Beantwoord

Toestel bij verlenging al gebruiken

• 22 januari 2017
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb 21 jan 2017 verlengd met een t mobile go abonnement met nieuwe telefoon samsung s7 edge. Nu loopt mijn huidige abonnement simonly tot 15 mei 2017 en mijn nieuw abonnement gaat pas in mei 2017 in. Maar dan moet ik w
wachten tot mei tot dat ik mijn nieuwe telefoon kan gaan
gebruiken of is er nog een andere optie

groetjes Carla van de Graaf
icon

Beste antwoord door Skyrider 22 januari 2017, 04:00

Goedenacht moos64.

Nee, je hoeft niet te wachten. Hoewel (zoals je al zelf weet) je verlenging pas in mei ingaat, kun je al direct gebruik maken van je nieuwe telefoon, tenzij je 'm natuurlijk nog niet hebt. Het enige wat je hoeft te doen is je sim kaart over zetten van je oude naar je nieuwe mobiel en in principe is dat ook alles.

Vergeet niet dat de s7 edge gebruikt maakt van een nano-sim kaart slot.

Dat is de kleinste. Ik weet niet of je (nog) een nieuwe sim kaart krijgt of hebt ontvangen.

Veel plezier met je S7 Edge 🙂.

Groetjes,
Skyrider
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenacht moos64.

Nee, je hoeft niet te wachten. Hoewel (zoals je al zelf weet) je verlenging pas in mei ingaat, kun je al direct gebruik maken van je nieuwe telefoon, tenzij je 'm natuurlijk nog niet hebt. Het enige wat je hoeft te doen is je sim kaart over zetten van je oude naar je nieuwe mobiel en in principe is dat ook alles.

Vergeet niet dat de s7 edge gebruikt maakt van een nano-sim kaart slot.

Dat is de kleinste. Ik weet niet of je (nog) een nieuwe sim kaart krijgt of hebt ontvangen.

Veel plezier met je S7 Edge 🙂.

Groetjes,
Skyrider
Ja ik krijg er een nieuwe nanosim bij, ik heb nu een s4 met microsim.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Moos64,

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd! En ook nog eens met een nieuw toestel 🙂 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Begrijpelijk dat je niet kunt wachten totdat je 'm kunt gaan gebruiken! Ik zie dat Skyrider al heeft uitgelegd dat je je toestel gewoon al kunt gaan gebruiken (dankje!). Ik zie dat je de nieuwe simkaart nog niet hebt geactiveerd. Dat kan via deze pagina. Als je je nieuwe simkaart hebt geactiveerd, kun je deze in je nieuwe toestel doen en 'm gaan gebruiken.

Laat je weten of het is gelukt? Alvast veel plezier ermee en ik ben benieuwd hoe je nieuwe toestel bevalt!
Thanks voor jullie antwoorden ik hoop mijn nieuwe mobiel vandaag binnen te krijgen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moos,

Graag gedaan namens iedereen! En alvast plezier toegewenst met je nieuwe toestel! 🙂

Reageer