Beantwoord

Telefoon stuk, vervroegd verlengen?

• 1 juni 2016
  • 5 reacties
  • 409 Bekeken

Hallo,
Mijn telefoon is al een tijdje kapot, nou gebruik ik tijdelijk al een oud toestel omdat mijn contract nog lang niet afloopt. Kan ik alvast een nieuw toestel kiezen naast mijn abonnement?
Gr. Esra
icon

Beste antwoord door David 2 juni 2016, 11:32

Hoi Esra,

Dat is niet best, wat is er met je toestel gebeurd?

We hebben hier wel een optie voor inderdaad, dit noemen we vervroegd verlengen. Je betaalt dan €71,12, ontvangt je nieuwe telefoon direct (mits leverbaar) en sluit alvast je verlenging af. Je huidige abonnement loopt wel gewoon door tot de einddatum (9 maart 2017) en daarna gaat dan de verlenging in. Je moet er dus wel rekening mee houden dat je dan tot maart 2019 met het nieuwe toestel moet doen.

Andere opties zijn het aanschaffen van een telefoon om de tijd te overbruggen tot je mag verlengen (10 november) of wellicht een toestel lenen van iemand in je omgeving.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen of als je gebeld wilt worden met een aanbod voor vervroegd verlengen, stuur ons dan nog even een berichtje! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Esra,

Dat is niet best, wat is er met je toestel gebeurd?

We hebben hier wel een optie voor inderdaad, dit noemen we vervroegd verlengen. Je betaalt dan €71,12, ontvangt je nieuwe telefoon direct (mits leverbaar) en sluit alvast je verlenging af. Je huidige abonnement loopt wel gewoon door tot de einddatum (9 maart 2017) en daarna gaat dan de verlenging in. Je moet er dus wel rekening mee houden dat je dan tot maart 2019 met het nieuwe toestel moet doen.

Andere opties zijn het aanschaffen van een telefoon om de tijd te overbruggen tot je mag verlengen (10 november) of wellicht een toestel lenen van iemand in je omgeving.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen of als je gebeld wilt worden met een aanbod voor vervroegd verlengen, stuur ons dan nog even een berichtje! 🙂
Hoi David, dankjewel dan zal ik binnekort langs de winkel gaan. Nog een vraagje komen er ook nog aansluitkosten bij als ik bijvoorbeeld kies voor een iphone 6s ? Of blijft het bij de €71,12?

Gr. Esra
Reputatie 7
Badge +15
Hey Esrayil,

Helemaal prima! 🙂

Er komen geen aansluitkosten bij hoor! Je hebt natuurlijk al een aansluiting en die verlengen we dan gewoon.

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?
Ja nog een vraagje, kan ik dit ook online regelen of moet ik ervoor echt langs de winkel?
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Esrayil,

Je kan dit telefonisch regelen met onze collega's van de afdeling vernieuwingen of in één van onze T-Mobile Shops. Je kan zelf telefonisch contact opnemen door te bellen naar het gratis nummer 0800-8104. Als je liever gebeld wilt worden door één van onze collega's dan kan je dit ook bij ons aangeven. Laat dan gelijk weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen!

Reageer