Beantwoord

Toestel bestellen in de shop

• 7 december 2020
  • 4 reacties
  • 374 Bekeken

Ik wilde een nieuw toestel bekijken afgelopen zaterdag en kopen- bestellen in combinatie  met een abonnement 

, en werd geweigerd omdat de shop medewerker geen tijd had en met zen eigen telefoon bezig was , mocht ik niet naar binnen en moest maar wachten in de regen 

Zo zie je maar hoe T-Mobile met zen vaste klanten omgaat .

Koop men toestel wel ergens anders ..

Succes ermee 

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 december 2020, 21:05

Hallo @mmols4088 Wat jij zag kan totaal iets anders zijn. Niet oordelen want je weet niet of de verkoper met een klant bezig was (op zijn telefoon) rare tijd toch?!

Voor welk Toestel wil je gaan? Je kan ook altijd de telefoons bij de Media markt bekijken en dan gewoon online bestellen.

Kunnen wij klanten je misschien advies geven?

Je laat je toch niet wegjagen door een verkoper die even geen tijd had?

Daarmee loop je ook weg bij een prettige provider!🤣🍾https://www.t-mobile.nl

Voor nu Groetjes.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @mmols4088 Wat jij zag kan totaal iets anders zijn. Niet oordelen want je weet niet of de verkoper met een klant bezig was (op zijn telefoon) rare tijd toch?!

Voor welk Toestel wil je gaan? Je kan ook altijd de telefoons bij de Media markt bekijken en dan gewoon online bestellen.

Kunnen wij klanten je misschien advies geven?

Je laat je toch niet wegjagen door een verkoper die even geen tijd had?

Daarmee loop je ook weg bij een prettige provider!🤣🍾https://www.t-mobile.nl

Voor nu Groetjes.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mmols4088 

Ik kan je garanderen dat dat niet de service is waar wij voor staan! Ik ben er niet bij geweest, maar ik weet wel dat onze collega’s in de shop altijd hun best doen om alle klanten zo goed mogelijk te helpen. Als je graag wilt verlengen dan verwelkomen wij je met open armen! Je kan ervoor kiezen om in de shop een toestel te nemen of als je wilt kun je ook gratis bellen met onze sales afdeling. Je kan ze bereiken op dit nummer 0800-8104. Ik hoop dat we je snel blij kunnen maken met een abonnement!

Als medewerker van een T-mobile shop ben je bezig met de klant en niet met je eigen telefoon en je weigerd de klant zelfs om binnen te laten omdat je het  te druk hebt met prive zaken onder werktijd .

ik heb geen interesse meer en ga naar een andere aanbieder voor een tweede abbonament 

het gaat er zelfs niet eens meer om wat ik kwam kopen 

De opstelling en houding alleen al naar mij en andere klanten als hij dat vaker doet ..en dat voor een organisatie als T-Mobile .

Dat soort personeel zou ik niet in mijn shop willen hebben ..

Reputatie 6
Badge +12

Je kunt niet gebaseerd op 1 ervaring de hele organisatie als niet klantgericht bestempelen. @Hajar laat al zien dat het absoluut ook anders kan bij T-Mobile. Jouw boosheid is dus wel erg theatraal en het dreigement om gebaseerd op op die ene ervaring maar ergens anders heen te gaan doe je misschien ook jezelf tekort om geen gebruik te maken van het beste netwerk.

Reageer