Beantwoord

T-Mobile Samen vervalt bij verlengen.

• 2 februari 2018
  • 6 reacties
  • 1514 Bekeken

Reputatie 2
Mij contract liep in december 2017 af.

Helaas geen aantrekkelijk aanbod met toestel gezien en nu dus het besluit genomen om een sim only unlimited go te kiezen.

Tot mijn verbazing zie ik dat wanneer ik het nu doe, ik de luxe tmobile samen optie verlies.

Ik heb nooit een melding gekregen dat het produkt tmobile samen zal stoppen wanneer ik mijn verlopen contract verleng en kom daar nu ineens achter.

Wat kan ik nu doen om mijn contract te verlengen en dan toch nog de tmobile samen optie te behouden.

Ik ben in het algemeen zeer tevreden over tmobile en zeker over tmobile samen, dat is de reden dat ik ook al jaren klant ben en blijf bij tmobile.

Hopelijk kun iemand mij helpen om tmobile klant te blijven.
icon

Beste antwoord door David 2 februari 2018, 14:46

Hi allemaal,

Ik zie dat jullie bijna allemaal de FAQ ook al gevonden hadden en CrisTien heeft hier ook een link naartoe geplaatst. Aangezien daar alle informatie in vermeld staat, gaat dit topic op slot en verwijs ik jullie voor verdere vragen door naar het algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hoi Wattedoen,

Mijn vriendin en ik liepen tegen hetzelfde "probleem" aan. We zijn dan nu ook aan het kijken naar een nieuwe provider. Best jammer want ik ben al 17 jaar een tevreden abonnee, maar T-Mobile is allemaal leuke dingen aan het terugdraaien.

In mijn zoektocht kwam ik het volgende tegen:

Spelregels T-Mobile Samen
spelregels deelname: t-mobile samen
Per 29 januari 2018 hebben we iets nieuws: T-Mobile Alles onder 1 dak. Dit voordeelprogramma vervangt het huidige voordeelprogramma T-Mobile Samen voor nieuwe klanten of voor bestaande klanten die na 29 januari het abonnement vernieuwen. Voor huidige abonnees van T-Mobile die T-Mobile Samen hebben, zijn de voordelen nog van toepassing. Hieronder leggen we uit wanneer en hoe.

Voor nieuwe klanten of klanten die hun abonnement hebben vernieuwd vanaf 29 januari 2018 is het niet meer mogelijk om T-Mobile Samen voordelen te ontvangen. Een abonnement dat is afgesloten na 28 januari 2018 kan niet meer aan een groep worden toegevoegd of niet zelf een groep aan maken. Zit je al in een groep? Dan ontvang je geen T-Mobile Samen voordelen meer, met uitzondering van gratis onderling bellen met jouw groepsleden. Zes maanden na de ingang van je nieuwe abonnement, verlaat je de groep en krijgt de groep, indien van toepassing, automatisch een nieuwe beheerder. Alle leden ontvangen hierover een bericht.

Het bovenstaande komt uit een .PDF document van T-Mobile:
https://www.t-mobile.nl/consumer/media/pdf/voorwaarden/spelregels-t-mobile-samen.pdf

Ik ben dus bang dat je de T-Mobile Samen in de huidige vorm niet kunt behouden.
Reputatie 2
Hallo ThePrutser,

Helaas heb ik dat ook gelezen, toen ik de verlenging gisteren wilde doen.

De angst dat ik dus afscheid van Tmobile moest nemen is helaas sinds dat moment alleen maar groter geworden.

maar .................... ik wil helemaal geen afscheid nemen ...... ik wil gewoon verlengen met een tmobile unlimited go en ook tmobile samen behouden.

:D

Ik heb ook direct gedacht aan een andere provider met unlimited minuten en internet en maandelijks opzegbaar ........maar ......... liever niet.

Hoop echt dat tmobile flexibel genoeg is ...........
Hi allen,

ik zit met hetzelfde probleem. Iemand uit de Samen-groep heeft net verlengd en ik kon ook al verlengen, alleen wist ik nog niet precies hoe en wat met eventueel een nieuwe telefoon. Dus heb ik T-Mobile gebeld en die hebben me verzekerd dat het abbonnement met deze voorwaarden nog 6 maanden voortduurt. Dus die heb ik in ieder geval. Als ik dus nog niet verleng!!!

Nou schetst mijn verbazing dat T-Mobile Samen inderdaad is verdwenen. Het Onder-één- dak is ervoor in de plaats gekomen. Nou wil ik het bedrijfsmatig nog begrijpen van T-Mobile, de winst moet ergens te halen zijn, maar ik vraag me af of er niet een bepaalde vorm van informatieplicht is? Want de voordelen van de Samen groep vervallen nu (korting, MB's), niet alleen voor mij, maar ook voor de ander uit de Samen-groep. Terwijl die net verlengd heeft met het idee dat er weer twee jaar geprofiteerd kan worden van de Samen-groep. Is dat niet onrechtmatig?

Vind het in ieder geval een rare gang van zaken.

.
Reputatie 7
Badge +20
Helaas helaas, en met jullie zullen er heel veel mensen gaan opstappen.
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-samen-wordt-vervangen-door-t-mobile-alles-onder-1-dak-297088

Ze gaan het vervangen maar alleen voor gezinnen. En dan nog als ze allemaal een duur abonnement nemen.🤮
Reputatie 7
Badge +18
Ik ga zeer zeker opstappen in Juli. Maar omdat ik over het netwerk tevreden ben ga ik maar naar T-Mobile dochter Ben denk ik. Simpel is wel goedkoper maar daar lees ik veel negatieve ervaringen over. Ook Hollandsnieuwe gehad, geen problemen op zich behalve een traag 4G netwerk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Ik zie dat jullie bijna allemaal de FAQ ook al gevonden hadden en CrisTien heeft hier ook een link naartoe geplaatst. Aangezien daar alle informatie in vermeld staat, gaat dit topic op slot en verwijs ik jullie voor verdere vragen door naar het algemene topic.