Beantwoord

Tablet abonnement verlengen

• 18 maart 2017
  • 8 reacties
  • 303 Bekeken

Heb momenteel een stel samen en stel bij 3 GB voor tablet van €13,64 per maand en mag nu verlengen. Schrok van de prijs verhoging. 1 GB voor € 14,00 en 5 GB voor €20,00.
Van mijn huidige 3 GB gebruik ik maar gemiddeld 2 gb.
Dus zou het liefst een verlenging van 2 of 3 gb hebben.
Betaal nu voor 3 gb €13,64 en zou nu voor 1 gb €14,00 moeten betalen. Of anders voor 5 gb €20,00. Maar ik heb geen 5 gb nodig. Dat is voor mij veel te veel. Voor mij is 2 of 3 gb genoeg.
Wat kan T-mobile mij als tot nu toe tevreden klant aanbieden?
icon

Beste antwoord door Thalina 20 maart 2017, 13:16

Hoi Tizzum,

Leuk dat je aan het kijken bent naar een verlenging! Ik hoop natuurlijk dat je nog lang klant bij ons blijft 🙂

Ik zie dat je op dit moment nog het Stel Samen & Stel Bij Tablet abonnement hebt. Inmiddels is ons nieuwste abonnement beschikbaar: T-Mobile GO. Het voordeel van dit abonnement is dat je als jouw GB's in Nederland én de EU kunt gebruiken. Dus je kunt je tablet met een gerust hart ook meenemen als je op vakantie gaat.
De prijzen die je noemt zijn op dit moment de scherpste prijzen die we kunnen bieden. Ik heb nog even jouw verbruik bekeken in de afgelopen zes maanden en ik zie dat je regelmatig genoeg hebt aan 1GB. Je kunt er ook voor kiezen om een abonnement met 1GB af te sluiten en wanneer dat nodig is aan te vullen met een MB-aanvuller van 1GB. Daar betaal je eenmalig 7,50 euro voor. Mocht 1GB dan toch niet genoeg blijken te zijn, dan kun je jouw internetbundel altijd nog verhogen naar 5GB. Dat is het voordeel van ons T-Mobile GO abonnement, je kunt jouw bundel altijd aanpassen.

Verder hebben we voor onze vaste klanten T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Ik zie dat je daar al gebruik van maakt, altijd leuk meegenomen natuurlijk.

Als je het fijn vindt kan ik je laten bellen door mijn collega. Dan kunnen jullie samen kijken naar een passend abonnement (uiteraard vrijblijvend). Ik merk dat veel mensen het prettig vinden om toch nog even telefonisch advies te krijgen en te overleggen wat het beste bij hen past. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tizzum,

Leuk dat je aan het kijken bent naar een verlenging! Ik hoop natuurlijk dat je nog lang klant bij ons blijft 🙂

Ik zie dat je op dit moment nog het Stel Samen & Stel Bij Tablet abonnement hebt. Inmiddels is ons nieuwste abonnement beschikbaar: T-Mobile GO. Het voordeel van dit abonnement is dat je als jouw GB's in Nederland én de EU kunt gebruiken. Dus je kunt je tablet met een gerust hart ook meenemen als je op vakantie gaat.
De prijzen die je noemt zijn op dit moment de scherpste prijzen die we kunnen bieden. Ik heb nog even jouw verbruik bekeken in de afgelopen zes maanden en ik zie dat je regelmatig genoeg hebt aan 1GB. Je kunt er ook voor kiezen om een abonnement met 1GB af te sluiten en wanneer dat nodig is aan te vullen met een MB-aanvuller van 1GB. Daar betaal je eenmalig 7,50 euro voor. Mocht 1GB dan toch niet genoeg blijken te zijn, dan kun je jouw internetbundel altijd nog verhogen naar 5GB. Dat is het voordeel van ons T-Mobile GO abonnement, je kunt jouw bundel altijd aanpassen.

Verder hebben we voor onze vaste klanten T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Ik zie dat je daar al gebruik van maakt, altijd leuk meegenomen natuurlijk.

Als je het fijn vindt kan ik je laten bellen door mijn collega. Dan kunnen jullie samen kijken naar een passend abonnement (uiteraard vrijblijvend). Ik merk dat veel mensen het prettig vinden om toch nog even telefonisch advies te krijgen en te overleggen wat het beste bij hen past. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent?
Dag Thalina,
Bedankt voor je reactie. Maar je bevestigd alleen maar wat ik ook al in mijn bericht schreef. Ik wil een data sim only van 3 gb. Hiervoor betaal ik nu €13,64.

