Beantwoord

Start nieuwe datum contract na verlenging

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag heb ik bij tmobile mijn contract verlengd welk op 7 juni aanstaande afloopt. Nu staat er op my tmobile dat mijn nieuwe contract pas start op 1 augustus. Ik vraag me af hoe het komt dat mijn nieuwe contract niet meteen na mijn huidige contract begint.

Alvast bedankt voor debeantwoording van mijn vraag.

Groet,

Ralf van der Zanden
icon

Beste antwoord door Nimorea 8 april 2014, 10:20

Hey Ralf,

Wanneer je een verlenging doet, komt die datum altijd eerst 4 maanden in de toekomst te staan.
Deze datum zal worden aangepast zodra je telefoon geleverd is! Dan zal je verlenging aansluiten op je huidige abonnement 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Hey Ralf,

Wanneer je een verlenging doet, komt die datum altijd eerst 4 maanden in de toekomst te staan.
Deze datum zal worden aangepast zodra je telefoon geleverd is! Dan zal je verlenging aansluiten op je huidige abonnement 🙂
Sorry voor mijn late reactie.

Bedankt voor de beantwoording van de vraag. Ondertussen had ik ook al telefonisch contact gehad met de klantenservice. Daar werd het ook haar fijn uitgelegd.

Fijne paasdagen in ieder geval
Goedemorgen,

Op 6 juni was mijn huidig contract afgelopen. Natuurlijk had ik hem in februari al verlengd en dacht dat ik vanaf 7 juni mijn nieuwe contract in gebruik kon nemen. Niks is minder waar de startdatum van het nieuwe contract staat ineens op 24 juni. Kan dit zomaar bij een verlenging van je abbonement van tmobile terwijl je al jaren klant bent van deze Provider.

groet,

Ralf
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ralf,

Dat gaan we natuurlijk voor jou rechtzetten! Het zou raar zijn als jouw contractsperiode ineens langer duurt, dus dat gaan we corrigeren.

Ik heb je contract erbij gepakt en de contractdatum is nu aangepast, waardoor ook de einddatum weer op 6 juni staat. Dit zie je nu direct al terug in jouw My T-Mobile. Daarnaast zie ik dat mijn collega jou ook al de misgelopen korting in de periode van 7 tot en met 23 juni heeft gegeven!

Laat het me gerust weten als je meer vragen hebt Ralf. Fijne dag nog!
Goedemiddag Jaimy,

Dankjewel voor het aanpassen van mijn contractdatum. Ben dan door 2 personen van T-mobile goed geholpen. 👍🏼. Wat ik me wel afvraag is waarom de voordelen van T-mobile samen zijn afgeschaft voor verlengingen van abbonementen door trouwe klanten van T-mobile. Ik had er namelijk op gerekend dat de voordeeltjes zouden blijven bestaan.

Groet en fijne vakantie,

Ralf
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ralf,

Ik neem het stokje even over van Jaimy, aangezien zij nu op vakantie is! 🙂

Bij contracten die afgesloten zijn na 29 januari is T-Mobile Samen inderdaad niet meer actief. We hebben dit voordeelplan vervangen door T-Mobile Klantvoordeel. Hierbij kun je mobiele en vaste aansluitingen met elkaar combineren voor extra voordelen. Wellicht kun ook jij op deze manier mooie extraatjes opstrijken! :D

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer