Vraag

toestel prijzen iphone

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
ik wil graag mij abo verlengen maar als ik de toestel prijzen voor iPhone 6 vergelijk met een zelfde abo en bundle van de Vodafone blijkt de prijzen van tmobile veel en veel hoger als van Vodafone
voor een bundle van 2gb en onbeperkt bellen kost mij 199eu voor toestel bij tmobile terwijl bij de Vodafone de toestel gratis is.
dus mijn vraag aan tmobile is waarom de prijzen zo hoog zijn en van elkaar verschillen.

8 reacties

Reputatie 6
Hoi N.T.

Ik zie dat je via onze verkoopafdeling een aanbieding hebt geaccepteerd met een nieuwe iPhone 6. Veel plezier ermee alvast!
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-6-16gb-gold#?Tab=tele2
Waarom is het bij Tmobile duurder dan bij bijvoorbeeld Tele2:
onbeperkt bellen en 2000 MB voor 53 euro per maand. Totaalbedrag inclusief 25 euro per maand voor mobiel
Reputatie 5
Naast de aanbetaling op de factuur heb je ook de abonnementskosten. Daar zit ook een bedrag van het toestel in verwerkt. Het is niet alleen de 24 x 20 euro wat je betaalt voor het toestel.

Bij Tele2 zie ik geen iPhone 6 staan hoor... :8
bij tmobile maadelijke kosten van 53 eu zit ook een deel toestel kosten in dus wat iamPuk zeg is totale onzin en zonder die 20eu extra bij voda zou je maandelijks maar 39eu betalen engie verschil in de maadelijke kosten is dat je bij voda 59eu pm betaald en bij tmobile 53 dus voor die 6eu verschil ben je nog steeds goedkoper uit bij voda.
ik ben al Jaren klant bij tmobile en tevreden ook maar op dit moment is tmobile gewoon de duurste en daar moet er wat aangedaan worden als ze hun klanten wilen behouden
Waarom is het bij Tmobile duurder dan bij bijvoorbeeld Tele2:
onbeperkt bellen en 2000 MB voor 53 euro per maand. Totaalbedrag inclusief 25 euro per maand voor mobiel
iamPuk schreef:

Ik zou het maar nog eens goed nakijken bij Vodafone. Want je ziet wat over het hoofd. ;)

Als je bij Vodafone kiest voor geen bijbetaling dan betaal je in je abonnement per maand 20 euro voor het toestel. Zelfs met de hoogste bijbetaling ben je nog veel duurder uit dan bij T-Mobile.

Eenmalig € 0,00 en € 20,00 extra p.mnd.

Je betaalt dan 24 x 20 = 480 euro voor het toestel. Alleen dan is het in maandelijkse termijnen.

Bij T-Mobile betaal je voor hetzelfde toestel eenmalig 200 euro en zijn de maandkosten 53 euro. Je hebt dan hetzelfde abonnement. Onbeperkt bellen en 2GB data.

En je denkt dat T-mobile geen bedrag in dat abonnement heeft zitten? Bij Vodafone zie je nog hoeveel extra je betaald voor een telefoon per maand.
Reputatie 5
Ik zou het maar nog eens goed nakijken bij Vodafone. Want je ziet wat over het hoofd. ;)

Als je bij Vodafone kiest voor geen bijbetaling dan betaal je in je abonnement per maand 20 euro voor het toestel. Zelfs met de hoogste bijbetaling ben je nog veel duurder uit dan bij T-Mobile.

Eenmalig € 0,00 en € 20,00 extra p.mnd.

Je betaalt dan 24 x 20 = 480 euro voor het toestel. Alleen dan is het in maandelijkse termijnen.

Bij T-Mobile betaal je voor hetzelfde toestel eenmalig 200 euro en zijn de maandkosten 53 euro. Je hebt dan hetzelfde abonnement. Onbeperkt bellen en 2GB data.

Reageer