Termijn contractvernieuwing veranderd?


Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
Balen... Heeft T-Mobile plots de termijn voor contractvernieuwing teruggebracht van 4 naar 3 maanden.
en dat terwijl ik dringend aan een nieuw toestel toe ben...

This topic has been closed for comments

96 reacties

Reputatie 3
Kan mij eigenlijk er niet zo druk over maken, 4 naar 3 of zoals HI 2 maand, tja.. gemiste kans blablabla

Storm in een glaasje water...

Nog 3 maand en dan verlengen naar Flex Zakelijk icm Blackberry

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 2
@Rockabella
Inderdaad mag je, vanaf 3 maanden voor het einde van de contractperiode, een vernieuwing bespreken. wanneer je me op 01 maart laat weten wat je zou willen laat ik iemand van de afdeling Sales contact met je opnemen.
Reputatie 2
Ook ik kom er net achter dat het nu veranderd is naar 3 maand.(Ben ook toe aan een nieuw toestel.) T-Mobile had op zijn minst de klanten een bericht kunnen sturen om dit te vermelden.

Eigenlijk mogen we nog blij zijn met 3 maanden. Er zijn providers die van 3 naar 2 maanden zijn gegaan.
Reputatie 5
@Sabbiesab

Het is mogelijk om vanaf 3 maanden voor de einddatum van je contract het abonnement te vernieuwen. In jouw geval is dit mogelijk vanaf 5 april. Als je het contract zou willen vernieuwen met een iPhone 4 zou je de keuze kunnen maken tussen een Relax abonnement of een iPhone abonnement. Je zou het beste beide abonnementen even kunnen bekijken zodat je het best passende abonnement erbij kan pakken.
Reputatie 2
Ik heb nu een relax 300 met internet en 1000 smsjes, betaal nu 38.45 pm mijn contract loopt in juni af, ik wil deze opzich wel weer verlengen, met een Iphone 4.
1. Wanneer kan dat
2. Wat is het voordeligst....
Reputatie 6
@lexioeikie

Je kunt nu je abonnement 3 maanden voor het einde van je contractsdatum verlengen, in het verleden kon dit 4 maanden voor het einde van je contactsdatum. Dit is in November 2010 ingegaan.
Reputatie 2
Hallo,
Ik dacht vandaag mijn abbo te verlengen maar kwam er niet voor in aan merking.
Vorig jaar kon je nog verlengen 4 maanden voor einde contract, en nu is het maar 3 maanden.
Sinds wanneer is dit? Kan iemand mij dit vertellen?

B.v.D.
Reputatie 2
Thnx voor de snelle reactie.
Reputatie 5
@eltasa

Je kunt het contract vernieuwen vanaf 22 januari 🙂
Reputatie 2
Startdatum contract: 22 april 2009
Einddatum contractsperiode: 21 april 2011

Nou is mijn vraag, wanneer kan ik mijn contract vernieuwen? De 21e of de 22e jan.


Vr. Gr.
Reputatie 2
@wickeydude
Inderdaad is er op 10 november 2010 voor gekozen om de maanden, dat men al een vervroegde vernieuwing kan aanvragen, te zetten van 4 naar 3.
Reputatie 2
Hallo. Een aantal maanden geleden keek ik via het dashboard wanneer ik mijn contract kon vernieuwen. Dat was toen vanaf vier maanden voor einde contractdatum. Nu keek ik weer en blijkt dat drie maanden te zijn. Klopt dat?
Reputatie 5
@djoen

