Vraag

t mobile jarig / trakteert ! en dan krijg je nu een s5 + tab !! maar wat krijgt de bestaande klant ?

Toon eerste reactie

47 reacties

Reputatie 5
Deze discussie zie ik overal wel voorbij komen als een bedrijf een jubileum heeft en daarom feestelijk uitpak.

En altijd zijn er weer mensen die drammen, zeuren en lopen te klagen. Ik word dat eerlijk gezegd een beetje beu. Dat ik eigenlijk nog een reactie geef.

Natuurlijk is het jammer dat je als bestaande klant geen gebruik kan maken van de jubileumactie. Maar zo is het nu eenmaal en leg je erbij neer.
Ik ben al sinds 2006 klant bij T-Mobile en heb al tig acties voorbij zien komen waar ik als bestaande klant geen gebruik van kon maken.
Ik wil ook wel een Galaxy S5, gratis tablet en 40% korting op het abonnement. Ook ik kan er geen gebruik van maken. Misschien is er tegen de tijd dat ik kan verlengen weer een leuke actie, of niet. Ik zie dat dan wel weer. 🙂

Overigens heb ik gisteren een e-mail / nieuwsbrief gekregen van T-Mobile. Als bestaande klant krijg ik wel 20% korting op alle accessoires omdat de shops 10 jaar bestaat.

Weet je, ze hadden ook niets kunnen doen en het stilletjes voorbij laten gaan.
Dan had je alleen de gratis tablet en die actie kan je overal krijgen. Want die tablet krijg je van Samsung.

Ik heb me zegje gedaan. Mij zie je niet meer in dit topic. Iedereen een fijne avond!
Ps...T-Mobile... Graag een hele leuke actie volgend jaar vanaf 3 juni. Dan kan ik weer verlengen. 😉
Ik heb twee contracten lopen Bij T-Mobile ook hier blaas u hoog van de toren
Schreeuwen over oplichting en misleiding nee ik heb mijn mening geven hoe ik er over denk.
Dit wil niet zegen dat ik gelijk heb .Denk u nou werkelijk dat het mij om die TAB gaat dan heeft het volkomen mis ik vind u behoorlijk intimiderend in u uitspraken . T-Mobile verliest 98.000 mobiele klanten in afgelopen kwartaal 2014 Je krijgt 4G gratis dat is mooi maar ik ontvangt op mijn tablet 3G
Terwijl ik 4G zou moeten ontvangen waar het mis gaat bij T-Mobile is de communicatie naar klanten toe ik persoonlijk vind ik het ook een stuk arrogantie en klant onvriendelijk op deze manier gaat u zeker meer klanten verliezen ik vind dat klanten hun mening mogen Geeven daar moet Juist T-Mobile blij om zijn maar wat gebeurd hier als een klant met een mening geef word die van alle kanten de grond ingetrapt dat is namelijk wat er gebeurd

M.v.g. Martin
Het is me niet helemaal duidelijk aan wie de reactie gericht is, maar in dit topic zijn alleen klanten actief geweest.
Net zoals u recht heeft op uw mening hebben andere klanten recht op hun mening.

Dat is wat er gebeurt op een openbaar klantenforum, waar klanten onderling kwesties kunnen bespreken.

het lijkt mij niet dat het t-mobile een te rekenen is als klanten het hier niet met elkaar eens zijn, dus dat standpunt begrijp ik niet helemaal.

omdat het allemaal 'zo lekker anoniem' is, kunnen mensen fel zijn in hun reacties, dus ik zou dat niet al te persoonlijk opvatten.
mijn reactie betref ShadowLea
Beste T-Mobile ik ben al lid van T-Mobile van af 2006
Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben
Maar wat me op val is dat ze mijn verhaal verdraaien
Of niet willen begrijpen wat ik bedoel het gaat mij niet om die tab of S5
Of welke actie dan ook ik vind mensen moeten wel objectief blijven en voor al eerlijk op een forum En niet hun woorden in mijn mond legen

M.v.g. Martin
Reputatie 2
Met in het achterhoofd "we zijn allemaal klanten met een mening".

