Beantwoord

Startdatum contractverlenging sluit niet aan


Reputatie 1
Hallo! Einddatum van mijn oude T-Mobile abo is 1 januari a.s. Ik heb verlenging geregeld via Mobiel.nl. Startdatum nieuwe abo (verlenging dus) blijkt gesteld op 3 januari. Ik begrijp niet hoe men daarbij gekomen is, ik heb alle gegevens goed aangeleverd. Maar goed, moet ik mij zorgen maken over aansluiting oude/nieuwe contract en over mijn bereikbaarheid op 2 januari? Moet ik zelf nog enige actie ondernemen?
icon

Beste antwoord door Folkert 29 december 2018, 15:07

Hoi!

Over bereikbaarheid hoef je je geen zorgen te maken, je oude contract loopt gewoon door tot 3 januari.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi!

Over bereikbaarheid hoef je je geen zorgen te maken, je oude contract loopt gewoon door tot 3 januari.

Groet, Folkert
Reputatie 1
Hoi Folkert, bedankt voor je reactie! De tussenliggende dag is inderdaad zonder problemen verlopen.

Reageer