Zodra je bent ingelogd op My T-Mobile kun je onder het eerste kopje 'mijn abonnement' kiezen voor de optie 'bekijk en wijzig je abonnement', vervolgens kun je op de volgende pagina kiezen voor 'direct je contract vernieuwen' en daarop zal een pagina volgen met een aantal aanbiedingen.
Reputatie 2
Wanneer kan ik de aanbiedingen inzien voor het vernieuwen/verlengen van mijn contract?
Reputatie 6
@diax
Het is helaas niet mogelijk om je contract te vernieuwen, omdat het contract al is verlengd via de dienst 'Early Renewal'. Deze vernieuwing is ingegaan op 4 december 2010.
Reputatie 2
Hallo,

bijn my tmobile als ik dan naar mijn gevens van mij contract kijk staat er op begin datum 2 december 2008 en eindigd 3 december 2010 en er staat nu nog steeds 3 maanden voordat je contract verloopt kunt uw abbonoment verlengen.
het is nu alweer 3 december en kan hem nog steeds niet verlengen.
Of er is een fout in jullie systeem of iets klopt hier niet.
wilt u graag hier naar kijken dank u wel !
Reputatie 2
ik wil hier ook wel even op reageren, ik kon ook mijn abonnement verlengen maar kwam er ook achter dat dit is gewijzigd, maar wat meer mijn verbazing schept is het volgende:
Op 1 november 2010 wordt de termijn waarbinnen consumenten hun abonnement kunnen vernieuwen aangepast. Voortaan kan dit vanaf 3 maanden voor de einddatum van hun contract. Dit was 4 maanden. Voor zakelijke klanten blijft de termijn van contractsvernieuwing ongewijzigd

ofwel de consument kan dus een maandje langer wachten, maar nergens een aankondiging dat ze dit wijzigen en niet elke klant van Tmobile zit op het Forum. laat staan dat je er elke dag op zit, vind toch zeker wel dat Tmobile hun klanten beter mag informeren, moet wel toegeven laatst had ik ook een probleem en na 6 weken werd het eindelijk opgelost, maar Tmobile is er nog lang niet!!
Dan nog maar een maandje wachten.

Groet M.
Reputatie 2
koffiemok schreef:

Vodafone, Telfort & KPN hebben ook een aanpassing gedaan met het verlengtermijn.

Dus roep niet te snel dat t-mobi geen service verleend!

Het is een aanpassing wat alle providers onderling hebben afgesproken.

Zie: Wijziging KPN.
Of: Wijziging Telfort.
Of: Melding over Vodafone.



Ja fraaie, maar zij hebben hun klanten allemaal de mogelijkheid gegeven om hier tegen te protesteren en deze termijn op 4mnd te kunnen houden. Deze mogelijkheid was er niet bij tmobile
Reputatie 2
Ik hoorde net van een medewerker van tmobile dat de verlengtermijn van 2 naar 4 mnd is gegaan, klopt dit? Zo ja, waarom ben ik hier niet van op de hoogte gesteld en kan ik hier tegen protesteren? Als dit niet meer kan zie ik mij toch genoodzaakt onderhand een andere provider op te zoeken.
Reputatie 2
Inmiddels hebben ze me gebeld... een kwartier ofzo na mn vorige bericht...
Reputatie 2
Precies... Ik heb bijvoorbeeld op 9 november een vraag over gesteld via het mailformulier op deze site. En heb nog steeds geen antwoord gekregen.
Reputatie 6
Is ongeveer een maand geleden veranderd. Er is ook al een topic over.
Reputatie 2
Ik kon eerst 4 maanden van te voren mijn contract verlengen bij de t-mobile shop en online. Nu geeft hij aan dat dat maar 3 maanden van te voren kan.. Hoe kan dit? is dat weer verandert?
Reputatie 2
Ik vind dit ook heel vervelend. Toestel valt praktisch uit elkaar en ik moest al tot januari wachten. Dat wordt nu opeens zonder waarschuwing februari...of dat nu wel of niet mag volgens het contract (zal vast wel mogen), is het gewoon erg vervelend. Ben al jaren klant, vrouw ook en dan is zo'n aanpassing gewoon flauw.
Reputatie 2
Tot aan welke datum kan ik mijn contract vernieuwen als deze 22 november 2010 is afgelopen?