Beantwoord

T-Mobile Shop voorraad Samsung Galaxy S5 mini

• 29 februari 2016
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo,

Vandaag contact gehad via de chat over de Samsung Galaxy S5 mini wit. Deze is niet meer op voorraad via de internet shop. Graag zou ik weten of deze nog in een winkel op voorraad is. Weet iemand dit? Om nou iedere winkel langs te gaan is ook zo wat...
icon

Beste antwoord door David 1 maart 2016, 09:39

Welkom op ons Forum! Je gebruikersnaam geeft in ieder geval goed weer wat je wilt! ;)

Helaas hebben wij geen inzicht in de voorraad van de T-Mobile Shops, omdat deze natuurlijk continu veranderen. Aangezien ze ook telefonisch niet bereikbaar zijn, zit er spijtig genoeg niets anders op dan inderdaad langs de winkels in je buurt te gaan.

Zou je kunnen laten weten of het uiteindelijk toch gelukt is om je witte S5 Mini te vinden?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welkom op ons Forum! Je gebruikersnaam geeft in ieder geval goed weer wat je wilt! ;)

Helaas hebben wij geen inzicht in de voorraad van de T-Mobile Shops, omdat deze natuurlijk continu veranderen. Aangezien ze ook telefonisch niet bereikbaar zijn, zit er spijtig genoeg niets anders op dan inderdaad langs de winkels in je buurt te gaan.

Zou je kunnen laten weten of het uiteindelijk toch gelukt is om je witte S5 Mini te vinden?
Jammer, ik had gehoopt dat op dit forum ook mensen uit de winkels aanwezig waren. En dat zij misschien de voorraad konden checken. Neem aan dat zij wel de telefoonnummers van de diverse winkels hebben?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi IkwileenS5mini,

Er zijn helaas geen medewerkers uit de T-Mobile Shops op het Forum aanwezig, zij doen al het contact live. Zoals ik in mijn eerste bericht ook aangaf zijn de winkels niet telefonisch bereikbaar, dit onder andere om te voorkomen dat zij overladen worden met vragen die eigenlijk bij de klantenservice terecht horen te komen.

We kunnen je dus helaas niet verder helpen met het inzien van de voorraden bij de T-Mobile Shops, maar voor andere vragen staat onze deur natuurlijk wagenwijd voor je open! 🙂

Reageer