Beantwoord

Telefoon verloren en wil een nieuwe kopen maar abbonnement is nog niet voorij

  • 28 mei 2019
  • 2 reacties
  • 462 Bekeken

ik ben mijn telefoon verloren en wil dus een nieuwe kan dat via t\mobile terwijl mijn abonnement tot oktober loopt nog? ik heb account al nagekeken er is nix mee gedaan niet mee gesmst of gebeld of gekocht dat is ook al allemaal geblokkeerd maar ja dan heb ik dus geen telefoon
icon

Beste antwoord door CrisTien 28 mei 2019, 17:10

Beste @fdehell Dat is niet leuk zeg.

Er zijn wel wat opties. Uiteraard zijn er wel voorwaarde aan verbonden
Welk abonnement heb je nu?
Er is toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in de Voorwaarden

Dan is er nog de mogelijkheid om de rest van je maanden af te kopen en een nieuw abonnement af te sluiten.
Een geluk bij een ongeluk is dat er nu GOGOGO deals zijn
Afkopen kost 50% van de nog lopende maanden min de korting die je nu hebt.

En dan is er nog de optie Early Renewal, dat is voor klanten die een abonnement met toestel hebben en vervroegd naar een ander abonnement met toestel willen.

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Meer smaken zijn er niet maar hopelijk kon ik je helpen met de opties uit te leggen.
Succes met het kiezen en fijne avond.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Losse telefoons kopen kan natuurlijk altijd, dat hoeft niet bij T-Mobile maar dat kan wel https://www.t-mobile.nl/shop/losse-telefoons?ch=es&cc=con&sc=acq maar je zult helaas evengoed je abonnement tot oktober nog moeten betalen.
Reputatie 7
Badge +17
Beste @fdehell Dat is niet leuk zeg.

Er zijn wel wat opties. Uiteraard zijn er wel voorwaarde aan verbonden
Welk abonnement heb je nu?
Er is toestelflexibiliteit. Je kan daar gebruik van maken als het abonnement is gestart als Sim Only.

Toch een telefoon? Toestelflexibiliteit!

Nu nog niet toe aan een toestel maar later wel? Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wil je nog even wachten op hét nieuwste toestel van je favoriete merk. Kies je voor Sim Only van T-Mobile, dan kies je niet alleen voor een voordelig abonnement, maar ook voor flexibiliteit. Je kunt tijdens je contractperiode namelijk altijd nog overstappen naar abonnement mét toestel. Wij beëindigen dan gewoon je Sim Only contract en je nieuwe abonnement gaat meteen in! Nog beter: stap je over, dan behoud je je voordelige Sim Only tarieven. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je bovendien zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand. Kijk voor alle informatie in de Voorwaarden

Dan is er nog de mogelijkheid om de rest van je maanden af te kopen en een nieuw abonnement af te sluiten.
Een geluk bij een ongeluk is dat er nu GOGOGO deals zijn
Afkopen kost 50% van de nog lopende maanden min de korting die je nu hebt.

En dan is er nog de optie Early Renewal, dat is voor klanten die een abonnement met toestel hebben en vervroegd naar een ander abonnement met toestel willen.

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Meer smaken zijn er niet maar hopelijk kon ik je helpen met de opties uit te leggen.
Succes met het kiezen en fijne avond.

Reageer