Termijn contractvernieuwing veranderd?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

96 reacties

Reputatie 2
ps... mij hebben ze nog niet gebeld 😉
Reputatie 2
Ik baal ook, wou morgen contract vernieuwen, ik kon dat al 25 oktober, maar wou naar t-mobile shop en kan nu pas naar de stad! Online verlengen gaat inderdaad niet meer.....vorige week kon ik dus verlengen en nu niet meer....hoe gek kan je het maken!
Reputatie 2
Ik zeg "Youp, nog een puntje voor in je bundel!"
Reputatie 4
Ik zit nu al 4 jaar bij 3 jaar bij TM. Daarvoor altijd Vodafone gehad wat was dat een goede provider zeg. Niet eens veel duurder dan TM. Ik ben eigenlijk alleen weer voor tm gegaan vanwege de Iphone maar mag in mei dus al een nieuw toestel wordt 80% Vodafone aangezien ik kwaliteit wil dan kwantiteit.
Reputatie 2
Hier staat dat het wel kan. http://i53.tinypic.com/2rmwo61.jpg
kan T-mobile geen uitzondering maken voor de mensen die ertegen protesteren? zou zeker redelijk zijn....
Reputatie 2
Dit is echt schandalig. Ben al klant vanaf BEN maar ga nu definitief weg. Dit is een wijziging die je mijns inziens niet, zonder het bekend te maken, kan doorvoeren. Ik moet zeggen dat het mijn eerste ervaring is waardoor je herkend dat alle klachten over de service naar klanten waarschijnlijk terecht zijn. Zeker in deze tijden moet iederbedrijf het hebben van service en meedenken met je klanten. T-mobile scoort dus dramatisch.
Reputatie 2
@arnoudius,

Idd, als ik mijn pijltje op die i hou dan krijg ik ook nog een "ballon" met daarin 4mnd.
je zou zeggen dat je hiermee een punt hebt en dit aan kunt tonen in de winkel.
Reputatie 2
Arnoudius schreef:

Hier staat dat het wel kan. [
kan T-mobile geen uitzondering maken voor de mensen die ertegen protesteren? zou zeker redelijk zijn....

Grappige is dat de informatie met de dag veranderd.
Toen ik deze thread begon was het ineens 3 maanden (ook bij de gegevens onder de popup onder de 'i' .
Op 1 november (de dag waarop ik zou kunnen verlengen) leek het dat ik toch van de 4 maanden termijn gebruik kon maken. Dat heb ik niet gedaan (was midden in de nacht).
1 november de volgende avond kon het weer niet. op dit moment staat er onder de 'i' dat het wel kan maar als ik door klik weer niet :s . Ik ben echt los. Ga morgen maar eens in de T-Mobile shop navragen wat er nu wel en niet kan. (en of ik dus de overstap naar een andere provider ga maken) 😛
Reputatie 2
Melden aan de consumentenbond!

Achterbakse, sneaky actie van TM
Reputatie 2
Wat zijn die beleidsmedewerkers en PR/marketing mensen bij TMo toch een stelletje sukkels, snappen ze nou echt niet dat hun klanten sentient beings, ofwel denkende wezens zijn. Dit is voor mij dus ook de druppel: tenzij ik a.s. 9 november kan verlengen en mij een goede deal word aangeboden i.c.m. de Desire HD ben ik weg. Jammer van het verlies van een flex bundel, maar jezus wat een teringzooi maakt TMo NL ervan, jaar in jaar uit slechte service, slechte communicatie en technisch achterhaald. Wanneer worden er eens een paar Duitsers in het executive management gezet?
Reputatie 2
Tja...
ik wil je niet ongerust maken maar van de oude 4 maanden termijn gebruikmaken kun je denk ik vergeten. Info op de site verteld dat je (kennelijk als oude en trouwe klant) nog van 4 maanden termijn gebruik kunt maken maar dan moet je je verlenging on-line, via de klantenservice of in de T-Mobile shop regelen.
Ik weet niet hoe het de rest vergaat maar via internet lukt mij niet. Als je doorklikt zie je direct alweer de 3 maanden termijn verschijnen. Verder klikken gaat niet.

