Vraag

t mobile jarig / trakteert ! en dan krijg je nu een s5 + tab !! maar wat krijgt de bestaande klant ?

wat krijgt de bestaande klant waardoor T-Mobile kan bestaan ?

nieuwe klanten krijgen een mooie actie..

maar wat krijgen wij " die al jaren T-Mobile klant " zijn..

ik wil ook wel zo een tab krijgen...

47 reacties

Die gratis Tab is een actie van Samsung, niet van T-mobile, die actie loopt toevallig tegelijk met de jubileumaanbieding van T-mobile.

En je krijgt ook geen S5, die mag je gewoon betalen.

Dus dan blijft er alleen een beetje korting over, en aanbiedingen zijn er altijd wel, ook als je wel mag verlengen.

Dus persoonlijk zie ik het probleem niet zo.
Reputatie 5
Euh.. deze aanbieding is toch ook voor bestaande klanten die willen verlengen?
Dus waar zit het probleem?
Het is een tendens dat bestaande klanten, daar waar T-mobile zijn bestaansrecht door krijgt, wordt vergeten. Jagen op nieuwe klanten is goed, maar bestaande klanten ook laten deelnemen in de feestvreugde zorgt er in ieder geval voor dat deze blijven. Ook na de contract periode.
Nu kunne enkel nieuwe klanten of klanten waar het contract op afloopt gebruik maken van deze aanbieding.

Ik ben heel benieuwd hoe T-mobile hierop acteert!!!
Gemiste kans wat mij betreft....
Dat is toch al jaren zo, dat er het hele jaar door aanbiedingen zijn en dat je alleen maar van aanbiedingen gebruik kunt maken op het moment dat je kunt verlengen?
Reputatie 6
Badge +8
Inderdaad , bij Dirk veel boodschappen die ik vorige week deed in de aanbieding en bij Albert ook.
Is inderdaad vervelend maar that's life.
Zijn altijd overal akties en niet op juiste moment.
Hmm vervelend over 1 dag is er weer een aktie. (UPC,Eneco,KPN . enz)
Maar begrijp dat het lullig is.
Reputatie 7
Badge +9
Er blijven altijd klanten die het toch elke keer weer opnieuw proberen.

Of het nou met de BTW actie van de mediamarkt is, een actie van een provider of de Bonus bij de AH. Ze komen altijd elke keer weet met hun van tevoren gekochte producten toch nog even proberen de nieuwe korting te krijgen.

Ook al weten ze dondersgoed dat ze toch hun zin niet krijgen.

Je kan tijdens de BTW week geen 5 minuten bij de servicekassa van de mediamarkt staan of de zoveelste klant komt proberen het prijsverschil met zijn 4 dagen eerder gekochte TV te verhalen.

Heb zelfs zo gek een keer meegemaakt dat iemand met 2 weken oude rottende tomaten bij de AH om de manager kwam vragen, want toen ze ze kocht kosten ze de normale prijs, en nou stonden ze in de bonus voor de helft. En ze vond dat zij ook nog recht had op die korting. De 'Dat meen je toch niet serieus' blik van de manager was goud waard.

Het is niet te geloven wat de mensen allemaal al niet proberen voor een beetje geld. Waardigheid en fatsoen bestaan schijnbaar niet meer.
Dan zit T-Mobile behoorlijk verkeerd dit valt duidelijk onder misleiden reclame
Reputatie 6
Badge +13
mmm1963 schreef:

Wat is er misleidend aan?

Mijn sim only is nu ook enkele euro s goedkoper als toen ik hem afsloot.
En dat geld bij veel dingen wie weet is er tegen de tijd dat je mag verlengen ook een leuk aanbod.
Reputatie 7
Badge +9
mmm1963 schreef:

Ga je deze discussie serieus proberen met iemand die de complete Nederlandse Reclame Code uit het hoofd kent? Reclame is mijn beroep, don't try it.

Maar he, als je dat spel wil spelen... You asked for this.

