Beantwoord

Sim only of stel samen stel bij

In maart verloopt mijn abonnement en ik heb alvast verlengt.
Omdat ik grotendeels in het buitenland verblijf heb ik 120 belminuten en 0 mb Internet gekozen.
Mijn vraag: kan ik met een abonnement van 0 mb ook mijn internet bijstellen(verhogen) als ik wel in Nederland ben,
zoniet kan ik dan mijn nieuwe abonnement als nog aanpassen?

Met vriendelijke groet Sil van Dam
icon

Beste antwoord door GertjanB96 8 januari 2016, 12:27

Natuurlijk, je kunt je internet en belbundel 1 keer per maand wijzigen. Zowel omhoog als omlaag. Na het wijzigen zit je wel 30 dagen aan je bundel vast. Als je dus na 14 dagen weer naar het buitenland gaat moet je de resterende dagen wachten totdat je je bundel weer kunt wijzigen naar 0.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Natuurlijk, je kunt je internet en belbundel 1 keer per maand wijzigen. Zowel omhoog als omlaag. Na het wijzigen zit je wel 30 dagen aan je bundel vast. Als je dus na 14 dagen weer naar het buitenland gaat moet je de resterende dagen wachten totdat je je bundel weer kunt wijzigen naar 0.
Super bedankt voor je snelle en duidelijke reactie!!
Ben misschien lastig maar toch nog een vraag waar je misschien ook antwoord voor weet.
Heb je bij een 0 mb internet abonnement totaal geen internet of wel de langzame versie?

Alvast heel erg bedankt!
Reputatie 6
Badge +13
Je heb idd als je geen bundel voor internet heb toch toegang tot langzaam internet in Nederland 🆒
Je kan dus wel iets maar bent wel wat beperkt in de zin dat een YouTube filmpje kijken niet zal gaan maar een Whats App sturen kan wel.
Geweldig! hartstikke bedankt voor de snelle reactie en het duidelijke antwoord met toelichting!!!
Ik heb dus de goede keuze voor mijn nieuwe abonnement gemaakt! helemaal opgelucht!
fijne dag nog.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Sil,

Ik zie dat je inmiddels al te woord bent gestaan door de vriendelijke Gert-Jan en Rosan. Ik ben blij dat ze je van meer duidelijkheid konden voorzien!

Een korte aanvulling voor het geval dit nog niet duidelijk was; het abonnement met de daarbij horende voorwaarden gaan in aan het eind van je huidige contract periode. Tot maart blijf je dus gebruik maken van de huidige voorwaarden. Wil je eerder overstappen? Dan kan je een kijkje nemen in het overstap topic.

Als je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 😉
hartelijk dank voor alle reacties echt top!

Reageer