Vandaag dus opgewekt naar de shop gelopen want... zo vertelt de T-Mobile site me d
Reputatie 2
Heb een dringende mail over dit probleem naar Radar gestuurd, met name benadrukt dat het zonder enige aankondiging is gebeurt.
Ik hou jullie op de hoogte als er reactie is!
Reputatie 2
Bij is het nog erger. 2 weken geleden was ik nog bij een t-mobile shop en vertellen ze mij dat ik op 4 nov kon verlengen en dat ik een ander toestel kon nemen. Zo gedaan zo niks gekregen. Ben ik op 4 nov daar gegaan, zeggen ze dat ik nog 1 maand moest wachten!. Wat achterlijk zeg!! Helemaal voor niks daar heen gegaan.
Ik vraag me af, wat maakt dat nou uit dat ene maand.

Mijn vriendin heeft kpn. Kpn heeft het ook veranderd van 4 naar 2 maanden. Zij mag in januari een nieuw toestel nemen. Toen ze hoorde dat het pas in maart pas mag, had ze een klacht ingediend. Nu mag ze toch wel in januari een toestel nemen.
Reputatie 2
ik baal als een stekker me man heeft nog net op tijd zijn abo vernieuwd en ik kan dus nog een maand wachten echt belachelijk

ik vind dat ze het in hadden moeten laten gaan als je een vernieuwing doet dat je dan de eerst volgende keer 3 maanden is en geen 4.
maar neeee gewoon zonder iets te zeggen/melden gewoon veranderd.
ben al vanaf het begin bij ze ik heb nog een BEN kaartje
echt vervelend ook jammer dat ze niet even een reactie geven hier op het forum.

ik hoop voor ze dat ze me bellen en een goede aanbieding doen wand dat zeggen ze dat ze dat doen. kijken of ze dat na komen. verlopig wachten en nog niet met me samsung s kunnen spelen.
Reputatie 2
Als mijn contract afloopt ben ik weg. Jammer, want ik wilde al gaan verlengen deze week. Maar nu moet ik weer langer wachten. Was een ander verhaal als ze het netjes gecommuniceerd zouden hebben, maar nee dus helaas weer een klant minder!
Reputatie 2
Lekker is dit! Ik heb half oktober mn iPhone 4 besteld omdat ik in december in aanmerking kwam voor contractvernieuwing wat nu dus januari betekent... Meneer in de shop zei ook dat dat prima kon. Ben benieuwd hoe dat dan bij mij gaat eindigen, ik heb immers besteld toen ik nog niet van die regel wist.

Mod die hier iets over kan vertellen?!
Reputatie 2
All Met All Vind Ik Het Gewoon Onzin!!!!
Nu Moet Iedereen Een Maand Langer Wachten.
Wat Maakt Het Nou Uit Dat Ene Maand Van 4 Naar 3 Maand?!?!?!
Ik Vind Het Gewoon ******** Van T-mobile, Dit Vanwege Dat Er Men Geen Bericht Heeft Gekregen Thuis!
Twee Weken Voordat Ik Mijn Abo Kon Verlengen Zeiden Ze Nog, Dat Ik Op 4 November Terug Moest Komen Om Het Te Verlengen.
4 November Kwam Ik Terug, Zeiden Ze Dat Het Een Maand Is Ingekort!
Ging Ik Helemaal Voor Niks De Stad In En Het Regende Ook Nog.
En Bedankt T-mobile!!
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Reputatie 2
pongo schreef:

Bij KPN en Terfort is er in ieder geval nog de mogelijkheid om voor een bepaalde datum, 1 december geloof ik, toch 4 maanden voor het einde van je contract te vernieuwen.
Je moet dan een smsje sturen naar een door hun opgegeven nummer.

