Beantwoord

Sim only verlengen

• 9 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 2
Ik mag 25st verlengen maar ben opzoek naar 6GB en onbeperkt bellen heeft t-mobile dit voor een bedrag rond de 21,- euro.
icon

Beste antwoord door David 9 augustus 2017, 16:39

Hey Edwin,

Top dat je al kijkt naar een verlenging!

We hebben zeker abonnementen rond die prijs en met die bundels! 🙂 Kijk even in onze webshop welk abonnement goed bij jou past Je kunt bovenaan kiezen voor 'Nieuwe telefoon' of 'Sim only'. Houd er wel rekening mee dat prijzen af en toe veranderen, dus dat dit op 25 augustus weer anders kan zijn, positief en negatief.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Edwin,

Top dat je al kijkt naar een verlenging!

We hebben zeker abonnementen rond die prijs en met die bundels! 🙂 Kijk even in onze webshop welk abonnement goed bij jou past Je kunt bovenaan kiezen voor 'Nieuwe telefoon' of 'Sim only'. Houd er wel rekening mee dat prijzen af en toe veranderen, dus dat dit op 25 augustus weer anders kan zijn, positief en negatief.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!
Reputatie 2
Goedemiddag.
Dat had ik al gedaan en zag het er niet tussen staan vandaar mijn vraag.

Ga er dus van uit dat het niet zo is.
Jammer.

Bedankt voor de moeite.

Mvg

Edwin.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Edwin,

Je kan een Go-abonnement met 10GB met onbeperkt bellen afsluiten voor 2 jaar. Het kost 27 euro. Je kan dan nog 5 euro T-Mobile Samen. Dan betaal je maar 22 euro! De 5 euro korting krijg je door een groep te hebben met 2 andere abonnement. Dus niet met een Prepaid aansluiting.

Een paar voorbeelden:
  • Je zit met één abonnement in een groep. Je krijgt 2,50 euro korting
  • Je zit met één abonnement en één Prepaid in een groep. Je krijgt 2,50 korting.
  • Je zit met twee abonnementen in een groep. Je krijgt 5 euro korting.

Succes met je keuze!

- Snotaapje

Reageer