Persoonlijk reageer ik gewoon omdat ik het leuk vind. Mijn persoonlijke mening: get a life! Het gaat om een aanbieding die je mist omdat je voordelen hebt uit een contract over een langere periode. Dat is een keuze geweest op het moment dat je die verbintenis bent aangegaan. Punt.

Dan, om vergelijken te trekken, denk maar eens aan een hypotheek op een huis. Je gaat een verbintenis aan voor een langere periode en hebt een keuze: rentevast of variabel. Kies je er voor om de rente, zegge 5 jaar vast te zetten, dan kan je geen verhaal halen wanneer die rente na 3 jaar ineens 1% gedaalt is. Dan had je variabel moeten kiezen en het risico op een mogelijk hogere rente moeten accepteren.

Weer een persoonlijke mening: het draait om de consument, in alles. Een financiële bijsluiter, Stivoro welke je vertelt hoe slecht roken wel niet is en zo zijn er legio te verzinnen. Waar blijft in godsnaam ons zelfbewustzijn en het besef dat wij zélf onze keuzes maken en van die keuzes te consequenties zullen moeten accepteren.

En voor iedereen die graag die aanbieding wil hebben maar een lopend contract heeft; ik kan op dit moment verlengen en doe het niet. "maar die s5, die tab, die geweldige aanbieiding..!!" Voor mij is dat een keuze, met de consequentie dat ook ik de aanbieding mis en er wellicht op korte termijn niet meer zo'n mooie aanbieding komt. Maar misschien ook wel?! Het is een "gok" als je leeft op de aanbieding. Maar veel belangrijker, wat is de kwaliteit van de geleverde dienst? Hoe is de klantenservice? Hoe wordt je klacht behandeld? Hoe is de performance van het netwerk ten opzichte van andere aanbieders? Als je ervaring daar goed zit, daar kan toch geen aanbieiding tegenop?!

Enjoy your weekend y'all 😉
Reputatie 5
dotnetwork schreef:

Met in het achterhoofd "we zijn allemaal klanten met een mening".

Persoonlijk reageer ik gewoon omdat ik het leuk vind. Mijn persoonlijke mening: get a life! Het gaat om een aanbieding die je mist omdat je voordelen hebt uit een contract over een langere periode. Dat is een keuze geweest op het moment dat je die verbintenis bent aangegaan. Punt.
........
Maar veel belangrijker, wat is de kwaliteit van de geleverde dienst? Hoe is de klantenservice? Hoe wordt je klacht behandeld? Hoe is de performance van het netwerk ten opzichte van andere aanbieders? Als je ervaring daar goed zit, daar kan toch geen aanbieiding tegenop?!

Enjoy your weekend y'all ;)

AMEN. Gute Heimreise 😉
Reputatie 2
wat een hoop gezeik op niets af. Een aanbieding is er voor een beperkte tijd, kan en wil je er gebruik van maken dan heb je geluk. Daarbij ben je ooit een contract aan gegaan waar je toen tevreden mee was, anders had je hem immers niet afgesloten. Kortom stop met zeiken over iets waar je geen gebruik van kan maken en wacht gewoon af tot je kan verlengen, wellicht zijn er dan weer andere aanbiedingen en kunnen de mensen die nu verlengt hebben weer janken. 😛
Beste dotnetwork, ik mis geen aanbieding .
Ik heb mijn mening gegeven op een actie van T-Mobile dat is alles
Maar bedank voor u reactie

M.v.g. Martin
Fun333
Zonder dat u het leest zet u er maar iets neer dus wie is hier de zeikerd ?????????????????????????
Ik heb 3 abonnementen lopen en ik ga er zo wie zo 2 opzeggen met de volgende redenen:

