Beantwoord

Sim only op de website

Reputatie 3
Badge +2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 144 reacties
Waarom kom ik als ik op https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only klik op "kies Go Sim Only" of "Kies Basis Sim" (of klik op "verleng met ...") op de pagina alle telefoons uit ?
icon

Beste antwoord door Folkert 7 oktober 2018, 20:41

Vreemd, ik kom gewoon op de juiste pagina uit.

Laat je muis eens op de magenta kies knop staan en kijk wat voor link je browser laat zien (bij mijn Chromium browser links onderin), daar staat sim-only al ergens in de link. In Firefox gaat het ook goed. In Chrome op Android 8 ook.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Vreemd, ik kom gewoon op de juiste pagina uit.

Laat je muis eens op de magenta kies knop staan en kijk wat voor link je browser laat zien (bij mijn Chromium browser links onderin), daar staat sim-only al ergens in de link. In Firefox gaat het ook goed. In Chrome op Android 8 ook.
Reputatie 3
Badge +2
Had ik al gedaan. Is een andere link dan de pagina waar ik op uit kom. Of beter gezegd : op uit kwam, want ik kom nu opeens wel bij de Sim Only pagina uit 🤔
Reputatie 7
Badge +15
🤔 Het blijven computers...
Reputatie 3
Badge +2
Laten we het daar maar op houden ja...
Reputatie 3
Badge +2
Er zit denk ik toch iets niet goed op de website.
Als ik naar 'verlengen' ga -ik ben ingelogd- dan krijg ik weer bij alle drie de keuzes (Go met toestel, Go zonder toestel en Basis SIM zonder toestel) de pagina 'Alle telefoons' ofwel 'Go met toestel' te zien 😐
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eric_E,

Dat is niet erg handig! Ik heb even gekeken, maar zie dat jouw contract pas regulier verlengbaar is vanaf 17 november. Op dit moment kun je wel gebruikmaken van Toestel flexibiliteit, maar dat is alleen een "verlenging" mét toestel. In die zin zou het dan ook kloppen dat je enkel een aanbod krijgt van verlengingen met toestel.

Ik raad je aan om het om 17 november nogmaals te proberen, dan zouden op dat moment alle opties beschikbaar moeten zijn! Als het dan nog niet lukt, trek dan gerust aan de bel!
Reputatie 3
Badge +2
Ik kwam daar terecht door de volgende mail van 3 november:

Beste,

Het is bijna zo ver. Vanaf 17 november 2018 kun jij jouw abonnement met nummer 0600000000 bij ons verlengen!

Een goed moment dus om alvast na te denken over jouw volgende abonnement. Wil je een nieuwe telefoon? Of is je toestel nog goed en wil je liever verlengen met een Sim Only? Ontdek de mogelijkheden in onze shop, zodat je op 17 november 2018 kunt verlengen

Kijk vast rond

Beetje vreemd om een mail met een 'kijk vast rond' link te sturen waarin ook Sim Only als optie wordt genoemd als dat rondkijken helemaal (nog) niet mogelijk is.... 😐
Maar ik ga na 17 november nog wel eens kijken. Ik heb al gezien dat ik voor dezelfde bundel zo'n 25% meer zou moeten gaan betalen dus wellicht dat de concurrentie wat leukers te bieden heeft...

(link in gequote mail door mij aangepast)

Reageer