8.2 Misleidend is elke reclame die gepaard gaat met onjuiste informatie of voor de gemiddelde consument onduidelijk of dubbelzinnig is ten aanzien van bijvoorbeeld een of meer van de onder a t/m g genoemde elementen, en de gemiddelde consument ertoe brengt of kan brengen een besluit over een transactie te nemen dat hij anders niet had genomen:
a het bestaan of de aard van het product;
b de voornaamste kenmerken van het product, zoals beschikbaarheid, voordelen, risico’s, uitvoering, samenstelling, accessoires, klantenservice en klachtenbehandeling, procédé en datum van fabricage of verrichting, levering, geschiktheid voor het gebruik, gebruiksmogelijkheden, hoeveelheid, specificatie, geografische of commerciële oorsprong, van het gebruik te verwachten resultaten, of de resultaten en wezenlijke kenmerken van op het product verrichte tests of controles;
c de reikwijdte van de verplichtingen van de adverteerder, de motieven voor de reclame en de aard van het verkoopproces, een verklaring of een symbool in verband met directe of indirecte sponsoring of erkenning van de adverteerder of het product;
d de prijs of de wijze waarop de prijs wordt berekend, of het bestaan van een specifiek prijsvoordeel;
e de noodzaak van een dienst, onderdeel, vervanging of reparatie;
f de hoedanigheid, kenmerken en rechten van de adverteerder of zijn tussenpersoon, zoals zijn identiteit, vermogen, kwalificaties, status, erkenning, affiliatie, connecties, industriële, commerciële of intellectuele eigendomsrechten of zijn prijzen, bekroningen en onderscheidingen;
g de wettelijke rechten van de consument, inclusief het recht op vervanging of terugbetaling, of de risico’s die hij eventueel loopt.

De Nederlandse Reclame Code, Stichting Reclame Code, 10 September 2014. https://www.reclamecode.nl/nrc/pagina.asp?paginaID=0&deel=2

a. Er wordt duidelijk aangegeven dat het een nieuw abbonnement betreft ter viering van het 10 jarige bestaan.
b. Beschikbaar voor nieuwe klanten en bestaande klanten die een nieuw abbonnement afsluiten. Wordt duidelijk aangegeven. Prijs is duidelijk aangegeven. Duur van korting is duidelijk aangegeven.
c. Klanten moeten het desbetreffende abbonement afsluiten, motief is 10 jarig bestaan.
d. De 40% korting is duidelijk aangegeven, op de site is te vinden wat dat per samengestelde keuze inhoud.
e. Het aflsuiten van het desbetreffende abbonement.
f. nvt.
g. betreft de algemene abbonementsvoorwaarden.

Er wordt nergens gezegt dat bestaande klanten korting krijgen op hun huidige abbonement. Het nieuw af te sluiten/te verlengen abbonement met de onderdelen is duidelijk aangegeven in de beschrijving 'Nu 24 maanden 40% korting vanaf 5GB en Onbepertk Bellen met Stel Samen in combinatie met de Samsung Galaxy S5 en gratis Galaxy Tab Lite 7." Hieruit is duidelijk op te maken dat het een nieuw abbonnement betreft, en niet een abbonnement dat een klant al jaren heeft.

Niet zomaar kreten in de lucht gooien in de hoop dat je een vis vangt. Daarmee doe je alleen jezelf tekort.
Het gaat er niet om dat ik een spel wil spelen maar u geef mensen het idee dat ze een tab gratis krijgen in verband 10 jubileum T-Mobile dan praat je wel over misleidende reclame of anders geformuleerd dit heeft niks met 10 jarig bestaan van T-Mobile te maken de zijn andere providers
Die Geeven gewoon een tab gratis weg bij afsluiten van een Arbo voor de duidelijk heit ik ben geen expert dan zul je bij de reclame code commissie moeten zijn die kan dat beoordelen
Reputatie 2
ShadowLea schreef:

Er blijven altijd klanten die het toch elke keer weer opnieuw proberen.

Of het nou met de BTW actie van de mediamarkt is, een actie van een provider of de Bonus bij de AH. Ze komen altijd elke keer weet met hun van tevoren gekochte producten toch nog even proberen de nieuwe korting te krijgen.

