Vraag

T-Mobile komt afspraken niet na + website heeft andere bedragen dan winkel

• 5 januari 2016
  • 14 reacties
  • 334 Bekeken

ik stond vandaag met open oren te luisteren toen ik van maandag op dinsdag €24,95 meer moest betalen terwijl ik de dag ervoor had afgesproken dat ik vandaag terug zou komen ervoor omdat ik dan meer wist en dan gooien ze er 24,95 bij op en €2 per maand meer dit is gewoon onbeschoft vind ik

14 reacties

Badge +5
Kun je iets meer informatie geven? Je bent tweemaal in de shop geweest? Of maak je een vergelijking tussen shop en de website? Dat tarieven in de shop niet helemaal hetzelfde zijn als online komt wel vaker voor. Online regel je immers alles zelf en in de shop doet iemand dat voor je. Dat zou een prijsverschil kunnen verklaren. Welk abonnement en welk toestel bedoel je precies?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi 87sterretje,

Allereerst welkom op het forum! Helaas is de reden minder leuk zo te lezen. Wat jammer om te lezen dat je het gevoel hebt dat je onbeschoft bent behandeld. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling!

Ik zie dat Hugo al een aantal vragen heeft gesteld. Zou je daar eens naar kunnen kijken? Gaat het inderdaad om een verschil qua aanbod tussen de website en de T-Mobile Shop? Kun je aangeven om welk abonnement het gaat?

Ik heb ook in het systeem gekeken en ik zie dat je op dinsdag zowel bij de T-Mobile Shop als bij de Phone House bent geweest. Heb je in één van deze winkels op maandag een aanbod gehad en ben je dinsdag teruggekomen hiervoor? Ik kan in het systeem helaas geen afspraken terugvinden over een eventueel aanbod. De prijzen kunnen nog wel eens wisselen, dus mogelijk is de prijs op dinsdag aangepast. Als je inderdaad een concreet aanbod hebt gekregen van mijn collega van de T-Mobile Shop, wil ik je adviseren om terug te gaan naar de shop. Mijn collega kan je dan verder helpen en kijken wat er mogelijk is.

Ik begrijp dat is waarschijnlijk niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar ik hoop dat het iets meer duidelijkheid geeft. Als je nog aanvullende vragen hebt, dan hoor ik het graag!
dankjewel voor jullie reacties dat ten eerste

en het klopt dat ik maandag een aanbod heb gekregen voor de iphone 6 16GB
dat was:
€35,50 abbonement kosten ( dat was inclusief €16 toestel kosten ) eenmalig €149.95 vooruitbetalen.
ging over een abbonement van 120 bel minuten en 3GB internet was een aanbieding heb toen gevraagt of ik er een nachtje over mocht na denken dat kon natuurlijk altijd, kwam de volgende dag terug kreeg een andere werknemer en die ging voor mij kijken en kwam er achter dat via hun site het 35,50 was en via hun 37,50 voor het zelfde abbonement maar ik kon de 35,50 krijgen want dan zou hij het regelen via hun site nu kwam er ineens naar voren dat ik dan 179,95 bij moest betalen wat ik raar vond want ik mocht vandaag terug komen maar daar kon hij niks aan doen.
heb toen gevraagt waarneer de werknemer van gister terug was dat was vandaag dus kom net terug van de winkel en hij kon niks meer voor me doen zo waren de regels en hij kon geen kortingen geven of de aanbiending die we maandag hadden besproken dus ben zeer teleurgestelt over T-mobile want omdat werknemers dus niet samen werken en iedereen een andere mening heeft kwam ik dus in deze 2 dagen tijd 2euro abbonement kosten omhoog en van plaats 149,95 bij te betalen 179,95.
maar er kon niks gedaan worden

overal een zeer slechte service tenminste weer niet hoe dat bij andere vestigingen zit maar dit is gebeurt bij vestiging zutphen en de medewerker die mij hielp hete Edwin hij leek mij een van de leidinggevende van deze zaak dus als hij als niks wou dan denk ik niemand
dus we praten over 24maanden €2 duurder abbonement dat is €48 + €30 extra toestel kosten ik vind dat zelf 78 redenen om niet meer terug te gaan naar de t-mobile winkel.

en dus vind ik dat t-mobile flink moet praten met hun shop in zutphen
Reputatie 7
Badge +20
Hey 87sterretje,

Bedankt voor je uitgebreide toelichting en ik begrijp nu goed wat je frustratie vandaan komt!

Helaas kunnen we niet zien wat er afgesproken, beloofd en besproken is in de winkel, zoals mijn collega Thalina ook aangaf. Het is natuurlijk wel zo dat een aanbod kan veranderen van dag op dag, wat het ongelofelijk zuur maakt in jouw geval.. Ik kan dan ook niet het gehele verschil voor je vergoeden, maar ik wil de €2,- korting per maand als coulance alsnog voor je toekennen.

Als ik dit alsnog voor je kan betekenen, dan kun je een bericht sturen wanneer je verlengd hebt, zodat wij de korting in ons systeem kunnen verwerken. :)

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Dat vind ik een goede oplossing maar hoe het er nu voor staat weet ik niet of dat nog kan ben namelijk via een andere winkel wezen verlengen scheelde me een hoop kosten om vooruit te betalen wel blijf ik bij t-mobile omdat ik een tevreden klant ben van jullie provider zelf

Mvg
Harry Haverhoek
Reputatie 7
Badge +15
Hey Harry,

Fijn om te horen dat je wel bij ons blijft! Ik zie nog geen verlenging terug in ons systeem. Wel zie ik dat er door de Phone House gegevens zijn opgevraagd, heb je daar verlengd en is het gelukt om daar een mooie aanbieding te krijgen? 😉
nee ik en naar student mobiel gegaan ben er achter gekomen dat ik daar maar €100 bij hoefde te betalen van plaats 179,95 in de T-mobile winkel en heb hem al wel verlengt krijg als het goed is zaterdag ook me mobiel binnen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Wat fijn dat je jouw abonnement hebt verlengt. Heel veel plezier met je iPhone 6! Ik heb er zelf ook een en hij bevalt heel goed! :)

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
nja ben wel benieuwt of ik die €2 maand kosten nog in minderheid kan krijgen als ik wel bij tmobile zit alleen in andere winkel mij iphone heb gekocht?
Reputatie 6
Badge +17
Hi 87sterretje,

Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt. Onze collega David heeft je aangeboden om je €2,- korting per maand te geven om het verschil te compenseren. Ik ga David even vragen wat precies de bedoeling was. We sturen je maandag weer een berichtje met meer duidelijkheid.
ok dan wacht ik dat even af tot maandag ieder geval bedankt voor uw antwoord
beste t-mobile

als het goe is zou ik afgelopen maandag nog een bericht krijgen maar het is nu ook al dinsdag geweest en heb nog steeds geen bericht gehad
Reputatie 7
Badge +20
Hey 87sterretje,

Excuses voor mijn late reactie en over een mogelijke miscommunicatie. Mijn aanbod om deze korting te vergoeden was wanneer je bij ons direct zou verlengen, niet wanneer je dit via een externe aanbieder deed.

Deze coulance was om de gemaakte afspraak over de maandelijkse kosten van mijn collega in de winkel na te komen, maar dat gaat in dezen niet op. Wel goed om te lezen dat je qua toestel een mooie aanbieding hebt gevonden!

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer