Beantwoord

T-mobile Early Renewal ook voor slechthorenden/doven?

• 4 februari 2021
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

Vandaag een keer T-mobile klantenservice nodig.

Iphone kapot en wil een Early Renewal aanvragen.

Helaas biedt T-mobile wel een Chat maar die schakelt dus door naar spraak met een operator en dat gaat dus niet…

Shops zijn dicht, dus ik wordt weer eens agv mijn handicap gestraft..

Super in een tijd dat je sociale leven al compleet naar de kloten is!

Iemand enig idee hoe dit op te lossen? En NEE ik dop mijn eigen boontjes en laat dus niemand voor mij bellen.

Ben doof niet debiel!

icon

Beste antwoord door David 5 februari 2021, 10:15

Hi @banditje,

Goed dat je het hier even laat weten. Ik ga dit doorzetten naar mijn collega's van de afdeling Sales om te kijken of en hoe ze dit voor jou kunnen oplossen. Hopelijk kunnen zij je een alternatieve oplossing bieden!

Het kan zijn dat ik meer info nodig heb, maar dan hoor je het van me in dit topic!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Er is helaas geen beeldbellen en dit zul jij wel vaker aan de stok hebben. T-mobile wil je heel graag helpen en naast de winkels, die door overheidsbeslissingen nu dicht zijn, is er ook dit forum!  Misschien dat een moderator, zodra jouw topic aan de beurt is, je kan helpen!

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @banditje  Welk abonnement heb je nu? Een Sim only of een met telefoon?

Als je een Sim only hebt kan je voor toestelflex gaan dat is wel online te regelen.

Voorwaarden toestel Flexibiliteit

Ik ga aan de moderators vragen of ze je kunnen helpen. (Ik ga mijn best doen) Maar weet niet of het kan. Nu is er niemand meer hier dus wel geduld tot morgen.sorry 

Er zijn wel TM winkels open voor reparatie verzoek 

Welke winkels van TM zijn open
Groetjes 

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt. 
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald. 
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan. 
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal. 

Verder betekent Early Renewal het volgende:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden. 
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode. 
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid. 

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice.  Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

MVG. 

Goedenavond @banditje  Welk abonnement heb je nu? Een Sim only of een met telefoon?

Als je een Sim only hebt kan je voor toestelflex gaan dat is wel online te regelen.

Voorwaarden toestel Flexibiliteit

Ik ga aan de moderators vragen of ze je kunnen helpen. (Ik ga mijn best doen) Maar weet niet of het kan. Nu is er niemand meer hier dus wel geduld tot morgen.sorry 

Er zijn wel TM winkels open voor reparatie verzoek 

Welke winkels van TM zijn open
Groetjes 

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt. 
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald. 
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan. 
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal. 

Verder betekent Early Renewal het volgende:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden. 
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode. 
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid. 

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice.  Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

MVG. 

Dank voor je reactie, de voorwaarden zijn me bekend en ik heb het toestelkrediet al compleet afgelost.

Ik heb een abbo met phone en wil dus met een Early Renewal een nieuwe phone aanschaffen

De oude is verzopen en niet meer te reanimeren

Ik wacht maar even af wat de mods kunnen/willen betekenen en anders sluit ik maar een tweede abbo af met toestel voor de tijd dat dat nog loopt.

ik begrijp dat er een paar providers zijn die klantvriendelijker zijn ten aanzien van doven/slechthorenden.

Zou jammer zijn ben al klant uit de Dutchtone/Orange tijd.

Reputatie 7
Badge +20

@banditje  Hoelang loopt je huidige abonnement nog? 
Misschien is afkopen dan nog een optie? Dat kost je  €13,50 per maand voor de maanden die je nog te gaan hebt!  Misschien dat de moderators dan wel kunnen helpen om online iets nieuws af te sluiten. 

Let op dat je een maand opzegtermijn hebt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @banditje,

Goed dat je het hier even laat weten. Ik ga dit doorzetten naar mijn collega's van de afdeling Sales om te kijken of en hoe ze dit voor jou kunnen oplossen. Hopelijk kunnen zij je een alternatieve oplossing bieden!

Het kan zijn dat ik meer info nodig heb, maar dan hoor je het van me in dit topic!

Okay mijn dank

Heb het opgelost door een los toestel te kopen.

mijn dank aan degenen die geholpen hebben.

Reageer