Ook al weten ze dondersgoed dat ze toch hun zin niet krijgen.

Je kan tijdens de BTW week geen 5 minuten bij de servicekassa van de mediamarkt staan of de zoveelste klant komt proberen het prijsverschil met zijn 4 dagen eerder gekochte TV te verhalen.

Heb zelfs zo gek een keer meegemaakt dat iemand met 2 weken oude rottende tomaten bij de AH om de manager kwam vragen, want toen ze ze kocht kosten ze de normale prijs, en nou stonden ze in de bonus voor de helft. En ze vond dat zij ook nog recht had op die korting. De 'Dat meen je toch niet serieus' blik van de manager was goud waard.

Het is niet te geloven wat de mensen allemaal al niet proberen voor een beetje geld. Waardigheid en fatsoen bestaan schijnbaar niet meer.

Is het niet zo dat voornoemde tekst impliceert dat klanten eigenlijk maar vervelende zeurders zijn wanneer ze reclameren? Is het niet zo dat het in onze aard (en zeker als Nederlanders) ligt dat we het "op zijn minst proberen kunnen"? "Nee" heb je en "ja" kan je krijgen.

Zelf ben ik jarenlang service manager geweest, dus het begrip "service" is voor mij een manier van leven. Ik kan mij als leverancier prima voorstellen dat je, afhankelijk van de omvang van je cliëntbestand, nooit iedere individu tevreden kan stellen. Een stukje begrip en meedenken kweekt echter wederzijds respect en dat mag elke consument van zijn/haar leverancier verwachten; of is een klant tegenwoordig werkelijk geen koning meer?

In een wereld waarin alles procedureel is vastgelegd, levering niet meer bestaat uit maatwerk maar uit generieke diensten die grootschalig en overzichtelijk kunnen worden uitgerold en communicatie veelal over indirecte kanalen verloopt, mag er ook verwacht worden dat men het "probeerd" via deze kanalen, men mondiger wordt en graag iets "persoonlijks", iets directs ervaart vanuit een dienstverlener. Voorstelbaar is dat berichten als "ik wil ook wat" als zeurend op een individuele medewerker kunnen overkomen en zeker als een "sorry, nee deze aanbieding geldt niet voor u" niet wordt geaccepteerd. Maar klanten blijven klanten, je bestaansrecht, de indirecte betalers van jouw loon en geen "zeurders die geen waardigheid en fatsoen" kennen omdat ze proberen eens proberen iets uit een niet geldende aanbieding te slepen. "that's life" werd al gezegd: well, "that's life of a service provider" en daarmee de verantwoordelijkheid je klanten te respecteren.

(en ik hoef geen tab en ook geen s5 ;))
De tijd dat een klant koning was is al lang voorbij.

Ik ben daar al lang blij om, want de bedrijven waar wij ons salaris van moeten krijgen moeten wel blijven bestaan en in deze economische tijd betekent dat dan maar wat minder coulance naar klanten toe.

Grappig is wel dat men inderdaad van een Nee een Ja probeert te maken maar van te voren al vastbesloten is om die Nee toch niet te accepteren. Doordrammen is wel een hele Hollandse eigenschap.

Maar da's mijn mening dan weer hè 😉
Reputatie 2
Gwendolyn70 schreef:

De tijd dat een klant koning was is al lang voorbij.

Ik ben daar al lang blij om, want de bedrijven waar wij ons salaris van moeten krijgen moeten wel blijven bestaan en in deze economische tijd betekent dat dan maar wat minder coulance naar klanten toe.

Grappig is wel dat men inderdaad van een Nee een Ja probeert te maken maar van te voren al vastbesloten is om die Nee toch niet te accepteren. Doordrammen is wel een hele Hollandse eigenschap.

Maar da's mijn mening dan weer hè ;)

Pfoe.. Sterke bewering!

Elke commerciële organisatie bestaat (en haalt haar liquiditeit) uit haar afnemers. Kort gezegd: een afname aan afzet is een afname aan omzet en daarmee aan liquiditeit.

