Beantwoord

Spijt aankoop verlenging telefoon

• 5 november 2015
  • 2 reacties
  • 581 Bekeken

Beste T-mobile, afgelopen maandag heb ik in een T-mobile winkel mijn abonnement verlengt en het nieuwe toestel Samsung Galaxy s6 gekregen, nu ben ik er achter gekomen dat ik toch meer een iPhone fan ben. Van tevoren had ik me daar natuurlijk veel meer in moeten verdiepen want ik heb nu spijt van mijn aankoop. Is het mogelijk om deze nog in te wisselen voor een iPhone 6 of 6S?

Met vriendelijke groet,
M.C.Bentvelsen
icon

Beste antwoord door Rosan 5 november 2015, 10:29

Beste Manoukje als je een aankoop in de winkel heb gedaan kan er helaas weinig meer aan gedaan worden dit omdat je het toestel in de winkel uitgebreid kan testen en proberen.
Had je de aankoop on line gedaan dan had je het toestel wel retour kunnen sturen vanwege de bedenktijd bij koop op afstand.

Maar wat bevalt er niet aan misschien kunnen we je een beetje helpen met de instellingen zodat je het toestel wat vertrouwder kan maken zodat je er toch wat meer aan kan wennen?
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Manoukje als je een aankoop in de winkel heb gedaan kan er helaas weinig meer aan gedaan worden dit omdat je het toestel in de winkel uitgebreid kan testen en proberen.
Had je de aankoop on line gedaan dan had je het toestel wel retour kunnen sturen vanwege de bedenktijd bij koop op afstand.

Maar wat bevalt er niet aan misschien kunnen we je een beetje helpen met de instellingen zodat je het toestel wat vertrouwder kan maken zodat je er toch wat meer aan kan wennen?
Bedankt voor je informatie, de iPhone is gewoon heel duidelijk helder en lekker simpel, hier zitten veel andere functies op wat heel leuk kan zijn, maar wat ik toch niet heel fijn vind.
Mijn vader mag in december zijn telefoon verlengen, dus zullen we kunnen ruilen als het nog steeds niet bevalt.

Reageer