Termijn contractvernieuwing veranderd?

  • 30 oktober 2010
  • 96 reacties
  • 4925 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
Balen... Heeft T-Mobile plots de termijn voor contractvernieuwing teruggebracht van 4 naar 3 maanden.
en dat terwijl ik dringend aan een nieuw toestel toe ben...

This topic has been closed for comments

96 reacties

Reputatie 2
Ik hoorde net van een medewerker van tmobile dat de verlengtermijn van 2 naar 4 mnd is gegaan, klopt dit? Zo ja, waarom ben ik hier niet van op de hoogte gesteld en kan ik hier tegen protesteren? Als dit niet meer kan zie ik mij toch genoodzaakt onderhand een andere provider op te zoeken.
Reputatie 2
Vodafone, Telfort & KPN hebben ook een aanpassing gedaan met het verlengtermijn.

Dus roep niet te snel dat t-mobi geen service verleend!

Het is een aanpassing wat alle providers onderling hebben afgesproken.

Zie: Wijziging KPN.
Of: Wijziging Telfort.
Of: Melding over Vodafone.


Ja fraaie, maar zij hebben hun klanten allemaal de mogelijkheid gegeven om hier tegen te protesteren en deze termijn op 4mnd te kunnen houden. Deze mogelijkheid was er niet bij tmobile
Reputatie 2
ik wil hier ook wel even op reageren, ik kon ook mijn abonnement verlengen maar kwam er ook achter dat dit is gewijzigd, maar wat meer mijn verbazing schept is het volgende:
Op 1 november 2010 wordt de termijn waarbinnen consumenten hun abonnement kunnen vernieuwen aangepast. Voortaan kan dit vanaf 3 maanden voor de einddatum van hun contract. Dit was 4 maanden. Voor zakelijke klanten blijft de termijn van contractsvernieuwing ongewijzigd

ofwel de consument kan dus een maandje langer wachten, maar nergens een aankondiging dat ze dit wijzigen en niet elke klant van Tmobile zit op het Forum. laat staan dat je er elke dag op zit, vind toch zeker wel dat Tmobile hun klanten beter mag informeren, moet wel toegeven laatst had ik ook een probleem en na 6 weken werd het eindelijk opgelost, maar Tmobile is er nog lang niet!!
Dan nog maar een maandje wachten.

Groet M.
Reputatie 2
Hallo,

bijn my tmobile als ik dan naar mijn gevens van mij contract kijk staat er op begin datum 2 december 2008 en eindigd 3 december 2010 en er staat nu nog steeds 3 maanden voordat je contract verloopt kunt uw abbonoment verlengen.
het is nu alweer 3 december en kan hem nog steeds niet verlengen.
Of er is een fout in jullie systeem of iets klopt hier niet.
wilt u graag hier naar kijken dank u wel !
Reputatie 6
@diax
Het is helaas niet mogelijk om je contract te vernieuwen, omdat het contract al is verlengd via de dienst 'Early Renewal'. Deze vernieuwing is ingegaan op 4 december 2010.
Reputatie 2
Wanneer kan ik de aanbiedingen inzien voor het vernieuwen/verlengen van mijn contract?
Reputatie 5
@djoen

Zodra je bent ingelogd op My T-Mobile kun je onder het eerste kopje 'mijn abonnement' kiezen voor de optie 'bekijk en wijzig je abonnement', vervolgens kun je op de volgende pagina kiezen voor 'direct je contract vernieuwen' en daarop zal een pagina volgen met een aantal aanbiedingen.
Reputatie 2
Hallo. Een aantal maanden geleden keek ik via het dashboard wanneer ik mijn contract kon vernieuwen. Dat was toen vanaf vier maanden voor einde contractdatum. Nu keek ik weer en blijkt dat drie maanden te zijn. Klopt dat?
Reputatie 2
@wickeydude
Inderdaad is er op 10 november 2010 voor gekozen om de maanden, dat men al een vervroegde vernieuwing kan aanvragen, te zetten van 4 naar 3.
Reputatie 2
Startdatum contract: 22 april 2009
Einddatum contractsperiode: 21 april 2011

Nou is mijn vraag, wanneer kan ik mijn contract vernieuwen? De 21e of de 22e jan.


Vr. Gr.
Reputatie 5
@eltasa

Je kunt het contract vernieuwen vanaf 22 januari 🙂
Reputatie 2
Thnx voor de snelle reactie.
Reputatie 2
Hallo,
Ik dacht vandaag mijn abbo te verlengen maar kwam er niet voor in aan merking.
Vorig jaar kon je nog verlengen 4 maanden voor einde contract, en nu is het maar 3 maanden.
Sinds wanneer is dit? Kan iemand mij dit vertellen?

