeren op het nummer dat eindigt op 47? Let op dat bij het omzetten van het abonnement, het telefoonnummer hiervan wordt omgezet van een 06- naar een 097-nummer omdat 4G voor Thuis een data-only abonnement is.
Helaas is de omzetting van het abonnement niet goed gegaan en werkt internet niet meer. Jullie gaven aan dat "de verandering van het abonnement is helaas blijven hangen in ons systeem. Vanochtend heb ik dit direct doorgegeven aan mijn collega’s en zij zijn bezig om de verandering alsnog zo snel mogelijk door te voeren."

We zitten nu al twee dagen zonder internet, kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi deoudezondagschool,

In ons systeem zie ik dat jouw case nog in behandeling is en dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost! Ik vertrouw er dan ook op dat jouw probleem snel afgehandeld is. Sorry dat we je geduld op de proef stellen!
Reputatie 5
Badge +11
@deoudezondagschool
Ik zie dat de case vanochtend is afgehandeld en dat je nu gebruikmaakt van het 4G voor Thuis abonnement.

Onze oprechte excuses dat dit zo lang geduurd heeft, en als compensatie heb ik zojuist 1 maand 20% korting op je abonnement toegekend.

Veel plezier met het 4G voor Thuis abonnement en een fijn weekend!

Reageer