Beantwoord

Toestelbetaling bij verlenging

• 28 maart 2017
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Mijn abonnement loopt in augustus af en ik mag in april verlengen.

stel dat ik een abonnement neem met een nieuw toestel. Hoe zit het dan met de 20 euro toestelfosten die ik nu nog tot augustus zou betalen.

Maakt het uit als ik kijk naar kortingen op de diverse tarieven die ik krijg bij een nieuw abonnement als ik wacht tot augustus?
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2017, 15:48

Hey Jeroen,

Tof dat je bijna weer mag verlengen! Ik zie in ons systeem inderdaad dat dit vanaf 9 april mag. Al een nieuwe telefoon op het oog? :)

De kosten van jouw huidige toestel (€20,- per maand) blijven tot einde contract doorlopen. Dit staat namelijk los van de verlenging, omdat het huidige contract nog niet is afgelopen. Pas wanneer het contract op 8 augustus is afgelopen, is jouw toestel helemaal afbetaald. Daarna gaat jouw verlenging in en dan betaal je de nieuwe kosten voor het toestel.

Dit kan inderdaad verschillen, omdat de prijzen, bundels en kortingen zeer geregeld wisselen. Het aanbod van april is waarschijnlijk anders dan dat van augustus, dus daar zit inderdaad verschil in. Wij weten echter nu niet welke wijzigingen er dan zouden zijn en wat het in augustus zou kosten om te verlengen. Je krijgt hier wel 4 maanden de tijd voor, dus je kunt rustig oriënteren op het beste aanbod voor jou!

Hopelijk zijn al jouw vragen zo beantwoord, maar als je nog iets wilt weten, dan horen we het graag!

PS: Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen, is toch weer een gratis extraatje!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jeroen,

Tof dat je bijna weer mag verlengen! Ik zie in ons systeem inderdaad dat dit vanaf 9 april mag. Al een nieuwe telefoon op het oog? :)

De kosten van jouw huidige toestel (€20,- per maand) blijven tot einde contract doorlopen. Dit staat namelijk los van de verlenging, omdat het huidige contract nog niet is afgelopen. Pas wanneer het contract op 8 augustus is afgelopen, is jouw toestel helemaal afbetaald. Daarna gaat jouw verlenging in en dan betaal je de nieuwe kosten voor het toestel.

Dit kan inderdaad verschillen, omdat de prijzen, bundels en kortingen zeer geregeld wisselen. Het aanbod van april is waarschijnlijk anders dan dat van augustus, dus daar zit inderdaad verschil in. Wij weten echter nu niet welke wijzigingen er dan zouden zijn en wat het in augustus zou kosten om te verlengen. Je krijgt hier wel 4 maanden de tijd voor, dus je kunt rustig oriënteren op het beste aanbod voor jou!

Hopelijk zijn al jouw vragen zo beantwoord, maar als je nog iets wilt weten, dan horen we het graag!

PS: Ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen, is toch weer een gratis extraatje!
Dank je. Kan ik wel op 9 april een nieuw toestel kiezen?

Is het tegenwoordig zo dat je binnen de EU je internet tegoed gewoon kunt gebruiken? Ik heb nu maar 50mb van de 1 Gb
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeroen,

Als je 9 april verlengt en daarbij kiest voor een nieuw toestel, ontvang je dit toestel al direct (mits het toestel op voorraad is uiteraard). Dus je hoeft niet te wachten op het nieuwe toestel totdat jouw verlenging ingaat, je kunt gelijk gaan genieten van jouw nieuwe aanwinst 🙂
En wat betreft jouw tweede vraag: met ons T-Mobile GO abonnement kun je inderdaad jouw Nederlandse MB's ook gebruiken in de EU. Super fijn voor als je in de zomer in de EU op vakantie gaat! Op deze pagina vind je meer informatie over ons T-Mobile GO abonnement. Heb je al een tripje op de planning staan?

Weet je zo voldoende? 🙂 Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust! We staan voor je klaar.

Reageer