Beantwoord

"Speciaal verlengingsaanbod"

• 12 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 701 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 233 reacties
Dinsdag 24 september 2019:

"We hebben een mooi aanbod voor je, dat je niet wilt missen! Deze week willen we je er alles over vertellen. Neem je op? We bellen met een anoniem nummer. Groeten, T-Mobile. Geen sms meer ontvangen? Afmelden kan via My T-Mobile."

Niets vernomen van T-Mobile...
Maar even gebeld om te informeren naar dat "speciale aanbod".

Laten we een OnePlus nemen...
O nee, laat maar, die was standaard al €100,- te duur i.c.m. abo. (nagenoeg geen korting t.o.v. adviesprijs maar dan met abo.!!)
Bij een andere grote winkelketen die ook officieel verkooppunt is (heel) veel voordeliger te krijgen!

De Note 10+ dan?
€936,- toestelkosten i.c.m. abo.!

Welk aanbod??
Volgens mij doet T-Mobile liever geen zaken 😳😳
icon

Beste antwoord door Evy 14 oktober 2019, 11:22

Goedemorgen @HarryMe,

Super bedankt voor je bericht, een hele goede vraag voor de Community! Ik vertel je graag waarom hier verschil in kan zitten, want eerlijk is eerlijk het is nogal een bedrag wat we tegenwoordig betalen voor een nieuwe smartphone. Wanneer je een abonnement afsluit via een externe partij, kan het inderdaad voorkomen dat de prijs anders is. Zo mogen zij eigen acties en aanbiedingen bepalen en kopen zij zelf de toestellen in. Ze doen dit vaak in (veel) grotere oplages en op een andere manier dan dat wij dat doen, waardoor het voor kan komen dat ze deze voor een andere prijs kunnen doorverkopen naar de klant. Dat verklaart het verschil in prijs. Het enige waar je even rekening mee moet houden is dat ik je niet kan helpen als er iets met het toestel aan de hand is! Voor vragen over je contract kan je overigens wél gewoon bij ons terecht. Een andere optie wat voor jou interessant zou kunnen zijn is toestel inruil. Door het inleveren van je oude telefoon profiteer je direct van korting op je maandbedrag of het aanschafbedrag van je nieuwe telefoon. Ik verwijs je graag door naar deze pagina om via onze online tool je inruilwaarde te berekenen.

Natuurlijk willen we je graag behouden als klant dus als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik help je graag verder!😀
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Goedemorgen @HarryMe,

Super bedankt voor je bericht, een hele goede vraag voor de Community! Ik vertel je graag waarom hier verschil in kan zitten, want eerlijk is eerlijk het is nogal een bedrag wat we tegenwoordig betalen voor een nieuwe smartphone. Wanneer je een abonnement afsluit via een externe partij, kan het inderdaad voorkomen dat de prijs anders is. Zo mogen zij eigen acties en aanbiedingen bepalen en kopen zij zelf de toestellen in. Ze doen dit vaak in (veel) grotere oplages en op een andere manier dan dat wij dat doen, waardoor het voor kan komen dat ze deze voor een andere prijs kunnen doorverkopen naar de klant. Dat verklaart het verschil in prijs. Het enige waar je even rekening mee moet houden is dat ik je niet kan helpen als er iets met het toestel aan de hand is! Voor vragen over je contract kan je overigens wél gewoon bij ons terecht. Een andere optie wat voor jou interessant zou kunnen zijn is toestel inruil. Door het inleveren van je oude telefoon profiteer je direct van korting op je maandbedrag of het aanschafbedrag van je nieuwe telefoon. Ik verwijs je graag door naar deze pagina om via onze online tool je inruilwaarde te berekenen.

Natuurlijk willen we je graag behouden als klant dus als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik help je graag verder!😀
Reputatie 3
Badge +4
Goedemiddag @Evy,

dankjewel voor je antwoord!
Ik was toch even verbaasd over de antwoorden van de klantenservicemedewerkster.
Het aanbod (wat het ook was) heb ik nog steeds niet gehoord, maar er is me wel op gewezen dat T-Mobile (hoogstwaarschijnlijk) met leuke acties gaat komen in de decembermaand.
De Note10+ laat ik maar even zitten, is me nu toch echt te duur.

De OnePlus telefoons zijn erg hoog geprijsd bij T-Mobile, dat valt me op.
Bij vrijwel alle toestellen gaat iets van de toestelprijs af (bedoel het verschil in adviesprijs t.o.v. de toestelkosten die T-Mobile rekent).
De Apple's, Samsungs en Huawei's zijn zo nog betere deals (omdat daar niet de volle mep wordt gerekend)!
Hoe kan dat toch?
Tip: Wil T-Mobile de prijzen van OnePlus nog eens bekijken (want dit kan haast niet waar zijn)?

Als laatste: Voor een tientje voordeel voordeel "loop ik niet weg" bij T-Mobile, (ben tenslotte toch wel tevreden op dit moment met de diensten en de service die T-Mobile biedt) en ik denk dat ik het advies van jullie collega klantenservicemedewerkster even opvolg om te wachten.

Reageer