Beantwoord

Start nieuw contract

Mijn vorig contract verloopt op 25 januari 2015. Waarom gaat mijn nieuw contract pas 15 februari 2015 in werking?
OUD:
Huidig tariefplan:
Smart Plus 300
Bundels:
Onbeperkt Internet
Travel & Surf
Startdatum contract:
26 januari 2013
Einddatum contract:
25 januari 2015
Abonnementsperiode:
24 maanden
Verlengen vanaf:
28 september 2014

NIEUW:

Toestelabonnement 23.25 (2jr) (einddatum: 15 februari 2017)
Startdatum contract:
16 februari 2015
Einddatum contract:
15 februari 2017
Abonnementsperiode:
24 maanden

Hoe kan een hiaat in tijd zitten?
icon

Beste antwoord door Bram 31 januari 2015, 17:28

Hey PistolePaultje,

Ik kan er alleen voor zorgen nu met zicht op maandag 2 februari dat ik je nieuwe contract vanaf dan laat ingaan. Hou er dan wel rekening mee dat je tegoed naar verhouding krijgt zoals Tom hierboven heeft beschreven. Kun je alsjeblieft aangeven via een privébericht of je dit wilt? Dan kan ik dit maandag voor je in orde maken.

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 1
wanneer heb je verlengd?
4 maanden terug
Ik ga er van uit dat als mijn contract eindigt, er geen contract meer bestaat. Dat betekent dat een nieuw contract begint ingaande de dag erna. Maar nee, er wordt dan weer een nieuwe periode gestart met de oude contract gegevens, om na bijna een maand later het nieuwe contract in te laten gaan. Vreemd!
Reputatie 5
Hi Paul,

Ik kan mij je reactie goed voorstellen. Wij plaatsen de startdatum zo dicht mogelijk bij de dag waarop je tegoed wordt toegekend om zo problemen met tegoed naar verhouding te voorkomen. Mocht je hier geen problemen mee verwachten, geef dit dan even aan. Ik zal je nieuwe contract dan per direct in laten gaan. Vandaag ben ik er nog tot 16:30, ik zal tot dan dit topic in de gaten houden om je zsm te kunnen helpen! 😃
Als mijn contract datum nu 26 januari 2015 is klopt mijn gegevens in mijn T-Mobile niet, daar staat dat ik nog steeds met beperkt bellen en minder MB's zit.
Met mijn vorig abonnement, ben ik nog steeds bezig te bellen en te internetten. Ik heb het nieuwe abonnement juist genomen om een vast bedrag per maand kwijt te zijn, met ingaande van mijn nieuw abonnement. Maar moet toch nog meer dan 3 weken door met het oude. Daarom zou ik graag direct na het einde van het oude contract direct met het nieuwe willen beginnen.
Reputatie 4
Hey PistolePaultje,

Ik kan er alleen voor zorgen nu met zicht op maandag 2 februari dat ik je nieuwe contract vanaf dan laat ingaan. Hou er dan wel rekening mee dat je tegoed naar verhouding krijgt zoals Tom hierboven heeft beschreven. Kun je alsjeblieft aangeven via een privébericht of je dit wilt? Dan kan ik dit maandag voor je in orde maken.
Heb vorige week mijn contract verlengd, was al in overtime want contract liep tot half februari. Nu gaat nieuwe datum eind juli (!) pas in volgens My Tmobile...

Wat mij betreft volstrekt onredelijk en niet juist. Zou daags daarna moeten ingaan als ik zolang buiten contractperiode ben.
Reputatie 6
Badge +13
Beste Helderlicht heb je verlengd met een toestel en het toestel nog niet in huis?
Zo ja dan is dat de veklaring want je verlenging gaat pas in zodra je je toestel in huis heb.
Heb je wel al een leverdatum of afleverafspraak gemaakt?
Toestel komt inderdaad morgen. Dank voor je reactie. Dat zal het wel zijn in tegenstelling tot eerdere verlengingen zonder toestel.... Goede avond. Ik wacht rustig af.
Reputatie 6
Badge +13
Klopt als je zonder toestel verlengd gaat het sneller maar bestel je met toestel dan word er gewacht tot je het toestel binnen heb.
Een enkele keer kan er een langere levertijd op het toestel zitten vandaar dat er hiervoor is gekozen.
In jouw geval zal met 24/48 uur na levering toestel je nieuwe abonnement zichtbaar zijn in my T mobile.
Dus schik niet als je het niet gelijk ziet maar het verwerken kost even tijd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Helderlicht,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd en gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik zie dat Rosan jou van het juiste antwoord heeft voorzien. Ook zie ik dat je verlenging op 30 maart is ingegaan omdat je toen je toestel hebt ontvangen.

Ik wens je nog veel plezier met je toestel en als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉
Briljant systeem, dank Rosan, want het is helemaal goed gekomen met de startdatum! Gr helderlicht
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Helderlicht,

Fijn om te horen dat het goed is gekomen! 🙂 Veel plezier met je nieuwe toestel en abonnement!

Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, stel die gerust op het forum. We helpen je graag.
Ik heb het zelfde probleem me contract loopt 10 april af.en heb verlengt dus me nieuwe ingangsdatum zou 11 april moeten zijn.en er staat per 16 april. Ben hier niet mee eens.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Antepli,

Ik zie dat mijn collega Issam net op je heeft gereageerd in dit topic. Wil je er in het vervolg rekening mee houden dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om dubbel te posten? Alvast bedankt! 🙂

Reageer