Beantwoord

Sim-Only over naar abonnement met toestel

• 17 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 582 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik hoop dat iemand me dit duidelijk kan maken.
In juni van 2018 heb ik het contract over genomen die eerst op een andere naam stond, en daarna dus dit contract op mijn naam heb laten zetten. Ik ging dit regelen in 1 van jullie winkels en mij werd aangeraden door een medewerkster om gelijk een Sim-Only abonnement af te sluiten zodat ik gelijk kon overstappen als mijn (toen huidige) abonnement af liep en een toestel kan uitzoeken. Deze liep dus vandaag af en ging ik over naar Sim-Only. Ik ga vandaag dus naar 1 van jullie winkels en mij werd me verteld dat ik nu nog een maand moet wachten op een nieuw toestel?! Deze medewerkers die mij dit vertelde waren van een ander filiaal dan waar ik het Sim-Only abonnement heb afgesloten en vertelde me dat ik dan waarschijnlijk verkeerd ben ingelicht, zij kunnen daar verder niks aan doen wat ik volkomen begrijp.
Ik heb dit ruim van tevoren geregeld en nog steeds geen stap vooruit. Kan iemand mij uitleggen waarom ik alsnog nu een maand moet wachten en waarom deze medewerkster claimt (bij wie ik het Sim-Only abonnement heb afgesloten) dat ik gelijk een nieuw toestel kan komen uitzoeken terwijl dat niet zo is en dat dit de beste keuze zou zijn, terwijl dat duidelijk niet het geval is?
icon

Beste antwoord door Hajar 18 oktober 2018, 12:51

Hi Chazney,

Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons. Welk toestel wil je graag nemen? Wil je een abonnement met toestel of een los toestel? Wil je toevallig voor de nieuwe iPhone gaan? Daarbij moet je ook rekening houden met de levertijden.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen uitzoeken! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Chazney,

Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons. Welk toestel wil je graag nemen? Wil je een abonnement met toestel of een los toestel? Wil je toevallig voor de nieuwe iPhone gaan? Daarbij moet je ook rekening houden met de levertijden.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen uitzoeken! 🙂
Hi Hajar,

Ik wilde een iPhone 8 plus 64 GB in het zwart. Het was de bedoeling dat ik dus de 17e van oktober gelijk van Sim-Only over kon naar een abonnement met toestel. Die sim only was in juni afgesloten maar ging ook pas de 17e van oktober in, zodat ik de contractoverame niet meer hoefde te regelen als mijn contract afliep de 17e.
Het is erg ingewikkeld om uit te leggen..

Bedankt voor jouw reactie 🙂

Reageer