B.v.D.
Reputatie 6
@lexioeikie

Je kunt nu je abonnement 3 maanden voor het einde van je contractsdatum verlengen, in het verleden kon dit 4 maanden voor het einde van je contactsdatum. Dit is in November 2010 ingegaan.
Reputatie 2
Ik heb nu een relax 300 met internet en 1000 smsjes, betaal nu 38.45 pm mijn contract loopt in juni af, ik wil deze opzich wel weer verlengen, met een Iphone 4.
1. Wanneer kan dat
2. Wat is het voordeligst....
Reputatie 5
@Sabbiesab

Het is mogelijk om vanaf 3 maanden voor de einddatum van je contract het abonnement te vernieuwen. In jouw geval is dit mogelijk vanaf 5 april. Als je het contract zou willen vernieuwen met een iPhone 4 zou je de keuze kunnen maken tussen een Relax abonnement of een iPhone abonnement. Je zou het beste beide abonnementen even kunnen bekijken zodat je het best passende abonnement erbij kan pakken.
Reputatie 2
Ook ik kom er net achter dat het nu veranderd is naar 3 maand.(Ben ook toe aan een nieuw toestel.) T-Mobile had op zijn minst de klanten een bericht kunnen sturen om dit te vermelden.

Eigenlijk mogen we nog blij zijn met 3 maanden. Er zijn providers die van 3 naar 2 maanden zijn gegaan.
Reputatie 2
@Rockabella
Inderdaad mag je, vanaf 3 maanden voor het einde van de contractperiode, een vernieuwing bespreken. wanneer je me op 01 maart laat weten wat je zou willen laat ik iemand van de afdeling Sales contact met je opnemen.
Reputatie 3
Kan mij eigenlijk er niet zo druk over maken, 4 naar 3 of zoals HI 2 maand, tja.. gemiste kans blablabla

Storm in een glaasje water...

Nog 3 maand en dan verlengen naar Flex Zakelijk icm Blackberry

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 2
Ik zie net ook dat ik pas binnen 3 maanden voor einde contract kan verlengen. Voorheen was dat 4 maanden??? Ik vind dit wel heel raar! Vraag me af of ze dit zo mogen wijzigen?
Reputatie 2
Ik zie net ook dat ik pas binnen 3 maanden voor einde contract kan verlengen. Voorheen was dat 4 maanden??? Ik vind dit wel heel raar! Vraag me af of ze dit zo mogen wijzigen?

Het lijkt mij dat ze dit zomaar kunnen wijzigen. Ik kan nergens terugvinden dat deze termijn is vastgesteld op vier maanden. Het is dus geen wijziging in je voorwaarden, aangezien dit nergens staat vastgelegd. (ik heb het althans niet kunnen vinden in de av)
Reputatie 2
Ik vind het ook geen service van T-Mobile. Ik heb twee abonnementen bij deze provider. Ik zou eind november kunnen verlengen maar dat wordt nu eind december. Lekker is dat zeg. Dat wordt gewoon beide abonnementen opzeggen.

Er moet gewoon een overgangsrecht zijn voor abonnees die bijna tegen het einde van hun abonnement zitten. Jezus man.
Reputatie 2
Ben ik het helemaal met jullie eens! Ik zou eigenlijk vanaf 12 november mijn contract kunnen vernieuwen/nieuw toestel kunnen kiezen. Dat is dus nu ook een maand vertraagd. En ook ik ben dringend aan een nieuw toestel toe! Geen leuke boodschap..
Reputatie 4
Vodafone, Telfort & KPN hebben ook een aanpassing gedaan met het verlengtermijn.

Dus roep niet te snel dat t-mobi geen service verleend!

Het is een aanpassing wat alle providers onderling hebben afgesproken.

Zie: Wijziging KPN.
Of: Wijziging Telfort.
Of: Melding over Vodafone.
Reputatie 2
Vodafone, Telfort & KPN hebben ook een aanpassing gedaan met het verlengtermijn.

Dus roep niet te snel dat t-mobi geen service verleend!

Het is een aanpassing wat alle providers onderling hebben afgesproken.

Zie: Wijziging KPN.
Of: Wijziging Telfort.
Of: Melding over Vodafone.


Ja, en? Als iemand van het dak springt, spring jij er toch ook niet achteraan? T-Mobile hoeft de andere providers niet op te volgen. T-Mobile zou juist met dit item het verschil kunnen maken. Gemiste kans gewoon.