teleurstelling t-mobile

Reputatie 2
Hallo,

Ik ben teleurgesteld in t-mobile. Misschien herkennen jullie de volgende teleurstellingen ook wel:
- het op de site benoemen dat je bij een contractverlenging in aanmerking komt voor een korting op het toestel of abonnement. Wat overigens niet het geval is! De aansluitkosten verdwijnen wel maar worden weer in rekening gebracht bij de prijs van het toestel! Daarnaast is een verlenging in abonnement niets voordeliger dan een nieuw abonnement afsluiten! Ik vind dit een heel slechte zaak als het gaat om het behoud van je klanten!

- Het op de site vermelden dat er geprobeerd wordt na aanvraag van verlenging het toestal in twee werkdagen te leveren. Dit is echter ook niet het geval en vervolgens hoor je niets van t-mobile dat het iets langer zal duren voordat het toestel geleverd zal worden.

Zet geen zaken op de site die jullie toch niet nakomen!
Doe wat voor je klanten! Een tevreden klant zorgt voor nog meer klanten.

Een niet zo tevreden en teleurgestelde klant van T-mobile

This topic has been closed for comments

25 reacties

Reputatie 5
@onsteinr

De prijs die je bijbetaalt voor een toestel bij het vernieuwen van een contract hangt af van een aantal aspecten zoals bijvoorbeeld de facturen in het verleden, het prijsplan dat gekozen wordt bij het vernieuwen, klantwaarde die is opgebouwd en zo nog een aantal dingen. Hierdoor kan het zijn dat het vernieuwen van een contract duurder uitvalt als voor een nieuwe klant.

We proberen het toestel altijd te leveren in de tijd die hiervoor op de website beschreven staat. Dit is echter wel op voorbehoud. Het kan altijd zijn dat er een achterstand is bij de koerier of dat de voorraad niet aanwezig is op het moment.
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld met de actie van de Samsung Galaxy S die nu loopt, het toestel krijg je als nieuwe klant gratis. Ik mag nu mijn contract vernieuwen maar voor dezelfde Samsung en belbundel moet ik w
Reputatie 2
T-mobile komt wel meer afspraken niet na: terugbelafspraken worden vergeten en 'onbeperkt internet' geldt alleen voor die locaties waar T-mobile toevallig een mast in de buurt heeft staan.
Reputatie 2
@Aeon

Ik heb hetzelfde contract vergeleken met het contract dat ik zou nemen als ik deze zou verlengen. Zo moest ik al voor het toestel betalen, maar is meer geworden door te verlengen. Dus die aansluitkosten verdwijnen, maar ik zie die kosten dus wel weer ergens terugkomen. Erg jammer.
Het zou juist voordeliger moeten zijn om te verlengen, aangezien ik nu al een aantal jaar klant ben.
Klanten behouden is toch ook belangrijk! Daar moet meer aan gedaan worden.
Daarnaast vind ik het punten sparen geen oplossing als tegemoetkoming voor klantenrelaties. Ik zie dit veel liever in mijn contract en daar denk ik vast niet als enige zo over.

Mijn broer heeft toevallig ook verlengt en heeft wel een berichtje gekregen dat het leveren wat langer gaat duren. Ik had graag ook een berichtje gehad, omdat ik vaak een hekel heb aan het vermelden van levertijden die niet gehaald kunnen worden zonder dat daar bericht over wordt gedaan.
Reputatie 2
Ook ik ben teleurgesteld in T-Mobile. Contractverlenging met gsm via een internetaanbieder wordt door T-mobile zonder reden afgewezen, terwijl ik hetzelfde abonnement en toestel wel gewoon bij hun kan bestellen (zij het tegen een hogere toestelprijs). Om achter de reden van de afwijzing te komen moet je ze schriftelijk benaderen. Het is toch een telefoniebedrijf!! Ook kan je niet eens een mailtje sturen, wat veel sneller zou gaan, of weet iemand het mailadres van de Backoffice/Acceptatie? Al met al goed *****!! Ze willen blijkbaar hun klanten gewoon kwijt.
Reputatie 2
Ik ben eigenlijk heel tevreden. De telefonische salesdame bood me een betere optie voor mijn galaxy s, dan ik zelf op de site had gevonden. En ik heb geen stuiver hoeven bij te betalen. Levering binnen 3 werkdagen; helemaal goed!
Reputatie 2
helemaal mee eens en ik was hierdoor ook al bijna overgestapt naar een ander aanbieder. maar volgens mij krijg je duidelijk betere aanbiedingen als je je contract verlengt via
Reputatie 2
Hetzelfde heb ook ik meegemaakt, een medewerker van de klantendienst van heeft tegen mij gezegd dat wanneer ik een nieuwe IPHONE 4 zou bestellen ik g
Reputatie 2
gisteren met zeer goed humeur naar de T-mobile winkel want ik kan/mag mijn abbo verlengen.
van te voren op de site gekeken welk toestel ik zou uitkiezen, de keuze was snel gemaakt het moet de galaxy ace worden, vlgs de site gratis bij het door mij gekozen tariefplan.
en ja hoor in de winkel klopte het allemaal alleen moest ik nog ff 19,95 voor het toestel bij betalen................ "nee het aanbod op de site geld alleen als je via de site besteld en niet in de winkel" werd mij medegedeeld, heb nog aangegeven dat dat helemaal nergens op de site vermeld staat maar dit mocht niet baten, personeel van de winkel was absoluut niet bereid om enige tegemoetkoming te doen.
vervolgens toch wel redelijk teleurgesteld naar de winkel van belcompany gelopen (deze zit twee deuren verderop in waalwijk) en daar kreeg ik een prachtige galaxy ace helemaal gratis bij mij contractverlenging!!!!!!! (en een gsm waar niet door de provider allemaal irritante apps en instellingen opstaan)

