Beantwoord

Telefoon toevoegen aan abonnement

• 21 december 2017
  • 4 reacties
  • 1306 Bekeken

Heb go ab voor dochter. Zij had goede iPhone maar die is nu kapot. Wil nu iPhone x voor haar. Heb begrepen dat deze aan ab toegevoegd kan worden. Heb echter zelf ook iPhone 8 bij mijn ab. Beide op zelfde naam. Kan ik 2 maal toestelkrediet krijgen
icon

Beste antwoord door David 22 december 2017, 12:49

Hoi Fiji222,

Dat is nog eens een mooie telefoon voor jouw dochter! 🙂

Wij kunnen niet voor jou controleren of jij een tweede toestelkrediet op jouw naam kunt en mag hebben. Dit moet ingevuld worden bij de bestelling en dan wordt er gecontroleerd of jij hier voor in aanmerking komt. Je kunt zelf al een check doen op deze website. Hier vind je, naast de check, ook alle informatie en tips over het toestelkrediet. Je weet dan gelijk waar je aan toe bent!

Als je hier nog meer vragen over hebt, trek dan even aan de bel! We helpen je dan graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fiji222,

Dat is nog eens een mooie telefoon voor jouw dochter! 🙂

Wij kunnen niet voor jou controleren of jij een tweede toestelkrediet op jouw naam kunt en mag hebben. Dit moet ingevuld worden bij de bestelling en dan wordt er gecontroleerd of jij hier voor in aanmerking komt. Je kunt zelf al een check doen op deze website. Hier vind je, naast de check, ook alle informatie en tips over het toestelkrediet. Je weet dan gelijk waar je aan toe bent!

Als je hier nog meer vragen over hebt, trek dan even aan de bel! We helpen je dan graag verder!
Was vandaag in t mobile store voor de nieuwe telefoon. Deze was op voorraad, go ab erbij moest kunnen, maar om technische redenen ging het niet. Als ik nieuw ab afsloot kon ik telefoon meekrijgen, maar dochter is bestaande klant en heeft ab zonder telefoon. Bij nieuw ab moest ik ook huidige blijven betalen. Ze gingen onderzoeken waar het aan lag en ik vroeg of ze dan geen nieuw ab af wilden sluiten en oudecwilden stopzetten. Wilde telefoon immers als kerstcadeautje en kan zelf niets aan fout systeem tmobile doen.....helaas, als nieuwe klant zou ik telefoon meekrijgen, als bestaande niet...
Mijn vraag is deels beantwoord. Krijg nu weer bevestiging van nieuw ab dat vanmorgen in tmobile winkel is geannuleerd. Tevens gaf ik daar aan dat ik op ander nr bereikbaar was, maar ondertussen ontvangt mijn dochter mail dat er een nieuwe telefoon besteld is. Ik heb niets, de verrassing wordt verpest en de teleurstelling des te groter....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Fiji,

Wat jammer dat het zo is gelopen en dat de verrassing eraf is. Als je een abonnement met toestel wilt dan moet je inderdaad een nieuw contract aangaan. Dit kan pas als je huidige contract is afgelopen of als je je huidige contract afkoopt. Ik zie dat je gister weer langs een T-Mobile winkel bent geweest. Hebben mijn collega's je verder kunnen helpen?

Als ik nog iets voor kan doen, laat het mij weten!

Reageer