Vraag

Telefoonnummer kwijt bij vernieuwen contract.

Sinds een week kan ik niet meer bellen met mijn (andere) zakelijk nummer. Er is iets misgegaan bij t-mobile toen ik mijn abo verlengde. Heel raar, natuurlijk, maar nog vreemder is dat dit na een week nog niet verholpen is. Zeker 15 keer gebeld en steeds met een kluitje in het riet gestuurd. Er worden bij de klantenservice allerlei beloftes gedaan, maar niet nagekomen, zelfs terugbellen niet. Ben radeloos, je beseft opeens hoe belangrijk een telefoonnumeer kan zijn. Wat is dit voor club?.

3 reacties

Reputatie 5
Hey Tristesse,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nummer komt te vervallen bij het vernieuwen van je contract.

Helaas kan ik in het systeem niet terugvinden om welk telefoonnummer het gaat. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin het telefoonnummer en ter controle naam, postcode en geboortedatum?

Je kan ons eventueel ook bereiken via Twitter of Facebook! 🙂
Na in 8 dagen zeker 20 keer gebeld te hebben , met ongeveer 8 verschillende medewerkers gesproken, en er gebeurde NIKS. Er werd ronduit gelogen.Vandaag probleem verholpen dankzij Saskia. Nu gauw een andere provider zoeken.
Reputatie 6
Badge +16
@Tristesse

Ik vind het jammer om te lezen dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan. Wij doen onze uiterste best om je zo snel, correct en volledig mogelijk te woord te staan. Hetzelfde geldt voor onze collega's bij de telefonische klantenservice. Als je ons in een privébericht het 06-nummer stuurt dan kunnen wij controleren wat er precies fout is gegaan zodat dit in het vervolg niet meer kan gebeuren.

Daarnaast willen we je natuurlijk niet verliezen als trouwe klant, dus willen we graag kijken wat wij in deze situatie nog voor je kunnen betekenen.

Reageer