Beantwoord

Speciaal aanbod via anoniem nummer

• 8 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1096 Bekeken

2 april heb ik een sms gekregen van T-MOBILE met de volgende tekst: Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen! Deze week willen we je er alles over vertellen. Neem je op? We bellen met een anoniem nummer. Groeten, T-Mobile. Geen SMS meer ontvangen? Afmelden kan via My T-Mobile

Ik heb na dat sms'je nooit een telefoontje gehad, of een ander bericht. Verder worden onbekende telefoonnummers ook niet geblokkeerd of iets.
Wordt ik hier nog over gebeld, of is dit nep?
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 mei 2019, 09:49

Hoi @dinantvanzetten95,

Leuk, ik zie inderdaad dat je mag verlengen! 😄

De sms'jes zijn zeker echt, maar het kan zijn dat jouw nummer er doorheen is geglipt bij mijn collega's van de salesafdeling. Geen zorgen, wat misschien nog wel veel handiger is, is om zelf even te bellen naar de juiste afdeling. Dan kun je zelf kiezen wanneer het jou uitkomt om te bellenen je krijgt dan meteen een collega van sales aan de lijn. Dat kan via dit speciale telefoonnummer: 0800-8104.

Natuurlijk kan ik ook met je meekijken naar eventuele opties voor abonnementen, dus als je na het belletje toch nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @dinantvanzetten95,

Leuk, ik zie inderdaad dat je mag verlengen! 😄

De sms'jes zijn zeker echt, maar het kan zijn dat jouw nummer er doorheen is geglipt bij mijn collega's van de salesafdeling. Geen zorgen, wat misschien nog wel veel handiger is, is om zelf even te bellen naar de juiste afdeling. Dan kun je zelf kiezen wanneer het jou uitkomt om te bellenen je krijgt dan meteen een collega van sales aan de lijn. Dat kan via dit speciale telefoonnummer: 0800-8104.

Natuurlijk kan ik ook met je meekijken naar eventuele opties voor abonnementen, dus als je na het belletje toch nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Reageer