Dat is in ieder geval klantenservice als je dat zo mag noemen..........

Daar heb je helemaal gelijk in.
Mijn vriendin had ook een smsje gestuurd, en ze kon toch wel 4 maand van te voren verlengen en een ander toestel nemen.
MAAR BIJ T-MOBILE...HOOOO MAAR PFFFFFFFFFF
Reputatie 2
007 schreef:

pongo schreef:

Bij KPN en Terfort is er in ieder geval nog de mogelijkheid om voor een bepaalde datum, 1 december geloof ik, toch 4 maanden voor het einde van je contract te vernieuwen.
Je moet dan een smsje sturen naar een door hun opgegeven nummer.

Dat is in ieder geval klantenservice als je dat zo mag noemen..........

Daar heb je helemaal gelijk in.
Mijn vriendin had ook een smsje gestuurd, en ze kon toch wel 4 maand van te voren verlengen en een ander toestel nemen.
MAAR BIJ T-MOBILE...HOOOO MAAR PFFFFFFFFFF

Had mooi geweest als T-mobile ook deze service zou gaan bieden...
Zou vlak voor kerst m'n contract mogen vernieuwen en dacht mee te gaan met de kerstaanbiedingen, niet dus!!!!!
Reputatie 2
Ook fijn om te zien dat er in twee weken tijd nog niemand van Tmobile hierop reageert... Dat getuigt ook weer echt van klantvriendelijkheid...
Reputatie 2
Bij deze wil ik iedereen informeren over de volgende verandering aangezien T-Mobile dit zelf niet doet.

Als klanten konden we voorheen 4 maanden voor de einddatum verlengen. Echter is dit sinds 2 weken veranderd naar 3 maanden.

Dat betekend voor ons als klant
Reputatie 5
@FlasHie
Als je verder op het forum had gekeken dat had je kunnen zien dat er al een topic over [thread=114892]over contractsverlenging aangepast[/thread].
Reputatie 2
Pamiro schreef:

Ook fijn om te zien dat er in twee weken tijd nog niemand van Tmobile hierop reageert... Dat getuigt ook weer echt van klantvriendelijkheid...

hier sluit ik mij op aan.

in vergelijking met de andere providers wordt deze wijziging wel gecommuniceerd. Binnen de kpn groep (kpn/hi/telfort/mtv) is er zelfs mogelijk bezwaar in te dienen waardoor de 4 maanden gehandhaafd wordt. Deze mogelijkheid biedt T-Mobile niet eens.

Tmobile score
Helderheid -1
Duidelijkheid -1
Klantvriendelijkheid -1
Communicatie -1
Betrouwbaarheid -1

Moet ik nog verder gaan?

Flink wat punten verloren T-Mobile! En dan mats ik jullie nog met slechts 1 punt aftrek!

Met 2 particulieren en 1 zakelijk abo bij t-mobile ben ik een zeer boze klant!
Reputatie 2
Ja echt he. Ik ga morgen naar de winkel vragen hoe het ermee zit. Ik wil gewoon mn iPhone in gebruik gaan nemen vanaf 9 december, net zoals ik in gedachten had toen ik m bestelde en wat gezegd is door de medewerker.

En anders verwacht ik een dusdanige korting ofzo. Ben al heel lang klant, nooit problemen gehad en nu dit.
Reputatie 2
zou leuk zijn als we ook een antwoord van een t-mobile moderator krijgen.
bij verschillende providers kreeg je gewoon een sms dat je bezwaar aan kon tekenen tegen het verkorten van 4 naar 3 maanden .
en als je dat deed dan bleef je termijn gewoon 4 maanden .
t- mobile had dit ook moeten doen het is toch een wijziging van je contract voorwaarden .
daar hoor dan ook informatie bij toch ???
dus t- mobile graag dit recht zetten.