Beantwoord

Toestel ruilen binnen 8 dagen

• 4 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 860 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb afgelopen vrijdagmiddag mijn abonnement verlengd in combinatie met een nieuw toestel in de t-mobileshop in Delft.

Ik heb gekozen voor een Huawei P30 maar ben ontevreden over het toestel.
Graag wil ik deze ruilen voor een iPhone XS eventueel met bijbetaling.

Ik baal ervan dat de fotokwaliteit tegenvalt en gebruik van het toestel (Android) niet gewend ben.

Vandaag gebeld met de klantenservice en tot 2 keer doorverbonden maar geen sluitend antwoord gekregen.

Graag wil ik weten wat de mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet;
S. Bhikhie
icon

Beste antwoord door Hajar 5 augustus 2019, 14:06

Hi @Shaatje ,

Wat jammer dat het toestel niet bevalt. Als je via een T-Mobile shop hebt verlengd dan heb je 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. Binnen deze 15 dagen mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen. Je kan nu dit retourformulier invullen en dan wordt het verder in behandeling genomen.

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Shaatje,

Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met je Huawei P30. Als mede-klant kan ik in dit geval niet veel voor je betekenen. We zullen even een reactie van een webcare medewerker moeten afwachten. Webcare medewerkers reageren (meestal) binnen de 24 tot 48 uur. Ik vraag je dus om even geduld te hebben.

PS: Tijdens het zoeken kwam ik dit topic tegen. Heb je hiervan tekst overgenomen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Shaatje ,

Wat jammer dat het toestel niet bevalt. Als je via een T-Mobile shop hebt verlengd dan heb je 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. Binnen deze 15 dagen mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen. Je kan nu dit retourformulier invullen en dan wordt het verder in behandeling genomen.

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer