Vraag

Staat gratis onbeperkt internet bij ismart maar bij verlenging toch 4.95?

• 27 september 2012
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

Hallo,
Ik wilde net een iphone 5 wit bestellen. Er staat bij alle ismart abo's gratis de gehele contractduur:
 Onbeperkt Internet Voordeelbundel
Met deze internetbundel kunt u altijd onbeperkt blijven internetten. Als u uw datategoed heeft verbruikt betaalt u bij ons geen extra kosten; wel wordt je snelheid verlaagd naar 64 Kbps waarmee je gewoon door kunt blijven internetten.
Actie: Nu gratis bij alle iSmart abonnementen gedurende gehele contractsperiode   !!!!!
Actie: Nu de eerste 2 maanden gratis met Smart Plus Sim Only en iSmart Sim Only.
Actie: Nu de eerste 9 maanden 50% korting i.c.m. Smart Plus 100 t/m 230.
Actie: Nu de eerste 12 maanden 50% korting i.c.m. Smart Plus 300 t/m 1800.
€ 4,95 per maand

Toch wordt er bij het afrekenen 4.95 bij gedaan. Is dit een fout of ligt het aan mij?
Want de abo 200 mij/sms/mb staat er 24.95,-  Maar maandelijks bedrag 29.90 . Dus internet wordt toch meegerekent.
Hoezo dit terwijl er korting is??

5 reacties

Reputatie 5
Hoi Nic62, zoals kevinre al zegt geldt de korting alleen gedurende de contractsperiode. Is die voorbij dan vervalt dus de korting. 
Reputatie 2
Volgens mij alleen de 24 maanden dat je contract loopt.
Toch nog even een vraag hierover. Als je niet verlengd maar je bestaande (iSmart 200 in mijn geval) abbo laat doorlopen, blijft die onbeperkt Internet bundel dan ook gratis?
Reputatie 5
Dat is inderdaad verwarrend, heb al meerdere vragen hierover gezien. Deze korting op die onbeperkt internet voordeelbundel is een algemene actie en de korting komt wel gewoon op je factuur te staan.  :)
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb net mijn bestelling gedaan, ook contractverlenging. Daarbij gekozen voor een iSmart abonnement met de onbeperkt internet voordeelbundel en visual voicemail. Dat is dus 3x actie, wat ook vermeld stond op de pagina waar ik alles aanvinkte. Echter in het besteloverzicht staat ineens niks van "actie" bij de onbeperkt internet voordeelbundel (zie hieronder). Is het nou wel of niet gratis?

Uw bestelling

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Apple iPhone 5

- i.c.m. iSmart 200
      >  Normale prijs € 49,50 per maand.
      >  Actie: Nu 6 maanden 50% korting. De korting wordt verrekend op je factuur.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Onbeperkt Internet Voordeelb. 2 jaar
- Visual Voicemail iPhone 2 jaar
      >  Actie: Nu de eerste 2 maanden gratis Visual Voicemail uitproberen. De korting wordt verrekend op je factuur.

Bezorgkosten                             € 0,00
Eenmalig op de 1e factuur      € 0,00
Totaal direct te voldoen           € xxx,xx
Totaal maandelijkse kosten   € 31,69

Reageer