Dat gezegd hebbende: helaas zijn consumenten in de regel trouw. Ooit is daar de welbekende 80/20 regel uit ontstaan. "Kunnen we 80% van onze klanten tevreden stellen, dan maken we ons geen zorgen om de overige 20%". De "acceptable losses". Dat is echter in een tijd geweest met economische voorspoed, niet met economische tegenspoed. Waarom? Simpel: consumenten hebben meer te besteden en zullen minder kritisch tegenover geleverde producten en diensten staan. Ga maar na: je hebt € 100,00 in je zak en wilt wat eten. Je zult je minder zorgen maken over de kosten dan wanneer je budget bestaat uit slechts € 20,00; je wordt kritischer.

Kortom: ik durf te stellen dat jouw bewering, dat het overleven van een organisatie in economisch slechte tijden bestaat uit het beperken van coulance en flexibiliteit naar klanten, contra-effectief werkt.

Heb ik tóch nog een mooie motivatie voor T-Mobile om wat voor bestaande klanten te doen 🆒. Doe dan toch maar zo'n s5 en een tab bij nader inzien. Gewoon zomaar, om me weer eens 'koning' te voelen 😉
Voor mij ben je al koning hoor 😃 ... werkt dat ook? Zo'n mondelinge toezegging?

Maar goed, er zal wel een omslagpunt liggen in hoever je moet gaan met die coulance.
Moet je een klant die al 3 maanden een abonnement heeft nog tegemoet komen, en na 6 maanden?

Ik denk dat T-mobile een stuk winst kan halen door beter bereikbaar te zijn, en klanten sneller, beter en gerichter van informatie te voorzien. Met goodwill kweek je ook al een hoop tevredenheid 😉
Reputatie 2
Gwendolyn70 schreef:

Voor mij ben je al koning hoor 😃 ... werkt dat ook? Zo'n mondelinge toezegging?

Maar goed, er zal wel een omslagpunt liggen in hoever je moet gaan met die coulance.
Moet je een klant die al 3 maanden een abonnement heeft nog tegemoet komen, en na 6 maanden?

Ik denk dat T-mobile een stuk winst kan halen door beter bereikbaar te zijn, en klanten sneller, beter en gerichter van informatie te voorzien. Met goodwill kweek je ook al een hoop tevredenheid ;)

Toch nog 'koning'! Je toezegging volstaat hoor 😉.

Na 3 maanden, 6 maanden tegemoetkomen? Ligt eraan.

"ik heb 3/6/9 maanden geleden een abonnement afgesloten en wil de voordelen van nu.": Nee. Het is een ieders besef zich te realiseren dat, wanneer er een contractuele verbintenis wordt aangegaan voor een x periode deze natuurlijk voorwaardelijk gelijk blijft gedurende de overeengekomen periode. Na deze contractuele periode zijn er wellicht weer nieuwe aanbiedingen waar men dan gebruik van kan maken.

Maar ik ben van mening dat dit de uitzonderingen niet in de weg moet staan. In geval van gemaakte fouten (zoals bij mij, zie mijn topic) bijvoorbeeld ben ik van mening dat deze naar behoren dienen te worden gecorrigeerd. Een muur van inflexibiliteit zorgt voor frustratie en onbegrip en uiteindelijk voor ontevreden klanten (de reclame expert zal de gevolgen van negatief gestemde klanten moeten onderkennen). Uiteindelijk wordt niemand daar beter van en dan is het helpen/servicen/bijstaan van een individuele klant zeker de geringe inestering waard.

Bereikbaarheid is absoluut een belangrijk thema! Ben het volledig met je eens dat een hoge bereikbaarheid gewaarborgd door kundige mensen helpt bij te dragen aan een positieve klantervaring. Daarnaast waardeer ik de zin "Met goodwill kweek je ook al een hoop tevredenheid"; in de zakenwereld geldt: goodwill = coulance.. = acties voor bestaande klanten = een s5 en een tab? 😉

Ik blijf voor mijn klacht hopen op deze goodwill en wens alle "koopjesjagers" succes in hun jacht naar wat voor hen "goodwill" is. Nederlanders zijn aanhouders is al gezegd, maar ja.. geldt niet "de aanhouder wint?".
ShadowLea schreef:

mmm1963 schreef:

Ga je deze discussie serieus proberen met iemand die de complete Nederlandse Reclame Code uit het hoofd kent? Reclame is mijn beroep, don't try it.