1. Verlenging bij T-Mobile t.o.v. nieuwe klanten is miniem (2 euro).
2. Als T-mobile mensen wilt behouden dan ga je kijken wel als company zijnde welk netwerk nog goedkoper is en daar probeer je naar te streven. Net als bijvoorbeeld Tele2 die volgens mij op het T-Mobile net werk zit en veel goedkopere abonnementen kan en wilt geven. Dus mijn optie is gewoon om over te stappen naar een andere provider.
3. waarom wordt er standaard 10 euro in rekening gebracht. Dat snap ik van het begin niet en nu nog steeds niet. Alleen om door te kunnen whatsappen en of internetten maar via een lagere snelheid. Voorheen betaalde je gewoon voor je MB en als langzaam liet kon je het laten versnellen maar op 1 of ander manier hebben ze gewoon extra 10 op je abonnementskosten gegooit.
Maar de main reason is waarom krijgen bestaande klanten t.o.v. nieuwe klanten bijna geen korting, dan moet je niet kijken naar die 40% aktie die dan voor iedereen geld. Maar waarom een minime korting van 2 euro. Dan krijg je te horen dat nieuwe klanten 30 euro moeten betalen voor aansluiting, dat is geen korting want bestaande klanten hebben dat al betaald dus die gasten bij klantenservice snappen er de ballen van dan dat ze alleen maar klant vriendelijk moeten zijn.

Ik ben benieuwd wat ik ga doen, zal ik blijven of ga ik ergens anders heen..contract loopt toch 13 oktober..
Beste Kurnia1975,Die keuze is helemaal aan u ik ben al 9 jaar lid van T-Mobile
Ik heb net weer verlengt dus ik ga naar de elf jaar. In al die jaren heb ik twee keer overhoop gelegen met T-Mobile het netwerk is voldoet aan mijn eisen maar waar ik me aan stoor hoe ze berekenen
Ook dat je nog het volledige bedrag van je oude contract moet betalen vind ik van de zotte
Dan kun je meer als een maand wachten dat je geld terug krijg dat zijn voor mij min punten
U heeft gelijk dat T-Mobile te weinig doet voor oude klanten die hebben wel T-Mobile groot gemaakt
En dat word nog wel eens vergeten door T-Mobile

M.v.g. Martin
Reputatie 2
mmm1963 schreef:

Beste dotnetwork, ik mis geen aanbieding .
Ik heb mijn mening gegeven op een actie van T-Mobile dat is alles
Maar bedank voor u reactie

M.v.g. Martin

Beste Martin,

Dat klopt! Ik ben mij bewust van het verschil tussen het uiten van jouw mening en hetgeen ik heb geschreven. Het gaat in mijn tekst niet zozeer om een reactie op hetgeen jij als mening, volledig terecht, hebt geuit maar om de discussie of het missen van een aanbieding al dan niet reden is te reclameren.

Nogmaals, je hebt wat mij betreft absoluut een punt: je hebt het gevoel als bestaande klant niet genoeg gewaardeerd te zijn en dat is voor een dienstverlener in algemene zin een signaal om iets mee te doen, mocht dit gevoel breed gedragen worden.

Bij het uiten van meningen vind ik voorop staan dat niemand 'monddood' gemaakt wordt, maar er een discussie ontstaat met gedegen beargumentatie. Elkaar 'afmaken' kunnen we allemaal, maar kunnen we ook begrip en respect opbrengen voor wat een ander zegt en daar, ondanks een wellicht andere eigen mening, naar luisteren en opbouwend beantwoorden? Het resultaat van het tegenovergestelde laat zich in de volksmond stigmatiseren als een 'oeveloze discussie' en dat willen we denk ik allemaal niet.
0 Reacties

Auteur

zojuist

- Topic starter

Ik kan vanaf 15 sept. mijn contract verlengen (vandaag dus) . heb ik ook gedaan net. nu had t mobile tot de 14e een mooie tablet actie voor hun verjaardag , dus ik heb vrijdag de 12e gebeld of ik niet eerder mijn contract kon verlengen aangezien ook nog eens mijn huidige mobiel kapot gegaan was en ik er hoognodig een nieuwe moest hebben. De medewerker zei nee, dat kon niet! Het moest echt de 15e.eerder gaat niet! Nu zei de medewerkster net toen ik vroeg naar die verjaardag tablet actie, maar mevrouw, waarom hebt u niet vrijdag of zaterdag gebeld. Dan had u er een tablet bijgekregen! Ik vind dit echt schandalig! Daar ik al langer als 20 jaar klant ben bij t mobile. Ik heb toch eerder gebeld? vind dit niet erg netjes van hun!
Hoi NicoleB,

Ik snap dat je dit niet netjes vind, maar je hebt hier zelf al een topic over geopend: https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/tablet-actie-246084
Het is niet toegestaan om hetzelfde bericht op meerdere plekken op het forum te plaatsen, zou je daaraan willen denken?
Beste Nicole: jouw topic staat hier: https://forum.t-mobile.nl/stel-vraag-419/tablet-actie-246084/index1.html#post1203014

Om het overzichtelijk te houden op het forum is het niet de bedoeling dat je je vraag op meerdere plekken stelt.

