Beantwoord

toestel toevoegen aan abo

• 17 juli 2019
  • 1 reactie
  • 977 Bekeken

hallo,

afgelopen april ben ik gebeld door een t-mobile medewerker, over het verlengen van mijn abonnement. Nou wilde ik een toestel erbij maar wilde ik nog wachten ermee. toen werd er tegen mij verteld dat ik nu een sim-only kan nemen omdat er destijds een Unlimited actie was en dat ik me toestel er altijd nog kan toevoegen en dat ik dan me korting behoud. Nou mooi aanbod gelijk geregeld en de abonnement op mijn naam gezet omdat de abonnement op iemand anders naam stond omdat ik destijds minderjarig was bij het afsluiten van mijn huidige abo.

Nou heb ik gebeld met T-Mobile vandaag en toen werd er gezegd dat ik dat pas kan doen als me abonnement is ingegaan en die gaat 22 augustus in. Verder las ik bij andere forumtopics dat dit niet mogelijk was bij sommigen. Nu is het voor mij vrij onduidelijk wanneer ik nou een toestel kan toevoegen aan mijn abonnement. Nou heb ik momenteel behoefte aan een nieuwe telefoon en wil ik graag een toestel toevoegen aan mijn abonnement.

Nu is mijn vraag dus: wanneer is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Glassertje 22 juli 2019, 18:35

@faikmutlu Het zou wel mogelijk moeten zijn. Ik heb hier een nog niet zo'n oud topic gevonden, misschien heb je er wat aan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
@faikmutlu Het zou wel mogelijk moeten zijn. Ik heb hier een nog niet zo'n oud topic gevonden, misschien heb je er wat aan.

Reageer