8.2 Misleidend is elke reclame die gepaard gaat met onjuiste informatie of voor de gemiddelde consument onduidelijk of dubbelzinnig is ten aanzien van bijvoorbeeld een of meer van de onder a t/m g genoemde elementen, en de gemiddelde consument ertoe brengt of kan brengen een besluit over een transactie te nemen dat hij anders niet had genomen:
b de voornaamste kenmerken van het product, zoals beschikbaarheid, voordelen, risico’s, uitvoering, samenstelling, accessoires, klantenservice en klachtenbehandeling, procédé en datum van fabricage of verrichting, levering, geschiktheid voor het gebruik, gebruiksmogelijkheden, hoeveelheid, specificatie, geografische of commerciële oorsprong, van het gebruik te verwachten resultaten, of de resultaten en wezenlijke kenmerken van op het product verrichte tests of controles;
c de reikwijdte van de verplichtingen van de adverteerder, de motieven voor de reclame en de aard van het verkoopproces, een verklaring of een symbool in verband met directe of indirecte sponsoring of erkenning van de adverteerder of het product;
d de prijs of de wijze waarop de prijs wordt berekend, of het bestaan van een specifiek prijsvoordeel;
f de hoedanigheid, kenmerken en rechten van de adverteerder of zijn tussenpersoon, zoals zijn identiteit, vermogen, kwalificaties, status, erkenning, affiliatie, connecties, industriële, commerciële of intellectuele eigendomsrechten of zijn prijzen, bekroningen en onderscheidingen;
g de wettelijke rechten van de consument, inclusief het recht op vervanging of terugbetaling, of de risico’s die hij eventueel loopt.

De Nederlandse Reclame Code, Stichting Reclame Code, 10 September 2014. https://www.reclamecode.nl/nrc/pagina.asp?paginaID=0&deel=2

a. Er wordt duidelijk aangegeven dat het een nieuw abbonnement betreft ter viering van het 10 jarige bestaan.
b. Beschikbaar voor nieuwe klanten en bestaande klanten die een nieuw abbonnement afsluiten. Wordt duidelijk aangegeven. Prijs is duidelijk aangegeven. Duur van korting is duidelijk aangegeven.
c. Klanten moeten het desbetreffende abbonement afsluiten, motief is 10 jarig bestaan.
d. De 40% korting is duidelijk aangegeven, op de site is te vinden wat dat per samengestelde keuze inhoud.
f. nvt.

Er wordt nergens gezegt dat bestaande klanten korting krijgen op hun huidige abbonement. Het nieuw af te sluiten/te verlengen abbonement met de onderdelen is duidelijk aangegeven in de beschrijving 'Nu 24 maanden 40% korting vanaf 5GB en Onbepertk Bellen met Stel Samen in combinatie met de Samsung Galaxy S5 en gratis Galaxy Tab Lite 7." Hieruit is duidelijk op te maken dat het een nieuw abbonnement betreft, en niet een abbonnement dat een klant al jaren heeft.

Niet zomaar kreten in de lucht gooien in de hoop dat je een vis vangt. Daarmee doe je alleen jezelf tekort.

Amen!!! dit klopt als een bus!!!!!!!!!
Reputatie 6
Badge +13
@Patrick31 Amen voor Shacowlea of amen voor mmm1963?
Reputatie 2
Rosan1 schreef:

@Patrick31 Amen voor Shacowlea of amen voor mmm1963?

