Beantwoord

Sim Only naar abonnement met toestel

Hallo! Mijn vraag is; ik heb nu en abbo zonder toestel, maar kan ik dat nu ook veranderen met telefoon?

Groeten Marije
icon

Beste antwoord door Chantal T-Mobile 27 juni 2015, 14:30

Hoi Marije,

Welk toestel gebruik je op dit moment? Alles is natuurlijk mogelijk en ja, lastig, wanneer is een toestel geschikt? Ik denk dat het goed is om te kijken wat het best bij je past. Kwa formaat en mogelijkheden kan je het beste kijken welk toestel je makkelijk in gebruik kan nemen. Maar ik denk dat de kleur en de prijs misschien ook wel van belang is.

Alle lopende aanbiedingen kan je hier vinden. Ik adviseer je in ieder geval om een keertje naar 1 van onze T-Mobile Shops te komen en daar een aantal toestellen te bekijken. Op basis daarvan kan je waarschijnlijk makkelijk een keuze maken.

Heel veel plezier en succes met kiezen! Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marije,

Het is inderdaad mogelijk om een abonnement met toestel te nemen 😉 dit kan eventueel in een T-Mobile winkel, daar kun je hem gelijk meenemen.
Hoi Dave,Oke! Dankje wel op de chat hadden ze gezegd dat ik moest bellen als ik dat wou doen maar me abbo zonder telefoon verloopt pas in 2017 dus nu is dat ook geen probleem?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Marije

Als je Sim Only nog loopt tot 2017 dan kan je alleen gebruik maken van een Early Renewal.
Je kan dan vervroegd je abonnement verlengen met toestel. Dit kan alleen telefonisch en lees goed de voorwaarden door.
Hallo!

Bedankt voor de ractie!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marije,

Welkom op het forum! Ik zie dat je al op weg bent geholpen door twee van onze klantexperts! 🙂 En ik zie ook dat je inmiddels gebeld hebt met een collega van de klantenservice en dat jullie hebben besproken wat er eventueel mogelijk is. Klopt het dat je zelf nog terugbelt voor een aanbod?

Als ik je nog ergens bij kan helpen, stel gerust je vraag!
Hallo! Dat klopt ja, ik ben rustig aan het kijken wat voor toestel der geschrikt is, heeft u enige idee?

Groeten Marije
Reputatie 5
Hoi Marije,

Welk toestel gebruik je op dit moment? Alles is natuurlijk mogelijk en ja, lastig, wanneer is een toestel geschikt? Ik denk dat het goed is om te kijken wat het best bij je past. Kwa formaat en mogelijkheden kan je het beste kijken welk toestel je makkelijk in gebruik kan nemen. Maar ik denk dat de kleur en de prijs misschien ook wel van belang is.

Alle lopende aanbiedingen kan je hier vinden. Ik adviseer je in ieder geval om een keertje naar 1 van onze T-Mobile Shops te komen en daar een aantal toestellen te bekijken. Op basis daarvan kan je waarschijnlijk makkelijk een keuze maken.

Heel veel plezier en succes met kiezen! Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt.

Reageer