Beantwoord

Start nieuwe abonnement

• 8 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 172 Bekeken

Vorige maand heb ik mijn abonnement verlengd met de iPhone 7 128GB Jet Black. Op jullie forum inmiddels gezien dat de uitlevering van de toestellen nog wel even kan gaan duren... :(

Kan gebeuren en is waarschijnlijk (deels) niet jullie schuld. Het toestel wacht ik dus nog wel even af...

Wat ik eigenlijk een groter nadeel vind, is dat mijn nieuwe abonnement ook pas in gaat wanneer dit toestel wordt geleverd. Mijn vorige abonnement is al tijden afgelopen, en ik zou graag nu al beginnen met mijn nieuwe abonnement. Het nieuwe abonnement past beter bij mijn verbruik en is ook nog een stuk goedkoper dan mijn huidige abonnement. (en dan uiteraard het nieuwste abonnement, met de verbeterde kosten sinds deze week ;))

Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Groeten,
Paul.
icon

Beste antwoord door Amy 10 oktober 2016, 13:24

Hi Paul,

Goed dat je aan de bel trekt ik help je graag verder. 🙂

Je abonnement gaat inderdaad in op het moment dat je het toestel ontvangen hebt. Heb je het formulier op deze pagina al ingevuld om gebruik te kunnen maken van de nieuwe deal? Als dat het geval is zou je mij dan een privébericht willen sturen hierover? Dan ga ik kijken op welke manier we dit het beste voor je kunnen oplossen.

Ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Paul,

Goed dat je aan de bel trekt ik help je graag verder. 🙂

Je abonnement gaat inderdaad in op het moment dat je het toestel ontvangen hebt. Heb je het formulier op deze pagina al ingevuld om gebruik te kunnen maken van de nieuwe deal? Als dat het geval is zou je mij dan een privébericht willen sturen hierover? Dan ga ik kijken op welke manier we dit het beste voor je kunnen oplossen.

Ik zie je reactie tegemoet!
Hallo Amy,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je op 10 oktober gelijk een privébericht terug gestuurd. Heb je die ontvangen?

Groeten,
Paul.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Paul,

Sorry voor de late reactie. Ik heb inmiddels op je gereageerd! 🙂

Reageer