als laatste wil ik er dit nog even over kwijt
T-mobile, schaam je!!!
Belcompany, klasse! goede service en vriendelijk personeel!
Reputatie 2
Ik ben ook zeer teleur gesteld in T-mobile ik denk dat ik binnen kort na een andere provider ga overstappen. De reden waarom ik nog bij T-mobile was is de Iphone maar nu kan ik die ook bij een andere provider bestellen. De reden waarom ik wil overstappen is dat T-mobile veel duurder is als je je abo wilt verlengen. Ja dan houdt het helaas op voor mij. Je kan je nummer toch meenemen naar een andere provider waarom niet overstappen naar een goedkoper provider. Met vorige week geprobeerd de abo van mijn vader te verlengen en die moest gewoon dik 30 euro bij betalen vergeleken met een nieuwe klant. Of is dit logisch in T-mobile regels?
Reputatie 6
cilo altijd om je heen kijken naar aanbiedingen heel veel doen dat niet(ik heb dat zelf ook gehad)maar een keer per jaar of twee jaar moet je dat wel doen als je verlengd er zijn ook altijd aanbiedingen ieder geval veel plezier met je telefoon
Reputatie 2
Ik maak geen reclame voor GSM web maar ik heb voor ons ander abbo een gratis toestel bb torch gekregen 🙂 toestel komt vandaag binnen. aanvraag tot ontvangst 3 dgn

O en de witte ook nog eens 🙂
Reputatie 2
Aeon schreef:

@onsteinr

De prijs die je bijbetaalt voor een toestel bij het vernieuwen van een contract hangt af van een aantal aspecten zoals bijvoorbeeld de facturen in het verleden, het prijsplan dat gekozen wordt bij het vernieuwen, klantwaarde die is opgebouwd en zo nog een aantal dingen. Hierdoor kan het zijn dat het vernieuwen van een contract duurder uitvalt als voor een nieuwe klant.

We proberen het toestel altijd te leveren in de tijd die hiervoor op de website beschreven staat. Dit is echter wel op voorbehoud. Het kan altijd zijn dat er een achterstand is bij de koerier of dat de voorraad niet aanwezig is op het moment.

Wat een flauwekul is dit nou! Ik heb exact hetzelfde prijsplan bekeken voor nieuwe abonnees en die op My T-Mobile. Scheelt me
Reputatie 2
Aeon schreef:

@onsteinr

Dit is de grootste onzin dat er bestaat. Ze denken dat we dom zijn.
Reputatie 2
hoi ik ben ook wat teleur gesteld in t mobile al met al vind ik dat gedoe met abonnementen ook een beetje onduidelijkgeve nze eerste maanden korting zeggen ze onduidelijk u betaald 25 euro per maand lees je verder zit je in jaar twee al op dik boven de 30 euro is wel misleidend allemaal waarom niet gewoon voor twee jaar met internet voor een vast bedrag dat is pas duidelijkheid ik kan binnenkort verlengen maar er staat u flex wordt niet meer verlengd maar moet toch opzeggen anders wordt het ineens wel stilzwijgend velengt ik wordt er een beetje moedeloos van bij tmobile ook was mijn orange waar ik 8 jaar lid was ook al weg nu weer flex traief en alles wordt duurder terwijl het met deze nieuwe goedkopere ontwikkelingen juist goedkoper en betaalbaarder moest zijn gr peter
Reputatie 6
petrerbrouwers dat is iets waar je zelf op moet letten alle proviters komen met die speciale aanbiedingen je moet ook altijd alles goed nalezen voor je iets tekend in deze tijd moet je kijken naar een goede aanbieding en deze zijn er gelukkig nog altijd en je kan altijd in de gaten houden waarneer je moet verlengen via tmobile net zo met je extra punten en je bel tegoed ik hoop dat je met de nieuwe abonnementen meer tevreden zal zijn ook voor mij is het af wachten wat er allemaal in de toekomst gebeurd groet arie
Reputatie 2
Ik weet dat dit hoort bij smartphones.. maar vind het toch schijtirritand wanner ik mijn internet blokker app: APNdroid maar even heb uitstaan die direct me beltegoed opmaakt.. ik heb nu nog maar 20 cent:@
Reputatie 6
JokeRienstra het is met de smartphones ook nodig een abonnement te hebben waar alles in zit in deze tijd b.v.iplan of iphone anders kunnen de kosten zo hoog oplopen dat het leuke er van af gaat omdat alles wel data gebruik je hoort het met wifi watsapp enz al die dingen hebben toch extra kosten en dan heb je nog je updates wat steeds meer komt en zo kan je dus behoorlijk in de kosten komen
Reputatie 5
@JoukeRienstra

Als je zeker bent van het feit dat je absoluut geen gebruik wil maken van het internet via T-Mobile kan ik dit geheel voor je blokkeren. Als je hier gebruik van wil maken kun je me dit even laten weten via een privébericht.
Reputatie 2
OOK IK WODRT OP ZON MANIER BEDONDERD DOOR TMOBILE
2 jaar trouwe klant
samsung galaxy s gratis voor nieuwe klanten maar ik verleng dus moet er voor betalen
Ben hier niet mee akkaard gegaan en wordt donderdag terug gebeld
Komen ze mij als trouwe klant niet tegemoet
hoef ik de telefoon voor mij vrouw niet meer en wordt onze beide abbonnementen niet verlengd
En mij karakter is als ik ergens weg ga kom ik er ook nooit meer terug
DIT IS TOCH NIET DE BEDOELING
wil over 50 jaar het liefst nog bij tmobile zijn maar niet op deze manier en missen ze zo 100 jaar abbonnements geld
bijna 90% zeker dat ik weg ga wacht donderdag af kunnen ze niks doen de groeten
Doen ze dit bij iedereen dan blijf er geen klant overrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Reputatie 2
de tegemoetkoming voor vaste klanten vind ik inderdaad ook waardeloos bij t-mobile.

wat ik te horen heb gekregen is dat daarvoor het t-mobile extra is ontwikkeld. Waardeloze punten sparen en deze vervolgens uit te geven aan gadgets via t-mobile. Ja héél logisch t-mobile.

Doe ons maar een aanbieding in het abbonnement als vaste klant. Daar hebben wij veel meer aan!
Reputatie 4
Volgens mij was hier al een topic over.
Wat ik ook al in een ander topic meldde; als je vindt dat je geen goede aanbieding krijgt moet je gewoon naar een andere provider gaan.
Ik vind het heel erg stoer van T-Mobile dat ze op hun site een forum hebben waar klanten allerlei vragen/problemen/klachten kwijt kunnen. Dit hebben niet alle providers (welke wel?).
De moderator gaf een heel duidelijk antwoord op de vraag waarom voor sommige klanten een toestel duurder is dan voor andere. Het lijkt mij logisch dat iemand die elke maand voor 100 euro verbeld meer korting krijgt dan een klant die voor 20 euro per maand belt.
Dus neem een toestel dat past bij jouw belpatroon, verwacht dus geen gratis HTC Desire HD als je voor 15 euro per maand belt. Maar neem dan een Nokia C3 bijvoorbeeld.
En kom niet met een simpel rekensommetje dat bij een abo van 20 euro per maand T-Mobile 480 euro in 2 jaar verdiend, je kunt ook bellen/sms-en voor dit bedrag en T-Mobile moet ook investeren in netwerk e.d. Je krijgt dus echt geen 480 euro korting op een toestel.
Reputatie 2
Daar begon ze bij mij ook over zijn ze helemaal gek heb toch als klant helemaal nooit om die punten gevraagd enige wat dan nog gaat is naar 2 jr betalen 25 euro korting op factuur
Betaal ik daar dan ook voor bij tmobile ze noemen het wel sparen maar de klant betaal er uiteindelijk toch voor
Reputatie 2
waarom krijg ik met abbonnement van 50 euro bij verlening niet wat een nieuwe klant krijg
Reputatie 7
@Jackass79
Zie het antwoord van Aeon op 2 maart:

Aeon schreef: