Beantwoord

Startdatum nieuw contract bij nummernehoud

Gisteren heb ik een nieuw T-Mobile abonnement afgesloten, waarbij ik direct nummerbehoud voor mijn huidige Tele2 abonnement heb aangevraagd. Op het contract is als ingangsdatum 04-01-2019 opgenomen en onder de 'aansluiting details' is het nummer van de T-Mobile simkaart opgenomen en het te porteren nummer. Aanmelden voor My T-Mobile lukt niet met het te porteren nummer en ook niet met het tijdelijke nummer wat aan de simkaart is gekoppeld.

Ik heb nog géén mails gekregen van T-Mobile over de ingang van het contract of uberhaupt een bevestiging hiervan, alleen een mail en SMS van Tele2 over de portering op 05-02-2019.

Kortom: wie weet hoe ik dit kan activeren en wanneer kan ik een mail van T-Mobile verwachten?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groet,
Patrick
icon

Beste antwoord door Hajar 9 januari 2019, 11:44

Hi Patrick,

Ik heb gereageerd op je privébericht!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Patrick,

Kun je mij een privébericht sturen met je huidige 06-nummer, het te porteren nummer, naam, geboortedatum, volledig adres, en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Helaas is deze vraag nog niet opgelost, maar heb ik per ongeluk op mijn tablet op 'beantwoord' geklikt.... 🙄
Reputatie 7
Badge +17
Hi Patrick,

Ik heb gereageerd op je privébericht!
Dank Hajar voor de service! Alles werkt naar behoren nu!

Reageer