Vraag

Sony xperia Xz

• 5 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Zondag een blauwe Sony xperia zx besteld en gisteren contact gehad met T mobile omdat er iets mis was gegaan. De desbetreffende meneer vertelde mij enthousiast dat ik een top telefoon had gekocht echter de levertijd voor de blauwe telefoon was erg lang namelijk december. Mijn vraag of de zwarte leverbaar was werd positief beantwoord. Deze was op voorraad en kon binnen enkele dagen bij mij thuis liggen. OK dan de zwarte maar. Krijg ik tot mijn verbazing vandaag een mail dat hij niet voor 4-11 leverbaar is.
Hoe kan een beloofde telefoon nu niet leverbaar zijn?

Ook werd er verteld ( en dat had ik ook uitgerekend) dat mijn abonnement 34 euro zou gaan kosten, kijk ik op mijn T mobile staat er 38,50 en daar is dan de korting van de T mobile groep samen al af. Wat gaat er hier mis.

Ben al jaren T mobile fan maar dit vind ik zacht gezegd niet leuk.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi greetje38,

Welkom op ons Forum!

Goed om te horen dat je al jaren een T-Mobile fan bent. Wij hopen ook dat je dat voor een lange tijd blijft. Het is jammer dat je van mijn collega te horen kreeg dat het toestel directleverbaar is, want dat is inderdaad niet het geval. Het toestel is nog niet op voorraad en dus moet ik je om geduld vragen. Je ontvangt een bericht zodra het toestel leverbaar is.

Wat betreft je abonnementskosten; deze zijn inderdaad €34 inclusief de kortingen. De kosten die je nu op My T-Mobile ziet zijn exclusief de kortingen van je bundels. Dus je abonnement is gewoon in orde.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag.

Reageer