Beantwoord

Telefoon krijgen bij Sim Only

• 9 april 2017
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Beste,

Ik heb nu 2 maanden t-mobile go nu wil ik toch een telefoon erbij hoe kan ik dat regelen
icon

Beste antwoord door fluxsystem 10 april 2017, 01:26

Hi Lstienstra.

Zeker is dit mogelijk 😉.
Natuurlijk zitten er wel bepaalde voorwaarden aan.
T-Mobile noemt deze optie toestelflexibiliteit.
Je kan van toestelflexibiliteit gebruik maken als je een sim only abonnement hebt.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag.

- Diego
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Lstienstra,

Ik denk eerlijk gezegd dat dit niet mogelijk is. Je gaat namelijk een contract van 1 of 2 jaar aan dat je niet zomaar op die manier kan aanpassen. Je zult waarschijnlijk moeten wachten totdat je de datum bereikt waarop je mag verlengen of je moet het gewenste toestel los kopen. 100% zeker weet ik dit echter niet, het team van T-Mobile zal je hier morgen waarschijnlijk meer info en uitsluitsel over kunnen geven.
Reputatie 4
Badge +6
Hi Lstienstra.

Zeker is dit mogelijk 😉.
Natuurlijk zitten er wel bepaalde voorwaarden aan.
T-Mobile noemt deze optie toestelflexibiliteit.
Je kan van toestelflexibiliteit gebruik maken als je een sim only abonnement hebt.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag.

- Diego
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lstienstra,

Gelukkig voor jou klopt het antwoord van Fluxsystem in dit geval! 🙂

Je kunt inderdaad onder bepaalde voorwaarden in aanmerking komen voor Toestel Flexibiliteit. Ik heb gelijk even gecontroleerd en je kunt inderdaad overstappen op abonnement mét toestel. Je kunt hiervoor zelf bellen of wij plannen een afspraak in met één van onze verkoopadviseurs. Die belt dan op een tijd waarop het jou schikt en bespreekt dan jouw wensen en vragen met je en regelt het nieuwe abonnement gelijk.

We horen graag of wij die afspraak voor je kunnen plannen en of jij nog vragen hebt voor ons!

Reageer