Of gewoon Amen voor iedereen? 😉
Beste T-Mobile het gaat mij niet om geld of me gelijk halen dat slaat de spijker mis
Het gaat er mij om als je zaken doet dat wel op een eerlijke en transparante manier doet dat gevoel heb ik namelijk niet wand alles is in nadeel van de klant en dat de klant allang geen koning meer is blijk wel uit de reactie maar ook goed om te weten wand die instelling gaat u juist klanten kosten
Mond op mond reclame is sterker dan een advertentie
Ik ben al jaren klant dit is de laatste keer is dat ik mijn contract uit dien bij T-Mobile

M.v.g. Martin
Reputatie 2
mmm1963 schreef:

Beste T-Mobile het gaat mij niet om geld of me gelijk halen dat slaat de spijker mis
Het gaat er mij om als je zaken doet dat wel op een eerlijke en transparante manier doet dat gevoel heb ik namelijk niet wand alles is in nadeel van de klant en dat de klant allang geen koning meer is blijk wel uit de reactie maar ook goed om te weten wand die instelling gaat u juist klanten kosten
Ik ben al jaren klant dit is de laatste keer is dat ik mijn contract uit dien bij T-Mobile

M.v.g. Martin

Dag Martin,

Volledig mee eens. Zaken doen moet transparant zijn. Volgens mij is jouw punt niet meer en niet minder dan dat je de aanbieding i.v.m. T-Mobile jubileum verwarrend vind. Je wilt geen goederen of geen geld maar volgens mij simpelweg aangeven dat de aanbieding op jou een andere indruk heeft achtergelaten dan wat deze in realiteit blijkt te zijn.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het "verlies" of "nadeel" als klant niet zie; je krijgt iets niet wat je nu ook niet hebt. Er is dus geen nadeel, maar ook geen voordeel. Alles blijft voor bestaande klanten gewoon wat het is.

Daarnaast lees ik uit jouw reactie de tip aan T-Mobile iets voor bestaande klanten te doen, een actie die je het gevoel geeft als klant gewaardeerd te worden. Wat mij betreft iets voor T-Mobile om notie van te nemen. Een loyaliteitsbonus (naast het punten-spaar-systeem) is een goede manier de customer lifecycle te verlengen.

Dat een klant geen koning meer is of zou zijn is volgens mij wat ongelukkig uitgedrukt in de vorige posts en vertaalt een gevoel van "ik ben het met jullie eens maar kan er niets aan veranderen". Ik denk ook niet dat T-Mobile officieel het standpunt "klant is bij ons geen koning" zal bevestigen. Kortom: niet te druk om maken, volgens mij was het niet kwaad bedoelt.

Wat mij persoonlijk verbaast is hoe slecht er eigenlijk wordt geluisterd (dat betekent natuurlijk indien ik jouw post goed heb begrepen). T-Mobile had al lang op een positieve manier kunnen reageren op wat je eigenlijk zegt zonder je af te branden met artikelen over misleidende reclame. Er is niet geluisterd naar wat er eigenlijk bedoelt is, maar verdedigt op emotie. Laten zien hoe slim we zijn en hoe veel we wel niet weten kunnen we binnen ons specialisme allemaal. "Marketing myopia": blind zijn voor kritiek als gevolg van eigen succes.

Dat is voor dit topic mijn duit in het zakje. Of dit ooit bij beleidsmakers terechtkomt vraag ik mij af. En Martin, het blijft vechten tegen de bierkaai op het moment dat er geantwoord wordt, maar niet naar je geluisterd wordt. Ik kan me je frustratie goed voorstellen.
Reputatie 6
Badge +13
Maar als je een abo afsluit op een week of maand blad dan zijn er ook soms betere aanbiedingen dan andere momenten.
Soms heb je bij moment van afsluiten heel veel geluk maar soms ook erg veel pech.
Kortingen zijn moment opnames net als met andere aanbiedingen.
Reputatie 2
Rosan1 schreef:

Maar als je een abo afsluit op een week of maand blad dan zijn er ook soms betere aanbiedingen dan andere momenten.
Soms heb je bij moment van afsluiten heel veel geluk maar soms ook erg veel pech.
Kortingen zijn moment opnames net als met andere aanbiedingen.

Ik begrijp je voorbeeld. Het gaat echter niet om een week-/maandblad of krant. En ook week-/maandbladen en/of kranten doen aan loyaliteitsacties.

