Beantwoord

T-Mobile abonnement verlengen

• 5 september 2017
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Ik ben sinds een paar maanden op een sim only abonnement overgestapt - nu zit ik er echter over te denken om toch een abonnement met toestel te nemen. Is dit per direct mogelijk of moet ik dan de gehele duur van mijn abonnement afwachten (meer dan anderhalf jaar).

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jan kelder 5 september 2017, 23:02

Ik heb het even voor je opgezocht

Kies je voor Go Sim Only, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar een Go-abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only-contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in!

Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in de voorwaarden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik heb het even voor je opgezocht

Kies je voor Go Sim Only, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar een Go-abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only-contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in!

Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in de voorwaarden.
Reputatie 4
Hi Seanzx,

Welkom op het forum!

Het antwoord van Jan klopt helemaal! Je kunt kiezen voor Toestel flexibiliteit. Dan kan je direct genieten van een nieuw toestel en een nieuw abonnement. Jouw huidige Sim Only-abonnement komt dan namelijk te vervallen en het nieuwe abonnement met toestel gaat meteen in. Je kunt hier kijken voor alle voorwaarden en mogelijkheden.

Als je nog vragen hebt, dan mag je dat altijd stellen! Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe abonnement. 😃

Reageer