Die tablet actie loopt ook gewoon tot de 30e, heb je al in je eigen topic gekeken?
Rosan1 schreef:

Bij een week/maand blad krijg je ook enkel de extra s die daar genoemd worden en niet meer.
Bij alle voorbeelden die jij noemt weet je dat er extra bij horen en daarom kies je ook voor dat merk.

Bij t mobile weet je ook waarvoor je kiest en dat is voor de aanbieding die jouw op dat moment past.
Daar teken je voor en je weet wat je krijgt en kiest wil je meer dan zal je andere keuzes moeten maken.

En weet je door klanten die hierover laat ik het zeuren noemen verpest je het voor de klant die wel tevreden is.
T mobile zal misschien in vervolg het wel uit het hoofd laten om zulke acties te doen.
Moraal van het verhaal stop met zeuren en wil je wel zeuren ga dan vooral elders kijken naar die provider met dat rode die zulke gepeperde rekeningen stuurt en geen klanten service kent.

Wat een kutopmerking!
Ik vind dat je iedere klant serieus antwoord moet geven, en de klant zeker geen zeikerd moet noemen!
Dat zegt immers meer over jou dan dat het over de klant zegt.
Als tmobile klanten wil houden moeten ze juist de klanten verwennen met acties!
Ze zijn immers niet de goedkoopste, en zeker niet de beste, dus hoe wil je dan nog klanten houden?!
Dan moet je de huidige klanten wel paaien!
Want ook ik denk erover om over te stappen op een andere provider....
Kurnia1975 schreef:

Ik heb 3 abonnementen lopen en ik ga er zo wie zo 2 opzeggen met de volgende redenen:

1. Verlenging bij T-Mobile t.o.v. nieuwe klanten is miniem (2 euro).
2. Als T-mobile mensen wilt behouden dan ga je kijken wel als company zijnde welk netwerk nog goedkoper is en daar probeer je naar te streven. Net als bijvoorbeeld Tele2 die volgens mij op het T-Mobile net werk zit en veel goedkopere abonnementen kan en wilt geven. Dus mijn optie is gewoon om over te stappen naar een andere provider.
3. waarom wordt er standaard 10 euro in rekening gebracht. Dat snap ik van het begin niet en nu nog steeds niet. Alleen om door te kunnen whatsappen en of internetten maar via een lagere snelheid. Voorheen betaalde je gewoon voor je MB en als langzaam liet kon je het laten versnellen maar op 1 of ander manier hebben ze gewoon extra 10 op je abonnementskosten gegooit.
Maar de main reason is waarom krijgen bestaande klanten t.o.v. nieuwe klanten bijna geen korting, dan moet je niet kijken naar die 40% aktie die dan voor iedereen geld. Maar waarom een minime korting van 2 euro. Dan krijg je te horen dat nieuwe klanten 30 euro moeten betalen voor aansluiting, dat is geen korting want bestaande klanten hebben dat al betaald dus die gasten bij klantenservice snappen er de ballen van dan dat ze alleen maar klant vriendelijk moeten zijn.

Ik ben benieuwd wat ik ga doen, zal ik blijven of ga ik ergens anders heen..contract loopt toch 13 oktober..

volledig mee eens!
Ook ik ben in dubio of ik zal overstappen.
Met Tele2 maak je inderdaad van hetzelfde netwerk gebruik, maar dan voor vee minder geld!
Ik kreeg een Samsung tab bij mijn nieuwe abonnement. Ik blij...echter, een maand later was de actie afgelopen...en toen heb ik 'm dus maar ingeleverd.....
@Ynnad1975, Rosan1 is ook gewoon een klant hier, dus die hoeft klanten niet te paaien. We leven in een land van vrije meningsuiting. Dat je het niet eens bent met hoe mensen zich uitdrukken is jouw goed recht, maar hoe klanten zich uiten is T-mobile niet aan te rekenen.