Jullie nieuwe go 1 gb kost €14,00. Als ik die 1 gb zou nemen krijg ik maar 33% van mijn oude abo MAAR ik betaal meer.

Jouw redenatie dat het go abonnement zowel geldt in NL als in EU is voor mij niet van belang, omdat ik het alleen in NL gebruik.

Ik vroeg wat T-mobile mij wel kan aanbieden wat overeenkomt met mijn oude abonnement qua gb en prijs.

Als dit mogelijk is hoor ik dat graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tizzum,

Het was inderdaad een bevestiging van wat je erboven had aangegeven, maar Thalina probeerde hierin ook de voordelen van Go aan te geven en met je mee te denken over een mogelijke aanpassing van de bundel. Het abonnement van Stel Samen & Stel Bij bieden wij namelijk niet meer aan, dus in dit geval moeten we dan kijken wat er wél mogelijk is!

Ik heb ook nog even jouw huidige abonnement erbij gepakt en zie dat je op het moment ook onwijs hoge kortingen hebt, waardoor je weinig betaalt voor het abonnement dat je nu hebt. Je krijgt op het moment ongeveer 50% korting, dat komt bijna nooit voor. Het is daarom ook dat je uiteindelijk duurder uit bent met het nieuwe abonnement. Door jouw kortingen lijkt dit prijsverschil nog net wat groter! Er is geen ander abonnement voor de tablet, dus uiteindelijk is dit inderdaad de keus die je zelf moet gaan overwegen. Wij kunnen dan ook alleen maar persoonlijk advies geven in dit geval. Je kunt voor de 1 GB gaan, dan ben je (inclusief T-Mobile Samen) €11,50 per maand kwijt of voor de 5 GB en dan betaal je maandelijks (inclusief T-Mobile Samen) €17,50. Dit is weliswaar meer dan je nu betaalt, maar je krijgt er ook 5 GB voor terug.

Wanneer je het abonnement niet verlengt, houd er dan rekening mee dat de kortingen na afloop van het abonnement vervallen. Je gaat dan dus meer voor het abonnement betalen, dat je dat in ieder geval in het achterhoofd houdt!

Als je nog vragen voor ons hebt of als we nog advies kunnen geven, laat het ons gerust weten!
Hoi Thalina en David,
Ik ben er nog niet uit wat ik zal doen.
Ik zag dat je sinds begin april bij nieuwe of te verlengen GO abonnementen 5% korting krijgt via t-mobile samen. Geldt dit ook voor de data abonnementen Tablet GO of alleen voor GO telefoon?
Ik zit nu met mijn SS&stelbij voor Tablet 3 gb in een Samen groep met 2 SS&stelbij telefoon abonnementen. M.a.w. als ik een Tablet GO abonnement neem van 1 of 5 GB krijg ik dan € 5,00 korting via t-mobile samen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tizzum,

Geen probleem, ik help je graag hiermee verder! Het klopt inderdaad dat T-Mobile Samen sinds kort is veranderd. Als je een T-Mobile GO tablet abonnement hebt en minimaal 2 andere groepsleden met een abonnement, dan ontvang je inderdaad 5 euro korting per maand. Dat maakt het weer een stukje aantrekkelijker he! 🙂 Maakt dat de keuze wat makkelijker?

Denk er nog even rustig over na en als ik nog kan helpen, trek gerust aan de bel!
Hoi Thalina,
Bedankt voor je laatste bericht.
Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd naar Tablet GO 1 GB. Er staat nu bij nieuw abonnement wel een prijs van €19,99.. Dit klopt natuurlijk niet. Prijs zou moeten zijn €9,00 per maand (14,00 -/-€5,00 tmobil samen korting). Maar ik ga ervan uit dat dit nog wordt aangepast. Zou je dit nog willen checken? Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tizzum,

Allereerst excuses voor de late reactie! Jouw bericht was over het hoofd gezien, dat is natuurlijk niet onze bedoeling dus vandaar toch nog even een reactie.

Leuk dat je je abonnement hebt verlengd! Je wilt natuurlijk wel de afgesproken prijs betalen. Begrijp ik het goed dat je op My T-Mobile kijkt bij Mijn abonnement? Als je dan bij nieuw abonnement kijkt, staat erboven een melding: "Is je nieuwe abonnement nog niet ingegaan? Dan kunnen wij hier nog geen korting op jouw nieuwe abonnement tonen. Onze excuses voor het ongemak." Dus het klopt dat de kortingen er niet staan. De kortingen zoals afgesproken bij jouw verlenging komen er straks te staan als jouw verlenging ingaat, daar hoef je je geen zorgen over te maken! :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
Hoi Thalina,
Bedankt voor je reactie.
Dan is alles duidelijk.

Reageer