Beantwoord

stelen door t-mobile

Toon eerste reactie

90 reacties

Reputatie 7
Dat roep je al een tijdje maar tot op heden nog niets...
Andere dingen gingen voor.

Ik start bij: http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Internet_telefonie_kabel_en_post/Contracten_en_voorwaarden_bij_telefonie_internet_of_televisie
https://www.consuwijzer.nl/Hoe_dien_ik_een_klacht_in

Ik raad iedereen die in dezelfde of vergelijkbare omstandigheden als ik verkeert, ook bij CONSUWIJZER een klacht in te dienen, tenzij T-mobile de klacht op een correcte wijze behandelt en eventueel een vergoeding uitkeert. Laat het klachten bij de CONSUWIJZER regenen....................

Volgende klacht ingediend:

"Op de website van T-mobile wordt misleidend voorgelicht over het verdwijnen van beltegoed bij wijzigen van een abonnement. Dat kostte me meer dan 120 euro beltegoed. Ik was 2 jaar in goed vertrouwen bij t-mobile en heb einde juli een duurder contract (i-300) voor twee jaar opnieuw bij t-mobile afgesloten vanwege aanschaf smartphone. De website van T-mobile geeft hierover alleen via veel gezoek informatie (meldde T-mobile mij). Tekst op de essentiële plek op de website van T-mobile:

Overstappen T-Mobile maakt overstappen eenvoudig. Of je nu van een andere telecomaanbieder komt, van PrePaid naar Abonnee wilt overstappen of naar een ander tariefplan. Of je wilt je vertrouwde mobiele nummer meenemen naar T-Mobile.

Voorstel: hier had moeten staan: let u wel goed op het eventueel vervallen van uw beltegoed bij overstappen. Hebt u beltegoed, dan adviseren wij u de voorwaarden goed door te lezen en uw keuze goed te overwegen, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Status nummerbehoud Contractovername Van PrePaid naar abonnement Abonnement wijzigen (inloggen) PrePaid wijzigen (inloggen) Veelgestelde vragen nummerbehoud

T-mobile heeft op geen enkele vraag (voorstel) anders gereageerd dan dat het in de Voorwaarden staat en dat zij de website wel goed vinden. Ik wil mijn geld terug. Graag uw advies."
Reputatie 6
Badge +8
Je geeft aan ik stop ermee, ik hoopte dat je bedoelde met posten hier.
We weten inmiddels wel van je kansloze project.

jemig.... De enige persoon die hier fout is 'door het niet goed lezen van de voorwaarden' ben jij Ernest! Je kan blijven posten, het heeft alleen niet veel zin/resultaat zoals je ziet...
Centaur en DL5: gewoon afwachten of het kansloos is.

Klaarblijkelijjk maken jullie je niet druk over het inpikken van beltegoed. Veel T-mobile klanten WEL, gezien al de klachten daarover op dit FORUM. Haast elke dag een nieuw relaas.

Die voorwaarden zijn volgens mij gewoon FOUT en de voorlichting op de site 'pet met een rietje'. Namelijk niet direct te zien maar verstopt onder vragen. Dat mag je niet doen als je online verkopen propageert.

Dat ik de voorwaarden niet goed heb gelezen, heb ik al tig maal toegegeven. Dat maakt het beleid van T-mobile niet minder slecht. Zo ga je niet om met vaste klanten! Je zorgt er als goed bedrijf voor dat die hun opgebouwde beltegoed mogen houden.
Jezus Christus, stelen kan je het niet noemen.

Als je even langs de tmobile shop was gegaan, kreeg je van hun te horen dat je dat bedrag niet mee kon nemen naar een ander abbonement, verlenging ect.

Ga A.U.B. NIET meteen dreigen want dat slaat écht nergens op.

Dan kan je bijv. ook gaan klagen bij een nieuwe verpakking van iets en je dat niet wist.. pfff.
Lekkere naam: anoniem, erg open typetje.

Als je goed zou opletten, is er haast elke dag iemand met hetzelfde probleem. Ik voel me met m'n kritiek op T-mobile dan ook niet alleen staan. En iedereen noemt het 'stelen'. Gek, hè.

Ik stel voor:maak jezelf eens wat minder anoniem, zoals ik. Dat staat wat sympathieker.
Reputatie 4
leuk op een naam reageren en eigenlijk niet op de inhoud.
mensen die hun eigen naam gebruiken op het internet snappen er meestal erg weinig van , maar dat is pijnlijk duidelijk al.
Ook niet in staat te lezen?

Ik schrijf: Als je goed zou opletten, is er haast elke dag iemand met hetzelfde probleem. Ik voel me met m'n kritiek op T-mobile dan ook niet alleen staan. En iedereen noemt het 'stelen'. Gek, hè.

Ik reageer dus wel op de inhoud!
Reputatie 4
ik kon prima lezen dat als ik bijvoorbeeld van flex naar relax zou overstappen mijn beltegek zou komen te vervallen.

in je reactie praat je over iedereen , ik zou het op prijs stellen als je mij erbuiten laat.
ik vind het geen stelen.
Naast mijn T-Mobile abonnement had ik eveneens een prepaid van deze provider. Deze prepaid mobiele telefoon was mijn reserve voor als het abonnement het niet deed (kwam wel eens voor en altijd op het verkeerde moment). Ik had ruim € 40,- beltegoed.
2 weken geleden wilde ik deze prepaid gebruiken in mijn nieuw aangeschafte telefoon met dual-sim.
Wat bleek?: T-Mobile had de prepaid telefoon afgesloten.
Ik kreeg als antwoord: dat staat in de voorwaarden. Maar dat is natuurlijk een dooddoener van de 1e orde, want wie leest al die kleine lettertjes?
T-MOBILE IS GEWOON EEN ORDINAIRE DIEF !!!
RIJK WORDEN OVER DE RUG VAN KLANTEN !!
NOOIT MEER T-MOBILE !!
Waardeloze rot organisatie!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Egadvies,

Jouw frustratie is zeer duidelijk uit jouw bericht, maar ik wil je vragen het gebruik van caps lock in jouw berichten achterwege te laten. Op het forum staat dit gelijk aan schreeuwen en is dan ook niet toegestaan. Kun je hier in het vervolg rekening mee houden?

Ik heb even gekeken en zie dat jouw aansluiting is gedeactiveerd, omdat je er een geruime tijd geen gebruik van hebt gemaakt. Na een half jaar wordt de aansluiting dan stopgezet, om ongebruikte telefoonnummers niet onnodig actief te laten blijven. Wij sturen hier ook een bericht over een maand van tevoren, maar deze heb jij via My T-Mobile geblokkeerd. Het is op dat moment dan ook je eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden, aangezien wij jou niet meer op de hoogte kunnen brengen. Wij kunnen jouw nummer dan ook niet weer activeren. In dit geval zou je dan een nieuwe PrePaidaansluiting moeten aanschaffen.

Mochten wij jou verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag van je. Als we kunnen helpen we je er graag verder bij!
Je kunt mij alleen maar helpen als je mij mijn tegoed terugstort op mijn bankrekening of mij een nieuwe simkaart met het beltegoed stuurt.
Dat zou T-mobile sieren. Nu zijn jullie gewoon ordinaire dieven.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Egadvies,

Net als mijn collega kan ik dit niet voor je regelen, anders was dat al gebeurd. Ik begrijp dat dit niet het antwoord was waar je op gehoopt hebt, maar in dit geval kunnen wij verder niets voor jou betekenen wat betreft het terugstorten van het beltegoed of de vervangende simkaart met het beltegoed op te sturen.

Als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk wel graag van je.

Reageer