Vraag

Start nieuwe bundel bij verlenging.

• 17 mei 2012
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Hallo,

Mijn contract loppt af op 9 augustus 2012 en ik kan nu dus al mijn contract verlengen. Nu is mijn vraag wanneer mijn nieuwe bundel ingaat als ik mijn contract verleng. Is dat dan op 10 augustus 2012, zodat ik mijn opgespaarde minuten van mijn oude bundel nog kan opmaken, of gaat meteen op de dag van verlenging mijn nieuwe bundel in en ben ik alle minuten dan kwijt ??

Ik heb nl een relax bundel, maar zie dat ik die bij verlenging (met een nieuw toestel) niet meer kan kiezen en heb nog 196 euro aan beltegoed op mijn relax staan... Die wil ik dus niet verliezen.

Hoop dat iemand van T-Mobile hier een correct antwoord op heeft !

Alvast bedankt,

Arlin

3 reacties

Reputatie 3
@Arlin
De einddatum van het contract is 9 augustus. De datum waarop je maandelijks het tegoed ontvangt is op elke 12e van de maand. Als je het contract gaat vernieuwen dan gaat de startdatum in 1 dag voordat je het tegoed ontvangt, voor jou zal dit dan op de 11e zijn. Je zal dus voordat de vernieuwing ingaat het opgespaarde tegoed moeten opmaken, anders komt het te vervallen. Omdat je gebruikt maakt van het prijsplan Relax Online 25 '10 kan je op 9 augustus je prijsplan verlagen naar een Relax Online 15 '10 zodat je eerst het tegoed kan opmaken voordat je gaat vernieuwen. 🙂
Dat betekend dus dat ik het beste kan wachten met het kiezen van een nieuw toestel tot ik na 9 augustus mn relax heb verlaagd en het restant heb opgebeld ??
Badge +3
@Arlin

Als het je niet lukt om het opgespaarde tegoed voor 11 augustus te verbruiken lijkt het mij verstand om te wachten tot je contract is verlopen, zodat je het abonnement kunt verlagen. Je kunt daarna altijd nog je contract vernieuwen.

Reageer