Beantwoord

Sony Z1 VCH lens?

Hi,

Zojuist is mijn nieuwe Sony Z1 thuis afgeleverd. Nu vertelde de verkoper bij het afsluiten van het contract dat er een VCH lens bij zou zitten. Op de pakbon lees ik ''Sony Xperia Z1 16GB 4G3FF BK+RS+VCHLens''. Ik was in de veronderstelling dat dit een losse lens was waar ik foto's mee kon maken.

Wat is de VCH lens precies? Is dit iets anders dan de DSC-QX10 lens?
icon

Beste antwoord door Tom 20 januari 2014, 14:26

@Robert1507

Wat vervelend dat hier een misverstand over is ontstaan.

Je ontvangt een bon met 50% korting op de lens. Dit staat duidelijk vermeld op de website;

Actie: Na aankoop van de Sony Xperia Z1 ontvang je 50% korting op de Sony DSC-QX10 lenscamera in de T-Mobile Shop. Je hoeft alleen maar de meegeleverde voucher en een kopie van je aankoopbewijs in te leveren bij de dichtstbijzijnde T-Mobile Shop.

Wat staat er precies op je bon vermeld?

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
@ YJ86

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat de situatie is uitgelegd. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 🙂
Reputatie 2
Hallo,Ik heb Maandag 13-01-2014 een Sony Xperia Z1 besteld en was in de veronderstelling dat er een Lens bij zat. op de website stond een foto erbij en op de bon staat ook dat er een lens bij zit.dinsdag/woensdag is de website veranderd, er staat nu dat je er een voucher bij krijgt.op het moment dat ik het toestel bestelde stond dit er nog niet bij!ik vind dit erg misleidend.ik heb hem bij jullie besteld omdat ik die lens erbij zou krijgen, anders was ik naar Vodafone toe gegaan hier krijg je een laaddock erbij. graag passende oplossing

met vrienlijke groet
Robert
Reputatie 5
@Robert1507

Wat vervelend dat hier een misverstand over is ontstaan.

Je ontvangt een bon met 50% korting op de lens. Dit staat duidelijk vermeld op de website;

Actie: Na aankoop van de Sony Xperia Z1 ontvang je 50% korting op de Sony DSC-QX10 lenscamera in de T-Mobile Shop. Je hoeft alleen maar de meegeleverde voucher en een kopie van je aankoopbewijs in te leveren bij de dichtstbijzijnde T-Mobile Shop.

Wat staat er precies op je bon vermeld?
Reputatie 2
Ja dat klopt. Dat staat nu op de website. Maar maandag 13-01 nog niet. En ik heb mijn abbo telefonisch verleng en ik toen de vraag ook gesteld of ik er een lens bij kreeg. Jullie klantenservice medewerker die mij geholpen heeft zei ook dat ik er vanuit moest gaan dat er een lens bij zat. Na dat hij zelf had gekeken op de website.

Woensdag 15-1 kreeg ik het toestel in huis en na het uitpakken heb ik jullie klantenservice weer gebeld en gemeld dat er geen lens bij zat. Daarop vertelde de klantenservice medewerker mij dat daar meer klachten over waren binnen gekomen en daarop de website was veranderd. Dat dit in eertse instantie ook niet duidelijk was vermeld op de website. En dat ik een klacht via de website kon indienen.

En in al die gesprekken is nooit iets gezegd over een voucher.
Reputatie 2
krijg net een mail van jullie dat ik telefonsich contact zou hebben gehad over deze vraag. en dat ze er van uit gaan dat ik naar tevredenheid ben geholpen.
dit is dus niet het geval.
Dat van die lens was mij ook verteld, nu zei de tweede verkoper dat ik 50% korting kreeg op de lens en de lens er niet gratis bij zou krijgen...
Reputatie 5
@Robert1507 vervelend om te lezen dat er via de telefoon een miscommunicatie is ontstaan. Ik kan je echter niet nu een VCH lens cadeau doen, dat zul je begrijpen. Met de voucher ontvang je een mooi bedrag aan korting. Het is aan jou of je onder deze voorwaarde dit contract wilt behouden of dat je gebruikmaakt van de Wet Verkoop op Afstand. Uiteraard hoop ik dat je bij ons blijft zodat wij jou in de toekomst weer kunnen helpen via het T-Mobile forum.
Reputatie 2
Ik heb net contact gehad met jullie klantenservice en er is een oplossing.
Niet helemaal wat ik verwacht had. ik krijg nu via mijn factuur 50 euro terug zo dat mij de lens nog 50 euro kost.

Ik had gehoopt dat t mobile haar fout zou erkennen, en de lens als nog zou leveren.
Zelfs de klantenservice medewerker waar ik maandag 13-1 en woensdag 15-1 mee heb gesproken dachten dat de lens erbij zou zitten.

aangezien ik voor dit toestel heb gekozen bij jullie, mede omdat er een lens bij zou zitten kan ik niet anders dan dit aanbod te gebruiken omdat ik anders nog niet heb wat ik in eerste instantie graag wilde.

jammer dat het zo moest helaas...
Sony ericson z1 + sim + vch lens. Vermeld op de pakbon. Geen lens inbegrepen. nu krijg ik 50 procent korting. Jammer dat t- mobile het zo oplost. Mvg
net contact gehad met met t-mobile klanten service. die vertelde mij eerst we zullen het oplossen vervolgens werd contact verbroken.. vreemd.. 2e gesprek sorry meneer maar dit kunnen we niet controleren het is ondertussen een paar maanden geleden. probleem is bij ons niet bekend. nu lees ik dit op hun eigen forum. vreemd. 3e gesprek u moet contact opnemen met sony die actie loopt via de leverancier sony zegt echter het was een actie van t-mobile probleem bij hun bekend.. vreemd. 4e gesprek herhaling van 2e gesprek.. ik ben er klaar mee.. vindt dit echt een aanfluiting als dit probleem bekend is waarom dat niet gewoon eerlijk toegeven dat er een fout is gemaakt.. baal hier zo van dat dit de laatste contract wordt die ik bij t-mobile laat lopen volgend jaar mooi terug naar kpn.

met vriendelijke groet,

jack
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Jack,

Welkom op het forum!

Heb je het hier over de actie met de Sony Xperia Z1 in combinatie met de VCH lens? Deze actie is op dit moment niet meer geldig namelijk. Na een kijkje genomen te hebben op de website van Sony kon ik de voorwaarden van deze actie helaas ook niet terugvinden. Zou je kunnen aangeven wat er precies fout is gegaan en welke acties je precies hebt ondernomen? In het systeem zie ik namelijk dat je vandaag pas voor het eerst contact hebt opgenomen over deze actie.

We wachten je reactie af!

Reageer