Elke juridische verbintenis voldoet aan voorwaarden. Het is T-Mobile daarbij, evenals een klant, uitsluitend verplicht zich aan de voorwaarden te houden. Alle "extra's" zijn ook echt extra, tenzij natuurlijk in een overeenkomst vastgelegd. Moeten we met zn allen daarom stoppen met dit soort acties?

Al is het zo, wanneer ik een Audi met een onderhoudscontract koop, ik leuke maandelijkse aanbiedingen ontvang. Een sleutelhanger, pen of aansteker van de dealer of een ander leuk hebbedingetje. De ANWB heeft "de Kampioen" en lidmaatschapskortingen, IKEA de Family Card met leuke extra's en gratis koffie.

Kortom Rosan, ik begrijp wat je zegt maar het voorbeeld is wat ongelukkig gekozen wat mij betreft 😉
Reputatie 4
patrick31 schreef:

ShadowLea schreef:

mmm1963 schreef:

f. nvt.

Amen!!! dit klopt als een bus!!!!!!!!!

Heb dit gelijk even vergelijken met de wet (Burgerlijk Wetboek boek 6) en ook hier is geen sprake van misleidende reclame. Als je een toelichting wilt kan dat zeker, maar anders wordt mijn post wel erg lang. 😉

M.v.g. Martin

Acties gelden voor een bepaalde tijd en met een bepaald doel. In dit geval is dat het tienjarig bestaan van T-Mobile waar korting op een abonnement wordt gegeven. De Tab is een actie van Samsung en daar heeft TM dus niks mee te maken. Aanbiedingen zullen er altijd zijn en gelden nooit voor een hele lange duur. Gelukkig komen er altijd weer nieuwe aanbiedingen voor in de plaats. Dat je daar geen gebruik van kon maken is spijtig, maar niet te veranderen. Nog een tip: let er altijd op tot wanneer een aanbieding geldig is, zodat je de volgende keer op tijd gebruik kan maken van de aanbieding. En het is ook goed om uit te zoeken wat je na de actieperiode gaat betalen. Kan behoorlijk verschil in zitten.
Reputatie 6
Badge +13
Bij een week/maand blad krijg je ook enkel de extra s die daar genoemd worden en niet meer.
Bij alle voorbeelden die jij noemt weet je dat er extra bij horen en daarom kies je ook voor dat merk.

Bij t mobile weet je ook waarvoor je kiest en dat is voor de aanbieding die jouw op dat moment past.
Daar teken je voor en je weet wat je krijgt en kiest wil je meer dan zal je andere keuzes moeten maken.

En weet je door klanten die hierover laat ik het zeuren noemen verpest je het voor de klant die wel tevreden is.
T mobile zal misschien in vervolg het wel uit het hoofd laten om zulke acties te doen.
Moraal van het verhaal stop met zeuren en wil je wel zeuren ga dan vooral elders kijken naar die provider met dat rode die zulke gepeperde rekeningen stuurt en geen klanten service kent.
Reputatie 7
Badge +9
Het proberen is een ding.

Schreeuwen over oplichting en misleiding en net doen alsof je een wereldsgroot onrecht is aangedaan en de wereld vergaat als de 'nee' je niet aan staat, en vervolgens met allerlei instanties gaan dreigen, daarentegen, is typisch Nederlands.

Je krijgt 4G gratis, in tegenstelling tot andere providers. En toch doet men net alsof ze altijd alleen maar opgelicht worden en nooit eens iets krijgen.

Er zijn veel te veel mensen die in hun jeugd veel te weinig 'nee' te horen hebben gekregen.

En even ter verduidelijking. Alleen de mensen met een roze T in hun avatar zijn T-Mobile medewerkers. WIJ, dat is de Experts, zijn gewoon klanten die nét zo min als jullie de cadeautjes krijgen op onze abonnementen. Mijn Abonnement is ook 10 euro duurder dan degene die 2 weken later afsloot.

Hoor je ons drammen, dreinen en stampvoeten?

Reageer