Beantwoord

Toestel flexibiliteit onder bewind.

• 16 oktober 2019
  • 13 reacties
  • 660 Bekeken

Hoi,

Afgelopen vrijdag sneuvelde mijn telefoon helaas. Direct een leentoestel geregeld.. T-mobile en bewind gebeld want ik wil nu toch een toestel bij mijn abbonement. De collega waar ik vrijdag mee sprak gaaf aan dat als bewind nog snel het mailtje stuurde dat ze het voor mij zou regelen (Vanessa je bent een topper)

Helaas is mijn bewind heel langzaam en werd deze mail met goedkeuring om een abbonement van max €55 af te sluiten afgelopen maandag pas verzonden.

Hierop heb ik de klantenservice gebeld en had ik een jongeman aan de lijn welke nog niet alle skills had wat ik zeer goed begrijp. Maar deze kon mij niet bieden wat Vanessa mij bood. Gezien mijn leentoestel echt een deze dagen terug moet zit ik echt met mijn handen in het haar.

Ik heb echt uiterlijk vrijdag mijn nieuwe toestel nodig... 

Wie weet kunnen jullie iets voor mij betekenen.

Groetjes,

Ashley

icon

Beste antwoord door CrisTien 16 oktober 2019, 12:38

Goedemiddag@Ashley24121997 In de wc gevallen? Doet de gsm niets meer? Misschien helpt het om hem goed te drogen in de rijstkorrels leggen heb ik wel eens gehoord, de rijst trekt het vocht er uit.

ik heb antwoord van een moderator  maar het is vast niet wat je wilt horen! 😊

"Het is de bewindvoerder die hier verantwoordelijk voor is.

Daarna is het aan de afdeling die deze verzoeken verwerkt en dat kan 2 weken duren”.

Je zal dus moeten proberen om tijdelijk een telefoon te lenen.

Sorry dat ik geen beter bericht voor je heb, maar je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent.

Groetjes!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @Ashley24121997 

Ik neem aan dat je nu een abbonement met toestel hebt? dan kom je helaas niet in aanmerking voor toestelflexibiliteit omdat je hiervoor een sim only moet hebben maar je komt wel in aanmerking voor Early Renewal.

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal. Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.

Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.

Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.

Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als EarlyVerder betekent Early Renewal het volgende:

Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Bel: tel:06 - 2400 1200 Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop. *Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Ashley24121997 Welkom in de community van T-Mobile.

Altijd vervelend als je telefoon stuk is.

De moderators kunnen misschien iets meer voor je betekenen.

Wacht even hun reacties af, Omdat het een beetje haast heeft zal ik ze wijzen op jouw onderwerp.

Ik kan niets garanderen maar ga mijn best voor je doen.

Groetjes en een fijne dag vandaag 👍🏻

Super fijn !

Ik heb momenteel een Sim Only omdat mijn A50 nog nieuw was toen ik het abbonement afsloot ! 

Helaas is deze niet toiletproof :(

Als het goed is heeft mijn bewindvoerder al mijn facturen betaald ( Hier zie ik maandelijks op toe ) en als ik zie dat het weer vergeten is dan zet ik ze door want dan hebben ze wonderbaarlijk de factuur niet ontvangen van T-Mobile

Toch dank beide voor de antwoord3n

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag@Ashley24121997 In de wc gevallen? Doet de gsm niets meer? Misschien helpt het om hem goed te drogen in de rijstkorrels leggen heb ik wel eens gehoord, de rijst trekt het vocht er uit.

ik heb antwoord van een moderator  maar het is vast niet wat je wilt horen! 😊

"Het is de bewindvoerder die hier verantwoordelijk voor is.

Daarna is het aan de afdeling die deze verzoeken verwerkt en dat kan 2 weken duren”.

Je zal dus moeten proberen om tijdelijk een telefoon te lenen.

Sorry dat ik geen beter bericht voor je heb, maar je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent.

Groetjes!

Helaas, moet ik het geleende toestel uiterlijk zondag terug geven. Gelukkig 3 dagen langer helaas onhandig in mijn eerste examenweek.

Mijn bewindvoerder heeft de mail gestuurd enkel wachten we nu op reacti3

Reputatie 7
Badge +20

@Ashley24121997 Even Google toen kwam ik dit tegen bij een concurrent van TM🤪 

1. Haal je telefoon direct uit het water. 
2. Zet je toestel uit. 
3. Verwijder je hoesje, case of cover. Heb je een koptelefoon aangesloten? Ontkoppel deze. 
4. Haal je simkaart uit je telefoon. Zit er ook een microSD-kaart in? Haal deze eruit. 
5. Dep je telefoon droog met absorberend papier of een schone theedoek. 
6. Heb je een telefoon waar je de batterij zelf uit kunt halen? Haal deze batterij uit je telefoon. 
7. Leg het toestel in een luchtdichte bak met rijst. Rijst werkt absorberend en onttrekt het vocht uit je telefoon. 
8. Wacht 24 tot 48 uur totdat je je telefoon uit de rijst haalt en ‘m opnieuw aanzet.

Natte telefoon? Doe dit niet

- Het toestel inschakelen. Ga niet kijken of je telefoon het nog doet. Hierdoor kan er kortsluiting ontstaan. Laat hem uit. 
- Schudden en bewegen. Dit verspreidt het water in de telefoon. 
- Op de verwarming leggen. Dit kan het droogproces versnellen, maar kan andere delen oververhitten. 
- Aan de oplader (elektriciteit) hangen. Hierdoor kan er kortsluiting ontstaan. 
- In de magnetron doen. Dit is heel gevaarlijk.  
- In de zon leggen. Hierdoor kan het water opdrogen, maar kunnen andere delen oververhit raken.

Bron:KPN🙃

Helaas, was er op school geen mogelijkheid tot direct in de rijst leggen. De telefoon gaf al geen gehoor meer na het eruit halen..  

Vaker bij een heftig regenbuitje had die al rare trekken en moest ie meteen de rijst in.

Het is vrijdagochtend gebeurd en was pas 'n uur of 7 later in de gelegenheid hem in de rijst te leggen.. 

Dus het word maar braaf afwachten.

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @Ashley24121997 

Ik hoop echt voor je dat je je toestel weer aan de praat krijgt👍👍👍

Mocht dit niet het geval zijn neem dan eens een kijkje Hier. Dit gaat over toestelflexibiliteit mocht je geïnteresseerd zijn.

Ik hoop op het beste voor je en een fijne dag nog!

Reputatie 7
Badge +20

@Waqqas Lees nu eens goed terug en stop met antwoorden geven om maar iets te posten👎🏻

Reputatie 5
Badge +4

Nou, sorry hoor 🙄

Ik snap niet wat er mis is @CrisTien maar in ieder geval neem jij maar alles voor je, Ik ben weg.

Hoe kom ik er eigenlijk achter dat de toestemming is verwerkt? Aangezien alle mails e.d naar mijn bewindvoerder gaan.

Reputatie 6

Via de bewindvoerder, die krijgt de toestemming vanuit T-Mobile binnen, daarna kun je bestellen.

Dankjewel!

Nu maar hopen dat deze ook naar mij word gecommuniceerd. 

Reageer