Beantwoord

Telefoon + abonnement

• 30 april 2019
  • 1 reactie
  • 676 Bekeken

hallo ik heb laats een abonoment aangesloten bij Julie maar ik wil de der eigenlijk een toestel bij maar dat kon niet omdat ze zeiden omdat ik onder bewindvoering zat dat dat niet kon maar wil wetten of dit wel kan maar dan is de 2 de vraag kan dit want ik heb net een abonoment van 2 jaar en ben niet eens op de helft of ik hiervoor een nieuwe abonoment moet aanvragen of ik gewoon met de zelfde kan blijven
icon

Beste antwoord door Hajar 1 mei 2019, 16:06

Hi Destferdez,

Ik zie dat je niet minder onder bewind staat. Als ik het goed heb, kan je nu wel een abonnement met toestel nemen en ik heb de perfecte oplossing. Je kan namelijk gebruik maken van toestelflexibiliteit. Je met een Sim Only abonnement namelijk tijdens je contractperiode nog overstappen naar een Go-abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only-contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! In dit topic kun je alle informatie vinden.

Laat je even weten of het zo lukt? Als je nog vragen hebt, let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Destferdez,

Ik zie dat je niet minder onder bewind staat. Als ik het goed heb, kan je nu wel een abonnement met toestel nemen en ik heb de perfecte oplossing. Je kan namelijk gebruik maken van toestelflexibiliteit. Je met een Sim Only abonnement namelijk tijdens je contractperiode nog overstappen naar een Go-abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only-contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! In dit topic kun je alle informatie vinden.

Laat je even weten of het zo lukt? Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer