Beantwoord

Sim only verlengen

• 10 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 514 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Vorige week contact gehad met een medewerkster van T-mobile betreffende het verlengen van 1 van de 3 sim only abonnementen die ik bij T-Mobile heb.
Er werd een voorstel gedaan. Nu heb ik terug gebeld en gevraagd of het aanbod omgezet kon worden in een officiële verlenging nu wordt er gezegd dat het niet mogelijk is. toch raar eerst een aanbod en nu niet meer mogelijk !
Ik ben al jaren klant bij T-Mobile met 3 abonnementen en vind dit toch een rare gang van zaken waardoor ik echt teleurgesteld ben.
Ik neig erna om over te stappen naar een andere provider maar het liefst blijf ik bij T-Mobile maar dan wel met het eerder gedane aanbod.
Ik wacht de reactie af en hoop op een goede oplossing.
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 oktober 2018, 09:38

Hoi hoi,

Nog even ter afronding van dit topic. Ik heb via PB van je begrepen dat je inmiddels 3 abonnementen verlengd hebt en dat het dus allemaal netjes opgelost is. Ook de aanbieding van vorige week is geaccepteerd.

Superleuk om te lezen, echt heel fijn dat het goed is afgelopen!

Fijn weekend alvast. ☺
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi WMM,

Ik zie jou natuurlijk ook het liefst lekker bij ons blijven, dus ik duik er even voor je in!

Dat is inderdaad gek zeg, kun je me vertellen wat de reden was dat de verlenging niet meer mogelijk was? Ik kan zelf geen aanbod doen, omdat ik niet van de sales afdeling bent, dus mocht je het nogmaals met hen willen bespreken - wat ik zeker aanraad! - dan kun je bellen naar 0800-8104. Zij kunnen nog eens goed met je meedenken en kijken naar de mogelijkheden.

En als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik het ook graag! Zeker omdat je eerst wel een aanbod kreeg, ben ik toch wel benieuwd waarom dat precies was en ga ik daar graag nog eens achteraan als dat nodig is. Laat je weten hoe het gesprek verloopt?
Jaimy,

nogmaals maar de reden die ik kreeg was dat het niet mogelijk was. De prijzen op de site van t-mobile daar moest ik maar naar kijken , dat was het.

Groet W
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Nog even ter afronding van dit topic. Ik heb via PB van je begrepen dat je inmiddels 3 abonnementen verlengd hebt en dat het dus allemaal netjes opgelost is. Ook de aanbieding van vorige week is geaccepteerd.

Superleuk om te lezen, echt heel fijn dat het goed is afgelopen!

Fijn weekend alvast. ☺

Reageer