Beantwoord

T-Mobile Account

• 11 april 2019
  • 5 reacties
  • 892 Bekeken

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een T-Mobile abonnement afgesloten inclusief toestel. Mij was het alleen niet duidelijk wanneer dit abonnement in zou gaan. Hiervoor ben ik dus naar een T-Mobile winkel geweest en dit nagevraagd en dit zou dus afgelopen 6 april zijn. Nu zijn we ondertussen 4 dagen verder en ik kan nog steeds geen account aanmaken en mijn abonnement inzien. Ik weet nu dus niet of het abonnement wel of niet in is gegaan en of ik niet plots een rekening moet verwachten. Wie weet hoe ik dus alsnog een account kan aanmaken? Het telefoonnummer klopt gewoon. Hij geeft aan bij het aanmaken van een account: “Dit telefoonnummer is niet geregistreerd bij T-Mobile. Controleer of het juist is ingevuld.”. Waar kan dit aan liggen...?
icon

Beste antwoord door Hajar 11 april 2019, 14:53

Hi jjennnxx,

Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik of je verlenging goed is verwerkt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi jjennnxx,

Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik of je verlenging goed is verwerkt.
Hoi,
Het gaat niet om een verlenging maar een compleet nieuw abbonement. En deze gegevens zijn al bekend in de facebook messenger en ik krijg maar geen gehoor..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @jjennnnxx,

Wij kunnen niet inzien wat er wanneer via Facebook verzonden is en of daar al gereageerd is, aangezien dit twee aparte kanalen zijn en we van jou geen gegevens hebben. Wellicht heb je ondertussen al via Facebook contact met een van onze collega's gehad en anders kun je alsnog de gevraagde gegevens via een privébericht naar Hajar of mij versturen, dan pakken we het hier zo spoedig mogelijk op!
Hoi David, ik heb en via facebook en via Hajar nog geen reactie. Ik stuur u ook een privebericht!
Reputatie 7
Badge +20
Hi jenn,

Ik heb je abonnement geactiveerd. Zie mijn privébericht voor meer informatie. 🙂

Reageer