Ik zie net ook dat ik pas binnen 3 maanden voor einde contract kan verlengen. Voorheen was dat 4 maanden??? Ik vind dit wel heel raar! Vraag me af of ze dit zo mogen wijzigen?
Vodafone, Telfort & KPN hebben ook een aanpassing gedaan met het verlengtermijn.
Dus roep niet te snel dat t-mobi geen service verleend!
Het is een aanpassing wat alle providers onderling hebben afgesproken.
Zie: Wijziging KPN.
Of: Wijziging Telfort.
Of: Melding over Vodafone.
Vodafone, Telfort & KPN hebben ook een aanpassing gedaan met het verlengtermijn.
.
@LizardKing1983
Op 1 november 2010 wordt de termijn waarbinnen het contract vernieuwd kan worden aangepast. Voortaan kan dit vanaf 3 maanden voor de einddatum van hun contract. Dit betekent voor jou dat je het contract kunt vernieuwen vanaf 6 december.
Om van een aanbieding gebruik te maken die alleen beschikbaar is bij een geheel nieuw contract dien je inderdaad een geheel nieuw contract aan te vragen. Bij T-Mobile is het mogelijk om dan gebruik te maken van intern nummerbehoud. Dit houdt in dat je het nummer van je huidige abonnement kunt overzetten naar het nieuwe abonnement. Nummerbehoud is wel pas mogelijk vanaf de datum waarop de huidige contractperiode is verstreken, in jouw geval op 5 maart 2011.
Dit vond ik op de site van T-Mobile, kwam het toevallig tegen, het staat er wel maar je moet het maar net tegenkomen;
[b]Korting op je abonnement of kies een nieuwe telefoon
Je abonnement vernieuwen kan snel en eenvoudig. Loopt je abonnement binnen 3 maanden af, dan profiteer je direct van de beste aanbiedingen. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwe telefoon of korting op je mobiele abonnement.
De voordelen van contractvernieuwing
Kies uit de nieuwste telefoons of een flinke korting op je abonnement
Contractvernieuwing is al mogelijk vanaf 3 maanden voor het einde van je abonnement
Behoud je huidige telefoonnummer
Geen aansluitkos[/b]ten
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.