Dit forum is een discussieplatform, voor klanten onderling. Als een T-mobile medewerker zich in een discussie mengt dan kun je die herkennen aan het T-mobile logo in hun avatar.
Reputatie 2
Gwendolyn70 schreef:

@Ynnad1975, Rosan1 is ook gewoon een klant hier, dus die hoeft klanten niet te paaien. We leven in een land van vrije meningsuiting. Dat je het niet eens bent met hoe mensen zich uitdrukken is jouw goed recht, maar hoe klanten zich uiten is T-mobile niet aan te rekenen.

Dit forum is een discussieplatform, voor klanten onderling. Als een T-mobile medewerker zich in een discussie mengt dan kun je die herkennen aan het T-mobile logo in hun avatar.

Dit blijft toch een lastige hoor..
Feit: klantforum voor klanten met forumbeheerders (ook klanten) welke andere klanten helpen.

Begrijp me niet verkeerd, maar via de website van T-Mobile kom je terecht op dit forum. Als 'nieuwe' gebruiker lees je eerst eens wat rond. Ikzelf heb ook de fout gemaakt te denken dat "klant experts" medewerkers van T-Mobile zijn. Dat komt deels door de verwarrende titel, maar ook de wijze waarop T-Mobile door "klant experts" veelal verdedigt wordt en verevangeleerd (leuk nieuw woord toch?!) wordt in hun reacties. Dit wekt niet de indruk van een onpartijdige gesprekspartner, maar van één met een T-Mobile logo in het oogmerk.

Totaly off-topic, maar wilde het toch even delen.
Ja hee, dat mag niet he! 😉 Dan ga ik ook offtopic hoor. 😛

Ik denk dat je onze rol nog altijd niet helemaal begrijpt. 🙂
Wij zijn geen forumbeheerders, het enige verschil is dat wij iets sneller contact kunnen opnemen met T-Mobile. Voor de rest kunnen wij net zoveel op dit forum als de rest van de klanten. 😉
Wij mogen geen berichten van anderen wijzigen, we hebben geen speciale weergave-opties, we kunnen berichten niet verwijderen, topics niet verplaatsen en alles meer wat een moderator (of administrator) wel kan. 😉

Wij zijn niet altijd even partijdig, de een is wat stelliger in zijn/haar reactie dan de ander, plus het is en blijft tekst. Zoals ik het typ, lees jij het misschien niet. (Komt deels door de emoties die de mens op dat moment zelf voelt, ben je boos, lees je sneller alles met een boze toon. 😉 )

Op sommige punten verdedigen we T-Mobile inderdaad wel eens, sommige dingen slaan ook nergens op en zouden niet eens een discussie moeten ontketenen, maar goed. Ook daar is het een forum voor. Kijk na de jaarswisseling maar eens hoeveel topics er over de inflatiecorrectie gaan. Of zoek ze van dit jaar op. Daarin geven we ook steeds aan dat T-Mobile niet de enige is die dat doorvoert. Ja je zou dit kunnen lezen als een verdediging, nee zo zie ik het niet, ik vind het een vergelijking. Vaak is het ook gewoon de informatieve rol die we op ons nemen, zonder onze eigen mening te geven, want als je ons vraagt of wij die correctie graag hebben denk ik eigenlijk niet dat er 1 iemand ja zegt. 😉

Oh en over de site gesproken, ik meen me te herinneren (alweer even terug dat ik die pagina heb gezien, dus excuse my French als het niet klopt) dat er ook iets van "klant helpt klant" bij het forum -op de contactpagina- stond.
(Ik kwam hier via google trouwens, niet via de site. 😛 )
En als laatste: hulde aan de koning! Niet alle mensen lezen eerst wat rond. 😉 Dat jij dat wel doet vind ik dan weer leuk om te lezen. 🙂

Reageer